Re: 205 TU 1.1-strarty
Napsal: 20 pro 2011 22:20
Tak jsem našel návod když to nejde pžes klíček tak potup pak je tenhle / taky mám TU1M a musím používat tenhle postup návod z netu
1) otevri kapotu vlevo v rohu u nadobky chladici kapaliny je nezapojeny konektor (dvou dratovy) M720
2) vem si dlouhej drat tak 3metry a zastrc ho do jednoho pinu konektoru (ten pin nevim z hlavy, jsou dva takze maximalne ten druhej)
3) drat si natahni az sedacce ridice a otoc klicem do polohy 2 tj. poloha kde je klic kdyz jedes, sviti kontrolka "K" cervena nahore
4) priloz druhej konec dratu na jakekoli uzemnene misto v aute, nejlepe treba na ten kovovy trn do ktereho se zaviraji dvere, nech ho prilozeny 4sekundy a pak ho oddelej "K" zhasne a blikne 1krat a pak zhasne a zase blikne 2krat (kod 12 - start diagnostiky)
--> to znamena ze jsi vstoupil do diagnostickeho rezimu
zase priloz drat na uzemnenou cast auta na 4sekundy a tentokrat "K" vyblika bud chybu a nebo konec diagnostickeho rezimu. POkud je v ni ulozeno vice chyb tak opakuj krok 4 dokud nedostanes kod 11 (tj konec diag.)
nikdy ten drat nedrz prilozeny k uzemnene casti auta dele jak 10 sec , smazal by jsi registr zavad,
prvni blikani oznacuje desitky a druhe jednotky
tj. kod dostanes slozeni tech dvou cisel...
"blik" "blik" "blik" "blik" "blik" pauza "blik" "blik" znamena kod 52 (chyba michani smesi)
1) otevri kapotu vlevo v rohu u nadobky chladici kapaliny je nezapojeny konektor (dvou dratovy) M720
2) vem si dlouhej drat tak 3metry a zastrc ho do jednoho pinu konektoru (ten pin nevim z hlavy, jsou dva takze maximalne ten druhej)
3) drat si natahni az sedacce ridice a otoc klicem do polohy 2 tj. poloha kde je klic kdyz jedes, sviti kontrolka "K" cervena nahore
4) priloz druhej konec dratu na jakekoli uzemnene misto v aute, nejlepe treba na ten kovovy trn do ktereho se zaviraji dvere, nech ho prilozeny 4sekundy a pak ho oddelej "K" zhasne a blikne 1krat a pak zhasne a zase blikne 2krat (kod 12 - start diagnostiky)
--> to znamena ze jsi vstoupil do diagnostickeho rezimu
zase priloz drat na uzemnenou cast auta na 4sekundy a tentokrat "K" vyblika bud chybu a nebo konec diagnostickeho rezimu. POkud je v ni ulozeno vice chyb tak opakuj krok 4 dokud nedostanes kod 11 (tj konec diag.)
nikdy ten drat nedrz prilozeny k uzemnene casti auta dele jak 10 sec , smazal by jsi registr zavad,
prvni blikani oznacuje desitky a druhe jednotky
tj. kod dostanes slozeni tech dvou cisel...
"blik" "blik" "blik" "blik" "blik" pauza "blik" "blik" znamena kod 52 (chyba michani smesi)