Stránka 2 z 5
Re: Neřešitelný problém - spotřeba
Napsal: 27 dub 2012 12:49
od lukas309
Kdyby to tak alespoň jelo, tak se s tím snad i smířím
Re: Neřešitelný problém - spotřeba
Napsal: 27 dub 2012 20:21
od lukas309
Takže dneska jsem vyndal svíčku ze 4 válce a podle mě barva OK. Foceno mobilem, takže je to trochu zkreslený, ale není bílá ani černá podle mě celkem zdravá barva. Zítra ještě zkusím ostatní svíčky až to budu mít rozebraný.
Re: Neřešitelný problém - spotřeba
Napsal: 27 dub 2012 20:29
od vinorak
mám je trochu cihlovější, ale nevypadají nějak mastně...
Re: Neřešitelný problém - spotřeba
Napsal: 27 dub 2012 20:33
od lukas309
Kdybych nezapomněl foťák tak je to lepší. Jako mastný nejsou vůbec, krásně suchý, barva světle cihlová, ale rozhodně ani náznak bohaté směsi. Mrknu i na ostatní a uvidím doufám, že na něco přijdu a nebude to jenom chyba článku mezi volantem a sedačkou
Re: Neřešitelný problém - spotřeba
Napsal: 27 dub 2012 20:36
od vinorak
i to je možný, Lukáš co koupil mojí 1.4ku tak taky jezdí za 8 a já se pohyboval v pohodě o litr a půl míň
Re: Neřešitelný problém - spotřeba
Napsal: 27 dub 2012 20:38
od draken
a ještě mě napadlo. kde tankuješ? jestli tam nemaj nějakou břečku
Re: Neřešitelný problém - spotřeba
Napsal: 27 dub 2012 20:42
od lukas309
Jaký jsou vůbec "optimální" otáčky pro tenhle motor? Teď se snažím jezdit na spotřebu, zbytečně ho nevytáčím, na plyn šlapu opatrně a snažím se nemít "těžkou" nohu. Zbytečně nepodřazuju, takže kde se dá jedu klidně už od cca 40-50 na pětku (cca 1500 otáček) tak uvidíme jestli se to nějak zlepší.
Jinak tankuju, kde se dá tak nějak nemám vyhrazenou pumpu, někdy ONO, někdy LukOil prostě tak co mám cestou a potřebuju natankovat. Taky mě napadlo prostě jednu nádrž obětovat a dát tam něco třeba od OMV, od Shell, ale tak zatím mě to jenom napadlo a nezkoušel jsem to při dnešních cenách a mojí spotřebě jsem rád za každou ušetřenou korunu.
Re: Neřešitelný problém - spotřeba
Napsal: 27 dub 2012 20:44
od ZdenekPaul
Někde jsem četl optimální otáčky jsou 1800 až 2200 ale ted nevim jestli to nebylo na silnější motory
Re: Neřešitelný problém - spotřeba
Napsal: 27 dub 2012 20:45
od vinorak
to je málo, zas takovou sílu ten motor nemá, jezdil jsem stim kalsika od 2200 do 3000. jo a jak měříš spotřebu, přez plnou nádrž ?
Re: Neřešitelný problém - spotřeba
Napsal: 27 dub 2012 20:47
od draken
nevim, tyhle dvě benzínky zrovna moc rád nemám, ta jejich nafta nestojí za nic, ale jak je to s benzínem nevim. A k tomu stylu jízdy, když jsme moje gti zkoušeli a dávali jsme mu trochu pokouřit, tak spotřeba byla cca 7,6 - 8,5 l. Teď při poslední nádrži jsem s tim jezdil jak píšeš. Kolem 1800 otáček, nepodřazovat, na čtvrt plynu a spotřeba je na 10l
tak nevim co si o tom mám myslet
Re: Neřešitelný problém - spotřeba
Napsal: 27 dub 2012 20:54
od lukas309
No s těma otáčkama spíš se prostě vyhýbám takovým těm situacím, kdy jsem v 75 podřadil na 3 dal plnej plyn a ujížděl. Teď to prostě hlídám a říkám si ať si jedou
Je mi jasný, že podtáčet motor taky nemá smysl.
Spotřebu měřím klasicky přes plnou nádrž a ujetý km.
Re: Neřešitelný problém - spotřeba
Napsal: 27 dub 2012 21:00
od vinorak
gti holt potřebuje otáčky, jinak je podrážděný a asi i hladový
Re: Neřešitelný problém - spotřeba
Napsal: 27 dub 2012 21:02
od lukas309
Odkdy je 55kW GTI ?
Zítra ještě zkusím vyblikat chyby jestli se něco neukázalo a pak začnu měřit a musím někde zajistit ten předstih a lambdu. Od toho se musím odrazit abych věděl, že oboje je OK.
Re: Neřešitelný problém - spotřeba
Napsal: 27 dub 2012 21:03
od ZdenekPaul
Tak teď jezdi bomby, brzda plyn a uvidíš jestli bude nějaká změna
Re: Neřešitelný problém - spotřeba
Napsal: 27 dub 2012 21:05
od lukas309
Nejdřív vyjedu jednu nádrž jak 70 letej dědek a pokud se nic nezmění, tak už je mi to jedno, protože i když jezdím jak dobytek, tak to auto žralo pořád stejně a alespoň jsem se nenudil. Teď mám čas sledovat tolik věcí kolem silnice