Stránka 2 z 2

Re: Spotřeba

Napsal: 22 bře 2012 18:03
od Mitja
Ono kdyz ten klicek drzis vic nez 10 sekund, tak by se mely vsechny chyby z registru smazat... tak jestli jsi ho nekdy predtim nahodou nedrzel moc dlouho. Projed to nejakou delsi trasu a zkus vyblikat znovu.

Jinak ohledne spotreby - tyhle motory jsou z hlediska spotreby dost haklive na kazdou dirku ve vyfuku, takze poradne prohlidnout cely vyfuk. Dale cidlo teploty vody, jak psal draken. Pak je moznou pricinou vadna lambda sonda. Pripadne i potenciometr skrtici klapky.

Ohledne volnobehu - lanko plynu musi byt u skrtici klapky volné, nesmi byt napnute. Taky muzes mit v haji krokovy moturek nebo spinac volnobehu, ale to by ti spis chcipalo nez zralo vic.

A jeste muzes zkusit klasicke veci, ktere ovsem u tehhle motoru problemy se spotrebou obvykle nezapricinuji: svicky, vzduchovy filtr, palivovy filtr.

Re: Spotřeba

Napsal: 22 bře 2012 18:49
od hobb
Mitja píše:Ono kdyz ten klicek drzis vic nez 10 sekund, tak by se mely vsechny chyby z registru smazat... tak jestli jsi ho nekdy predtim nahodou nedrzel moc dlouho. Projed to nejakou delsi trasu a zkus vyblikat znovu.

Jinak ohledne spotreby - tyhle motory jsou z hlediska spotreby dost haklive na kazdou dirku ve vyfuku, takze poradne prohlidnout cely vyfuk. Dale cidlo teploty vody, jak psal draken. Pak je moznou pricinou vadna lambda sonda. Pripadne i potenciometr skrtici klapky.

Ohledne volnobehu - lanko plynu musi byt u skrtici klapky volné, nesmi byt napnute. Taky muzes mit v haji krokovy moturek nebo spinac volnobehu, ale to by ti spis chcipalo nez zralo vic.

A jeste muzes zkusit klasicke veci, ktere ovsem u tehhle motoru problemy se spotrebou obvykle nezapricinuji: svicky, vzduchovy filtr, palivovy filtr.
Jo vyzkouším ještě jednou tu diagnostiku. JInak výfuk je dobrej, kromě katu. Ten to má za sebou. Ale podle mě to v tom není protože to nemá vliv na otáčky motoru. Takže to bych neřešil. Vyzkouším to čidlo a lambdu. Lanko plynu je volné. Ale otáčky to má divný. Při nastarotávní vysoké jako normálně na sytič, ale právě po nějakých 20 s se ještě dost zvýší to by asi lankem nebylo. Ale jinak dík

Re: Spotřeba

Napsal: 24 bře 2012 15:02
od slider
Může to být taky ten katalizátor nebo vysipaný výfuk třeba, pak už jen třeba zajet na diagnostiku než přes klíček a zjistí jaký hodnoty davaj čidla.Hold ty motory jsou haklivý na spotřebu jak šlapeš.

Re: Spotřeba

Napsal: 25 bře 2012 10:26
od hobb
slider píše:Může to být taky ten katalizátor nebo vysipaný výfuk třeba, pak už jen třeba zajet na diagnostiku než přes klíček a zjistí jaký hodnoty davaj čidla.Hold ty motory jsou haklivý na spotřebu jak šlapeš.
Právěže já jezdím lehkou nohu. Katalyzátor to být asi nemůže protože kat nemá vliv na velikost otáček. Totéž vysypaný výfuk.

Re: Spotřeba

Napsal: 25 bře 2012 16:26
od Dlavka
Ale kvalita vyfuku se odrazi na spotrebe :roll:

Re: Spotřeba

Napsal: 25 bře 2012 18:48
od hobb
Dlavka píše:Ale kvalita vyfuku se odrazi na spotrebe :roll:
No určitě já teď mpotřebuji vyřešit proč to má tak vysoký točky.

Re: Spotřeba

Napsal: 25 bře 2012 18:49
od hobb
drakenx700 píše:čidlo je hned vedle termostatu, vedou do něj dva dráty a má modrej konektor
Jinak dnes jsem se díval na to čidlo a hned vedle termostatu je čidlo do kterého vede 1 drát? Můžu to případně vyfotit.

Re: Spotřeba

Napsal: 25 bře 2012 18:49
od draken
to je pro budík, hledej čidlo s dvěma dráty

Re: Spotřeba

Napsal: 25 bře 2012 19:19
od Mitja
hobb píše:
drakenx700 píše:čidlo je hned vedle termostatu, vedou do něj dva dráty a má modrej konektor
Jinak dnes jsem se díval na to čidlo a hned vedle termostatu je čidlo do kterého vede 1 drát? Můžu to případně vyfotit.
Hledej o 10 cm níže napravo na boku termostatu.