Stránka 2 z 2

Re: Otacky motoru

Napsal: 01 úno 2008 11:09
od weslo
LivingLegend píše:
vincent píše:cara by mela mit tak 900 otacek a to kazda,krome miho auta ja mam 1300 a vic je nasrazim
ja tam mam 1000 a porad to kolisa
pri studenom alebo zohriatom? ak pri studenom je to mozno aj malo...mne to zvyklo robit pri zohriatom motore ked padali vyssie otacky a volnobeh mi klesol az medzi 600-700. ja by som skusil bud ten volnobeh alebo uhliky v altiku.

Re: Otacky motoru

Napsal: 01 úno 2008 11:12
od LivingLegend
weslo píše:
LivingLegend píše:
vincent píše:cara by mela mit tak 900 otacek a to kazda,krome miho auta ja mam 1300 a vic je nasrazim
ja tam mam 1000 a porad to kolisa
pri studenom alebo zohriatom? ak pri studenom je to mozno aj malo...mne to zvyklo robit pri zohriatom motore ked padali vyssie otacky a volnobeh mi klesol az medzi 600-700. ja by som skusil bud ten volnobeh alebo uhliky v altiku.
no ja pri studenem mam 1500 a pri teplem 1000 ale pokazdy to vzdy kolisa

Re: Otacky motoru

Napsal: 03 úno 2008 21:54
od maRas
Motor 1.1 - 1.4 otacky pri studenem neco pres 1000, pri zahratem 800 ( + - 50 ), motor 1.6 - 1.9 muzou byt lehce o neco vyssi, dulezite je mit dobre nastavene lanko a snimac polohy skrt. klapky ( poloha 0 - volnobeh )

Re: Otacky motoru

Napsal: 04 úno 2008 07:41
od LivingLegend
maRas píše:Motor 1.1 - 1.4 otacky pri studenem neco pres 1000, pri zahratem 800 ( + - 50 ), motor 1.6 - 1.9 muzou byt lehce o neco vyssi, dulezite je mit dobre nastavene lanko a snimac polohy skrt. klapky ( poloha 0 - volnobeh )
ja mam pri zahrati neco kolem 1000 a za studena 1500....jinak jsem to chtel dotahnout jak radi vinorak ale nikde jsem to nenasel :myslim: asi uz jsem slepej (jako skrtici klapku jsem nasel ale to kiede to mam dotahnout ne)

Re: Otacky motoru

Napsal: 04 úno 2008 08:54
od frost
sakra to ziadna 205 nema v poriadku volnobezne otacky? :) aj na mojom gti som sa to vyse roka snazil vyriesit ale bez vysledku :( jedine co som nemenil je cidlo teploty vody, ale znamy mi povedal ze to maju na svedomi na 100% rozvody a vsetko s tym spojene - a on mal asi pravdu lebo to zacalo kolisat az po ich vymene...za tu picu mi nechce povedat ako to teda odstranit :(

Re: Otacky motoru

Napsal: 04 úno 2008 09:03
od LivingLegend
frost píše:sakra to ziadna 205 nema v poriadku volnobezne otacky? :) aj na mojom gti som sa to vyse roka snazil vyriesit ale bez vysledku :( jedine co som nemenil je cidlo teploty vody, ale znamy mi povedal ze to maju na svedomi na 100% rozvody a vsetko s tym spojene - a on mal asi pravdu lebo to zacalo kolisat az po ich vymene...za tu picu mi nechce povedat ako to teda odstranit :(
me to delalo i pred rozvodama

Re: Otacky motoru

Napsal: 04 úno 2008 11:03
od vinorak
ten šroubek najdeš jednoduše. Vem do ruky škrtící klapku a otoč jí jako na plný plyn. no a nakonci budeš mít takovej malej šroubek. je taky možný že je pod plastovou čepičkou..

Re: Otacky motoru

Napsal: 12 bře 2008 21:40
od Gordy
vinorak píše:ten šroubek najdeš jednoduše. Vem do ruky škrtící klapku a otoč jí jako na plný plyn. no a nakonci budeš mít takovej malej šroubek. je taky možný že je pod plastovou čepičkou..
Ale motory XU a TU jsou dost odlišný,takže jeden mluvíte nejspíš o koze a druhej o voze.

Re: Otacky motoru

Napsal: 13 bře 2008 08:40
od vinorak
Gordy píše:
vinorak píše:ten šroubek najdeš jednoduše. Vem do ruky škrtící klapku a otoč jí jako na plný plyn. no a nakonci budeš mít takovej malej šroubek. je taky možný že je pod plastovou čepičkou..
Ale motory XU a TU jsou dost odlišný,takže jeden mluvíte nejspíš o koze a druhej o voze.
no já právě odpovídám na dotaz od LL protože ten má motor TU ;-)

Re: Otacky motoru

Napsal: 18 bře 2008 13:55
od Hasis
Kdyz nastartuju motor, tak me drzi otacky na 2t a kdyz chvili jedu,pustim pedal, tak treba spadnou na 1t a nekdy zas vylezou spatky. Taky kdyz me to drzi na 2t, tak pri neutralu slapnu na plyn a hned pustim, tak zase spadnou a po chvili vylezou.Tak kdyz treba mam rychlost, pustim plyn, tak me to porad jede a drzi se to na 2t. Co stim :cry: :myslim: ?

Re: Otacky motoru

Napsal: 18 bře 2008 16:09
od ppmajko
Hasis píše:Kdyz nastartuju motor, tak me drzi otacky na 2t a kdyz chvili jedu,pustim pedal, tak treba spadnou na 1t a nekdy zas vylezou spatky. Taky kdyz me to drzi na 2t, tak pri neutralu slapnu na plyn a hned pustim, tak zase spadnou a po chvili vylezou.Tak kdyz treba mam rychlost, pustim plyn, tak me to porad jede a drzi se to na 2t. Co stim :cry: :myslim: ?
premazat klapku a lanko k plynu

Re: Otacky motoru

Napsal: 30 bře 2008 20:51
od ohzyd
cau,mam 1,9gti,a problem:ked nastartujem,drzi si to otacky tak minutu a potom sa to zacne spravat,jak keby dochadzal benzin,proste to pokaslava,az kym sa motor nezohreje na 70,potom otacky zrazu vyskocia na normu a uz slape jak hodinky.sere ma to lebo nikdo mi nevie povedat co tomu je a bojim sa aby mi to jedneho pekneho dna nezdochlo uplne.takze...?

Re: Otacky motoru

Napsal: 30 bře 2008 20:58
od hugo boss
ohzyd píše:cau,mam 1,9gti,a problem:ked nastartujem,drzi si to otacky tak minutu a potom sa to zacne spravat,jak keby dochadzal benzin,proste to pokaslava,az kym sa motor nezohreje na 70,potom otacky zrazu vyskocia na normu a uz slape jak hodinky.sere ma to lebo nikdo mi nevie povedat co tomu je a bojim sa aby mi to jedneho pekneho dna nezdochlo uplne.takze...?
takže si vyměn šoupátko přídavného vzduchu ;-)