Otacky motoru

Motor, spojka, převodovka - identifikace, opravy, seřízení, výměna
Uživatelský avatar
weslo
205 its my life
205 its my life
Příspěvky: 529
Registrován: 07 říj 2007 14:59
Rok narození: 1986
Skutečné jméno: Peter
Bydliště: Martin
Kontaktovat uživatele:

Re: Otacky motoru

Příspěvek od weslo »

LivingLegend píše:
vincent píše:cara by mela mit tak 900 otacek a to kazda,krome miho auta ja mam 1300 a vic je nasrazim
ja tam mam 1000 a porad to kolisa
pri studenom alebo zohriatom? ak pri studenom je to mozno aj malo...mne to zvyklo robit pri zohriatom motore ked padali vyssie otacky a volnobeh mi klesol az medzi 600-700. ja by som skusil bud ten volnobeh alebo uhliky v altiku.
Peugeot 205 1.9 GTi 88kW
Peugeot 406 coupe 2.2HDi
ex - Peugeot 205 "STDT"
ex - Peugeot 106 S16
ex - Peugeot 205 GRD
ex - MB Vito
Uživatelský avatar
LivingLegend
205 its my life
205 its my life
Příspěvky: 517
Registrován: 10 led 2008 13:51
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Otacky motoru

Příspěvek od LivingLegend »

weslo píše:
LivingLegend píše:
vincent píše:cara by mela mit tak 900 otacek a to kazda,krome miho auta ja mam 1300 a vic je nasrazim
ja tam mam 1000 a porad to kolisa
pri studenom alebo zohriatom? ak pri studenom je to mozno aj malo...mne to zvyklo robit pri zohriatom motore ked padali vyssie otacky a volnobeh mi klesol az medzi 600-700. ja by som skusil bud ten volnobeh alebo uhliky v altiku.
no ja pri studenem mam 1500 a pri teplem 1000 ale pokazdy to vzdy kolisa
ČERNÁ METLA HIP-HOP SMETLA!!!!!
Uživatelský avatar
maRas
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 172
Registrován: 09 pro 2007 22:09
Bydliště: Vsetín
Kontaktovat uživatele:

Re: Otacky motoru

Příspěvek od maRas »

Motor 1.1 - 1.4 otacky pri studenem neco pres 1000, pri zahratem 800 ( + - 50 ), motor 1.6 - 1.9 muzou byt lehce o neco vyssi, dulezite je mit dobre nastavene lanko a snimac polohy skrt. klapky ( poloha 0 - volnobeh )
Uživatelský avatar
LivingLegend
205 its my life
205 its my life
Příspěvky: 517
Registrován: 10 led 2008 13:51
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Otacky motoru

Příspěvek od LivingLegend »

maRas píše:Motor 1.1 - 1.4 otacky pri studenem neco pres 1000, pri zahratem 800 ( + - 50 ), motor 1.6 - 1.9 muzou byt lehce o neco vyssi, dulezite je mit dobre nastavene lanko a snimac polohy skrt. klapky ( poloha 0 - volnobeh )
ja mam pri zahrati neco kolem 1000 a za studena 1500....jinak jsem to chtel dotahnout jak radi vinorak ale nikde jsem to nenasel :myslim: asi uz jsem slepej (jako skrtici klapku jsem nasel ale to kiede to mam dotahnout ne)
ČERNÁ METLA HIP-HOP SMETLA!!!!!
frost

Re: Otacky motoru

Příspěvek od frost »

sakra to ziadna 205 nema v poriadku volnobezne otacky? :) aj na mojom gti som sa to vyse roka snazil vyriesit ale bez vysledku :( jedine co som nemenil je cidlo teploty vody, ale znamy mi povedal ze to maju na svedomi na 100% rozvody a vsetko s tym spojene - a on mal asi pravdu lebo to zacalo kolisat az po ich vymene...za tu picu mi nechce povedat ako to teda odstranit :(
Uživatelský avatar
LivingLegend
205 its my life
205 its my life
Příspěvky: 517
Registrován: 10 led 2008 13:51
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Otacky motoru

Příspěvek od LivingLegend »

frost píše:sakra to ziadna 205 nema v poriadku volnobezne otacky? :) aj na mojom gti som sa to vyse roka snazil vyriesit ale bez vysledku :( jedine co som nemenil je cidlo teploty vody, ale znamy mi povedal ze to maju na svedomi na 100% rozvody a vsetko s tym spojene - a on mal asi pravdu lebo to zacalo kolisat az po ich vymene...za tu picu mi nechce povedat ako to teda odstranit :(
me to delalo i pred rozvodama
ČERNÁ METLA HIP-HOP SMETLA!!!!!
Uživatelský avatar
vinorak
odborník
odborník
Příspěvky: 11375
Registrován: 10 kvě 2007 13:02
Rok narození: 1986
Skutečné jméno: Tomas
tel.:: 0
Bydliště: Praha

Re: Otacky motoru

Příspěvek od vinorak »

ten šroubek najdeš jednoduše. Vem do ruky škrtící klapku a otoč jí jako na plný plyn. no a nakonci budeš mít takovej malej šroubek. je taky možný že je pod plastovou čepičkou..
Peugeot 205 1.9 Gti Griffe Obrázek

Citroen c2 1.4 hdi
Uživatelský avatar
Gordy
Stálý inventář 205clubu
Stálý inventář 205clubu
Příspěvky: 2641
Registrován: 10 dub 2007 19:43
Skutečné jméno: Jirka
Bydliště: Hradec Králové

Re: Otacky motoru

Příspěvek od Gordy »

vinorak píše:ten šroubek najdeš jednoduše. Vem do ruky škrtící klapku a otoč jí jako na plný plyn. no a nakonci budeš mít takovej malej šroubek. je taky možný že je pod plastovou čepičkou..
Ale motory XU a TU jsou dost odlišný,takže jeden mluvíte nejspíš o koze a druhej o voze.
205 GTi (Mi 16) Gekon
205 Roland Garros
205 Winner
Uživatelský avatar
vinorak
odborník
odborník
Příspěvky: 11375
Registrován: 10 kvě 2007 13:02
Rok narození: 1986
Skutečné jméno: Tomas
tel.:: 0
Bydliště: Praha

Re: Otacky motoru

Příspěvek od vinorak »

Gordy píše:
vinorak píše:ten šroubek najdeš jednoduše. Vem do ruky škrtící klapku a otoč jí jako na plný plyn. no a nakonci budeš mít takovej malej šroubek. je taky možný že je pod plastovou čepičkou..
Ale motory XU a TU jsou dost odlišný,takže jeden mluvíte nejspíš o koze a druhej o voze.
no já právě odpovídám na dotaz od LL protože ten má motor TU ;-)
Peugeot 205 1.9 Gti Griffe Obrázek

Citroen c2 1.4 hdi
Uživatelský avatar
Hasis
Stálý inventář 205clubu
Stálý inventář 205clubu
Příspěvky: 4834
Registrován: 03 zář 2007 18:50
Bydliště: Sedlnice
Kontaktovat uživatele:

Re: Otacky motoru

Příspěvek od Hasis »

Kdyz nastartuju motor, tak me drzi otacky na 2t a kdyz chvili jedu,pustim pedal, tak treba spadnou na 1t a nekdy zas vylezou spatky. Taky kdyz me to drzi na 2t, tak pri neutralu slapnu na plyn a hned pustim, tak zase spadnou a po chvili vylezou.Tak kdyz treba mam rychlost, pustim plyn, tak me to porad jede a drzi se to na 2t. Co stim :cry: :myslim: ?
VTS powa
Uživatelský avatar
ppmajko
Aktivní uživatel
Aktivní uživatel
Příspěvky: 435
Registrován: 09 úno 2008 15:27
Bydliště: Poprad

Re: Otacky motoru

Příspěvek od ppmajko »

Hasis píše:Kdyz nastartuju motor, tak me drzi otacky na 2t a kdyz chvili jedu,pustim pedal, tak treba spadnou na 1t a nekdy zas vylezou spatky. Taky kdyz me to drzi na 2t, tak pri neutralu slapnu na plyn a hned pustim, tak zase spadnou a po chvili vylezou.Tak kdyz treba mam rychlost, pustim plyn, tak me to porad jede a drzi se to na 2t. Co stim :cry: :myslim: ?
premazat klapku a lanko k plynu
Peugeot 205 GTi cabrio
BMW e60 LCI
BMW e92 330xd Mpacket
BMW e87 118d
VW POLO 6R
Audi A2 1,4 Tdi
ROZPREDAM BMW e90 e91 e92 e60 e61 F10 F01 F02 F07 G11
ohzyd

Re: Otacky motoru

Příspěvek od ohzyd »

cau,mam 1,9gti,a problem:ked nastartujem,drzi si to otacky tak minutu a potom sa to zacne spravat,jak keby dochadzal benzin,proste to pokaslava,az kym sa motor nezohreje na 70,potom otacky zrazu vyskocia na normu a uz slape jak hodinky.sere ma to lebo nikdo mi nevie povedat co tomu je a bojim sa aby mi to jedneho pekneho dna nezdochlo uplne.takze...?
Uživatelský avatar
hugo boss
V.I.P
V.I.P
Příspěvky: 2702
Registrován: 19 zář 2006 22:35
Rok narození: 1985
Skutečné jméno: Tom
Bydliště: Kocbeře
Kontaktovat uživatele:

Re: Otacky motoru

Příspěvek od hugo boss »

ohzyd píše:cau,mam 1,9gti,a problem:ked nastartujem,drzi si to otacky tak minutu a potom sa to zacne spravat,jak keby dochadzal benzin,proste to pokaslava,az kym sa motor nezohreje na 70,potom otacky zrazu vyskocia na normu a uz slape jak hodinky.sere ma to lebo nikdo mi nevie povedat co tomu je a bojim sa aby mi to jedneho pekneho dna nezdochlo uplne.takze...?
takže si vyměn šoupátko přídavného vzduchu ;-)
www.peugeotdilykocbere.cz
Peugeot 205GTi furgonette Dimma ; Peugeot 205 GTi 2.0Turbo ; Peugeot 205 CTi ; Peugeot 106 1.3 rallye S1 ; Peugeot 405 Mi16 S2 ; Peugeot 205 1.6CTi ; Peugeot 205 1.9 Rallye ; Peugeot 205 1.9D XAD
Odpovědět