Stránka 2 z 2

Re: 205 TU 1.1-strarty

Napsal: 20 pro 2011 22:20
od slider
Tak jsem našel návod když to nejde pžes klíček tak potup pak je tenhle / taky mám TU1M a musím používat tenhle postup :up: návod z netu ;-)



1) otevri kapotu vlevo v rohu u nadobky chladici kapaliny je nezapojeny konektor (dvou dratovy) M720

2) vem si dlouhej drat tak 3metry a zastrc ho do jednoho pinu konektoru (ten pin nevim z hlavy, jsou dva takze maximalne ten druhej)

3) drat si natahni az sedacce ridice a otoc klicem do polohy 2 tj. poloha kde je klic kdyz jedes, sviti kontrolka "K" cervena nahore

4) priloz druhej konec dratu na jakekoli uzemnene misto v aute, nejlepe treba na ten kovovy trn do ktereho se zaviraji dvere, nech ho prilozeny 4sekundy a pak ho oddelej "K" zhasne a blikne 1krat a pak zhasne a zase blikne 2krat (kod 12 - start diagnostiky)

--> to znamena ze jsi vstoupil do diagnostickeho rezimu

zase priloz drat na uzemnenou cast auta na 4sekundy a tentokrat "K" vyblika bud chybu a nebo konec diagnostickeho rezimu. POkud je v ni ulozeno vice chyb tak opakuj krok 4 dokud nedostanes kod 11 (tj konec diag.)

nikdy ten drat nedrz prilozeny k uzemnene casti auta dele jak 10 sec , smazal by jsi registr zavad,

prvni blikani oznacuje desitky a druhe jednotky

tj. kod dostanes slozeni tech dvou cisel...

"blik" "blik" "blik" "blik" "blik" pauza "blik" "blik" znamena kod 52 (chyba michani smesi)

Re: 205 TU 1.1-strarty

Napsal: 22 pro 2011 16:16
od Stephen
tak zatim jeste nebyl cas vyblikat auto ale dnes prozmenu tocil starter ale stejne nechytla.Nejdriv tocil normalne rychle,potom pomaleji a pri opetovnem pokusu opet rychle...

Re: 205 TU 1.1-strarty

Napsal: 22 pro 2011 21:09
od vinorak
baterka, startér, a pak se podívej jestli to hází jiskru a vstřikuje benzín :m: