Má někdo zkušenosti s tím jak sundat zadní náboj bez poškození? Existují samozřejmě stahováky, ale většina jich je na upnutí za náboj a podle mě to stahování nevydrží ložisko.
zadni naboj ide sundat naprosto bez problemu, povolis matku, nasadis v podstate jakykoli stahovak a stahnes cely naboj aj s vnejsi miskou, trosku obtiznejsi je pak vnitrni miska, bud dobry stahovak, nebo opatrne rozbrousit...
Býlí Pežó "tů ou fajv, van pojnt najn, dží tý áj / ár ár" - PRODÁNO
BMW E46 328i sedan - budouci drift machine ;)
Thyoridas píše:zadni naboj ide sundat naprosto bez problemu, povolis matku, nasadis v podstate jakykoli stahovak a stahnes cely naboj aj s vnejsi miskou, trosku obtiznejsi je pak vnitrni miska, bud dobry stahovak, nebo opatrne rozbrousit...
Kdepak nějaký stahováky! v případě že to nejde, vezmeme hliníkovou paličku, opřeme o čep a mírným poklepáním kladívka do paličky se celé ložisko uvolní a jde sundat skoro samo
205 1,9 GTI 94kW - další gti ve věčných lovištích 205 1,6 GTI 75kW - sešrotováno 205 1,9 GTI 94kW - uloženka 205 1,9 GTI 88kW - ve výstavbě - 6q převodovka, 94kW motor DUCATI Monster 2001
Tak to kdyz jsem sundal matku a poklepal tak to nepomohlo, nemam stahovak tak jsem musel celej cep vyklepat ...
Jen se zeptam : nevadi to tomu, ne*ku*vil jsem neco ?
205 XS Bíla - šla na díly
205 GRD Modrá - Ach to aukro,likvidace
205 GTI Gutmann (replika) - Ruzova bugyna - Prodáno
306 S 16 - 112 KW - Už má nového pilota - Prodáno
--------------------------------------------------
205 GTI Gutmann - z malého lvíčátka bude velkej TYGR
Nevadí, taky jsem to takhle u jedný dělal. Jenom nesmíš mlátit kladivem do toho čepu. Je potřeba ideálně hliníkový kladívko nebo alespoň přes něco hliníkovýho či podobně měkkýho.
Normálním kladivem by se ti celkem lehce mohlo stát, že by jsi čep zkurvil a nešla by ti pak našroubovat matka.
205 XS Bíla - šla na díly
205 GRD Modrá - Ach to aukro,likvidace
205 GTI Gutmann (replika) - Ruzova bugyna - Prodáno
306 S 16 - 112 KW - Už má nového pilota - Prodáno
--------------------------------------------------
205 GTI Gutmann - z malého lvíčátka bude velkej TYGR
Zdravím, vyjde vůbec levněji když si nakoupím díly a budu si zadní nápravu repasovat sám nebo je lepší ji prostě z auta sundat a vyměnit za repas? Předpokládám že když je to kouslé dokonale, bude to potřebovat i vyvložkovat, na což asi nemám nářadí...
EDIT: A ještě jeden dotaz... Má někd zkušenost s nápravou z 309 na 205? Tu bych sehnal.
repas samo domo, je vždycky levnější, když nemusíš platit za práci. repas v servisu stojí cca 7-11 tisíc (podle místa), ale zase můžeš uplatnit reklamaci, když se něco nepovede.
náprava z 309 lze namontovat, je o něco širší, takže kola víc lezou ven.
No nakonec jsem sehnal nápravu z 205 zrepasovanou a s nájezdem 300km (pán poté naboural) za 2000, ale musel jsem si pro ní skoro až do Ústí nad Orlicí (Saab s tím naštěstí neměl problém ). Tak uvidíme.