Stránka 2 z 2
Re: z 1.9 gti na Mi16
Napsal: 18 črc 2012 19:30
od chlastmistr
no uvidime,ono uz ted to nejede nejak spatne...kdyz jsem daval do tigry misto 1.6 na 2.0 16 V 110KW tak to byla zbran jak prase..:D ale ta prestavba byla peknelna,uchyceni motoru,el atd....tak tohle jsem zvedav..:) kazdopadne diky za rady zatim,kdyby neco ozvu se..:)
Re: z 1.9 gti na Mi16
Napsal: 18 črc 2012 21:46
od Sonny
Elektrika je brnkačka.Jinak jestli ti mohu poradit.S tím výfukem.Já jsem dělal také přestavbu.A trochu jsem vyklepal tunel co je jako by u motoru.A aby jsi nemusel upravovat výfuk.Stačí spodní bod co drží motor uříznout a zdelšit o 5-7mm.
Víc ne!!! Proto že pak dostaneš převodovku moc daleko a začne ti vyskakovat levá poloosa.Jedno auto už jsem takhle řešil.Kámošoj to někdo předělával a přehnali to.A pokud nechceš předělávat chladič.Stačí uříznout sání a zkrátit.Ušetříš si stím vcelku dost problémuu a vymýšlení.

Jinak je to dost velká střela.Já jsem byl na brzdě a naměřil jsem 153 koní což na nějakých 880Kg je vcelku masakr

Přeji ať se přestavba povede a ať se jen daří.
Re: z 1.9 gti na Mi16
Napsal: 19 črc 2012 06:57
od draken
jenomže zkrácením sání si zkrouhneš krouťák, radši bych si pohrál se saharou
Re: z 1.9 gti na Mi16
Napsal: 19 črc 2012 09:16
od TomGTI
S tím krouťákem bych to neviděl tak tragicky ale pokud chceš zachovat sání origo tak stačí posunout příslušné věci níže.
Re: z 1.9 gti na Mi16
Napsal: 19 črc 2012 18:59
od chlastmistr
uvidim az se do toho pustim,co je jednoduzsi...ale do sani se mi moc zasahovat nechce..:)
Re: z 1.9 gti na Mi16
Napsal: 19 črc 2012 19:03
od draken
vůbec do motoru zasahovat nemusíš a ten spodní držák se mi zdá taky blbost ho nastavovat, to radši trochu přihnu výfuk, než odklánět celej motor
Re: z 1.9 gti na Mi16
Napsal: 19 črc 2012 19:22
od Sonny
drakenx700 píše:vůbec do motoru zasahovat nemusíš a ten spodní držák se mi zdá taky blbost ho nastavovat, to radši trochu přihnu výfuk, než odklánět celej motor
Proč blbost? Já to mám a v pohodě.Tak jako v mém případě a v podmínkách když jsem to dělal.Bylo pro mě jednodužší předělat držák než výfuk.A já bych zase naopak nešahal na výfuk.A jestli bych ti mohl doporučit.Nejlepší je si sehnat výfuk co neměl KAT.Má delší vedění 4-2-1 a řeknu ti že je to opravdu znát o proti výfuku s KATem.Jsou to prkotiny ale pokud už to budeš dělat.Je každá rada dobrá.Když já jsme to před téměř 4 lety dělal.Moc rad a informací nebylo.

Re: z 1.9 gti na Mi16
Napsal: 19 črc 2012 19:31
od draken
já tě plně chápu, ale když to nakloníš, tak už se budou lámat silentbloky, protože ten motor nebude vyset kolmo na ně

Co dělal fox34, tak stačilo udělat od svodů "esíčko" ze dvou 45° kolen a výfuk tam seděl pěkně a když umíš svářet, tak je to v poho
Re: z 1.9 gti na Mi16
Napsal: 19 črc 2012 20:38
od Sonny
drakenx700 píše:já tě plně chápu, ale když to nakloníš, tak už se budou lámat silentbloky, protože ten motor nebude vyset kolmo na ně

Co dělal fox34, tak stačilo udělat od svodů "esíčko" ze dvou 45° kolen a výfuk tam seděl pěkně a když umíš svářet, tak je to v poho
Pozor

tady nastáváá jeden omyl. MI16 ve 405 víc keží než v 205.origináll motor 1.9 GTI je kolmější oproti MI.TAk že pokud dodržíš těch 5 mm na třetím bodu.Je to uplně akorád.Nechci dělat chytrého

ale je to tak.
Re: z 1.9 gti na Mi16
Napsal: 19 črc 2012 20:41
od draken
tak to já zas tyhle detaily nevim, já dával druhou generaci 16V a ten tam sednul jak prdel na hrnec s origo držákama
Re: z 1.9 gti na Mi16
Napsal: 19 črc 2012 20:58
od TomGTI
Nejjednodušší stejně zůstane vzít pořádné kladivo,nebát se toho a pěkně porovnat potřebné plechy

A je to!

Re: z 1.9 gti na Mi16
Napsal: 20 črc 2012 18:35
od chlastmistr
ja uvidim az to budu delat,cop bude jednoduzsi tak to tak provedu...uvidime v realu..:D
Re: z 1.9 gti na Mi16
Napsal: 31 črc 2012 08:18
od chlastmistr
tak jsem se do toho vcera rano pustil,uspesne jsem motor posadil do auta,vyfuk mam vyresen,razeni uz taky,ted uz mi chybi jen ten chladic,to mi prijde jak nejvetsi pakarna

a cast elektriky,mel jsem tam motronic tak to taky nic moc

a snad to dneska vrkne,zas tak tezky to nebylo....uvidime
Re: z 1.9 gti na Mi16
Napsal: 31 črc 2012 12:03
od vinorak
Sonny píše:drakenx700 píše:já tě plně chápu, ale když to nakloníš, tak už se budou lámat silentbloky, protože ten motor nebude vyset kolmo na ně

Co dělal fox34, tak stačilo udělat od svodů "esíčko" ze dvou 45° kolen a výfuk tam seděl pěkně a když umíš svářet, tak je to v poho
Pozor

tady nastáváá jeden omyl. MI16 ve 405 víc keží než v 205.origináll motor 1.9 GTI je kolmější oproti MI.TAk že pokud dodržíš těch 5 mm na třetím bodu.Je to uplně akorád.Nechci dělat chytrého

ale je to tak.
S tím, že je ve405ce pod jiným úhlem bych si dovolil oponovat, když jsem porovnal objednací čísla držáku stejných motorů XU9 (8v) co se dávaly jak do 405 i 205 tak jsou stejné, z čehož vyplývá, že kastel mají stejné body pro uchycení, tudíž motory mají pořád stejný sklon

všechny motory řady XU jsou skloněny dozadu o 30 stupňů

Re: z 1.9 gti na Mi16
Napsal: 31 črc 2012 17:46
od Shotgun
Některé i více.
