Stránka 2 z 2
Re: Otacky motoru
Napsal: 01 úno 2008 11:09
od weslo
LivingLegend píše:vincent píše:cara by mela mit tak 900 otacek a to kazda,krome miho auta ja mam 1300 a vic je nasrazim
ja tam mam 1000 a porad to kolisa
pri studenom alebo zohriatom? ak pri studenom je to mozno aj malo...mne to zvyklo robit pri zohriatom motore ked padali vyssie otacky a volnobeh mi klesol az medzi 600-700. ja by som skusil bud ten volnobeh alebo uhliky v altiku.
Re: Otacky motoru
Napsal: 01 úno 2008 11:12
od LivingLegend
weslo píše:LivingLegend píše:vincent píše:cara by mela mit tak 900 otacek a to kazda,krome miho auta ja mam 1300 a vic je nasrazim
ja tam mam 1000 a porad to kolisa
pri studenom alebo zohriatom? ak pri studenom je to mozno aj malo...mne to zvyklo robit pri zohriatom motore ked padali vyssie otacky a volnobeh mi klesol az medzi 600-700. ja by som skusil bud ten volnobeh alebo uhliky v altiku.
no ja pri studenem mam 1500 a pri teplem 1000 ale pokazdy to vzdy kolisa
Re: Otacky motoru
Napsal: 03 úno 2008 21:54
od maRas
Motor 1.1 - 1.4 otacky pri studenem neco pres 1000, pri zahratem 800 ( + - 50 ), motor 1.6 - 1.9 muzou byt lehce o neco vyssi, dulezite je mit dobre nastavene lanko a snimac polohy skrt. klapky ( poloha 0 - volnobeh )
Re: Otacky motoru
Napsal: 04 úno 2008 07:41
od LivingLegend
maRas píše:Motor 1.1 - 1.4 otacky pri studenem neco pres 1000, pri zahratem 800 ( + - 50 ), motor 1.6 - 1.9 muzou byt lehce o neco vyssi, dulezite je mit dobre nastavene lanko a snimac polohy skrt. klapky ( poloha 0 - volnobeh )
ja mam pri zahrati neco kolem 1000 a za studena 1500....jinak jsem to chtel dotahnout jak radi vinorak ale nikde jsem to nenasel

asi uz jsem slepej (jako skrtici klapku jsem nasel ale to kiede to mam dotahnout ne)
Re: Otacky motoru
Napsal: 04 úno 2008 08:54
od frost
sakra to ziadna 205 nema v poriadku volnobezne otacky? :) aj na mojom gti som sa to vyse roka snazil vyriesit ale bez vysledku

jedine co som nemenil je cidlo teploty vody, ale znamy mi povedal ze to maju na svedomi na 100% rozvody a vsetko s tym spojene - a on mal asi pravdu lebo to zacalo kolisat az po ich vymene...za tu picu mi nechce povedat ako to teda odstranit

Re: Otacky motoru
Napsal: 04 úno 2008 09:03
od LivingLegend
frost píše:sakra to ziadna 205 nema v poriadku volnobezne otacky? :) aj na mojom gti som sa to vyse roka snazil vyriesit ale bez vysledku

jedine co som nemenil je cidlo teploty vody, ale znamy mi povedal ze to maju na svedomi na 100% rozvody a vsetko s tym spojene - a on mal asi pravdu lebo to zacalo kolisat az po ich vymene...za tu picu mi nechce povedat ako to teda odstranit

me to delalo i pred rozvodama
Re: Otacky motoru
Napsal: 04 úno 2008 11:03
od vinorak
ten šroubek najdeš jednoduše. Vem do ruky škrtící klapku a otoč jí jako na plný plyn. no a nakonci budeš mít takovej malej šroubek. je taky možný že je pod plastovou čepičkou..
Re: Otacky motoru
Napsal: 12 bře 2008 21:40
od Gordy
vinorak píše:ten šroubek najdeš jednoduše. Vem do ruky škrtící klapku a otoč jí jako na plný plyn. no a nakonci budeš mít takovej malej šroubek. je taky možný že je pod plastovou čepičkou..
Ale motory XU a TU jsou dost odlišný,takže jeden mluvíte nejspíš o koze a druhej o voze.
Re: Otacky motoru
Napsal: 13 bře 2008 08:40
od vinorak
Gordy píše:vinorak píše:ten šroubek najdeš jednoduše. Vem do ruky škrtící klapku a otoč jí jako na plný plyn. no a nakonci budeš mít takovej malej šroubek. je taky možný že je pod plastovou čepičkou..
Ale motory XU a TU jsou dost odlišný,takže jeden mluvíte nejspíš o koze a druhej o voze.
no já právě odpovídám na dotaz od LL protože ten má motor TU

Re: Otacky motoru
Napsal: 18 bře 2008 13:55
od Hasis
Kdyz nastartuju motor, tak me drzi otacky na 2t a kdyz chvili jedu,pustim pedal, tak treba spadnou na 1t a nekdy zas vylezou spatky. Taky kdyz me to drzi na 2t, tak pri neutralu slapnu na plyn a hned pustim, tak zase spadnou a po chvili vylezou.Tak kdyz treba mam rychlost, pustim plyn, tak me to porad jede a drzi se to na 2t. Co stim

?
Re: Otacky motoru
Napsal: 18 bře 2008 16:09
od ppmajko
Hasis píše:Kdyz nastartuju motor, tak me drzi otacky na 2t a kdyz chvili jedu,pustim pedal, tak treba spadnou na 1t a nekdy zas vylezou spatky. Taky kdyz me to drzi na 2t, tak pri neutralu slapnu na plyn a hned pustim, tak zase spadnou a po chvili vylezou.Tak kdyz treba mam rychlost, pustim plyn, tak me to porad jede a drzi se to na 2t. Co stim

?
premazat klapku a lanko k plynu
Re: Otacky motoru
Napsal: 30 bře 2008 20:51
od ohzyd
cau,mam 1,9gti,a problem:ked nastartujem,drzi si to otacky tak minutu a potom sa to zacne spravat,jak keby dochadzal benzin,proste to pokaslava,az kym sa motor nezohreje na 70,potom otacky zrazu vyskocia na normu a uz slape jak hodinky.sere ma to lebo nikdo mi nevie povedat co tomu je a bojim sa aby mi to jedneho pekneho dna nezdochlo uplne.takze...?
Re: Otacky motoru
Napsal: 30 bře 2008 20:58
od hugo boss
ohzyd píše:cau,mam 1,9gti,a problem:ked nastartujem,drzi si to otacky tak minutu a potom sa to zacne spravat,jak keby dochadzal benzin,proste to pokaslava,az kym sa motor nezohreje na 70,potom otacky zrazu vyskocia na normu a uz slape jak hodinky.sere ma to lebo nikdo mi nevie povedat co tomu je a bojim sa aby mi to jedneho pekneho dna nezdochlo uplne.takze...?
takže si vyměn šoupátko přídavného vzduchu
