Stránka 2 z 2

Re: Spotřeba po 157.

Napsal: 11 lis 2012 18:46
od draken
2.5TD si vezme skoro stejně jako 3.0i 8-9l, zeptej se romana

Re: Spotřeba po 157.

Napsal: 11 lis 2012 21:08
od Stephen
je to možné.Známí ji měl a jezdil denně 12km do Práce a brala si 7,5l

Re: Spotřeba po 157.

Napsal: 11 lis 2012 22:56
od MSCH205
Nečetl jsem to celé, ale moje zkušenost s 2,5Td je že 10L/100Km si vzalo, při normální jízdě ale víc jak 12L to nesežere ani když na to šlapeš jak chceš

Re: Spotřeba po 157.

Napsal: 12 lis 2012 21:26
od Stephen
to je dost.Známej jezdil do 10l a to s ní jezdil,že mi ji bylo líto jak ji ,,dával" :roll:

Re: Spotřeba po 157.

Napsal: 12 lis 2012 22:19
od pichy
známého nemůžeš nikdy porovnávat s naším romíkem. ten roztočí na 8 tisíc i dieseláky :fran:

Re: Spotřeba po 157.

Napsal: 12 lis 2012 22:38
od powl
Co sem tak pozoroval na palubnich pocotacich tak otacky udelaj na spotrebe vic nez pridani plynu. Takze se vyplati jezdit spis na nizsi, coz muj osmiventil pobira s grácií :m: Podle me je ale nejdulezitejsi plynulost jizdy - napr. kdyz jedes kilo a blizi se vesnice tak vcas ubrat a dojet setrvacnosti a ne do posledni chvile drzet plyn a pak brzdit. Takovej styl jizdy na spotrebu funguje bohuzel kumuluje v ridicovi nutkani pak v tom poradne zatopit jako napriklad vyjet pacerak ve 4 lidech a s nalozenym vozejkem 140 apod. :fran:

Re: Spotřeba po 157.

Napsal: 13 lis 2012 16:26
od Stephen
Pichy: známí lítal s tou 605 neskutečně...

Re: Spotřeba po 157.

Napsal: 13 lis 2012 23:26
od vztekloun
powl: nekde byly dokonce testy....... ono kdyz furt pridavas, radis atd i kdyz treba jen jedes po okresce a furt 50 - 70 - 50 - 70..... tak je to hroznej zrout i kdyz mas tak cca max 3500 ot. nez kdyz jedes konst. rychlosti a jedes treba celou dobu na 3000 ot. aneb setreni paliva na dalnicich. ono to pridavani plynu neni zase tak eko nez kdyz mas vyssi ot. rj totiz musi poslat daleko vice paliva pac motor jde do zaberu a jeste se pere "sam se sebou" kdyz mu jdou nahoru tocky. a nizsi otacky jsou pro motor / obzvlast benzin / docela peklo :-l
proto ja kdyz jezdim mezi vesnickama tak vetsinou jedu na 4 90 - 110, vjizdim do vesnice, cca par set metru dam neutrtal a celou vesnici projedu an neutral a ani nebrzdim. proste tam na prase vlitnu v ty stovce, na konci vesnice mam 50 - 40, pak za tri a pomaloucku v max 3k ot. radit na 4.... ale zase neni vesnice jako vesnice. nekde si to treba netroufnu a nektery vesnice jsou na to moc velky, viz treba brandys nad labem :D

akorat me ted napadli dve otazky. co z kopce? jak moc ovlivni spotrebu brzdeni motorem? kdyz to mam treba na 3500ot ? teoreticky by to nemelo snad zrat vubec, pac rj prip karb je v modu na volnobeh. :myslim:

a jeste jedna..... mozna je to kravina aleeeee..... kdyz jedu po dlouhy rovince, rozjedu se, mam 5 a cca 3000ot., prede mnou kopecek dolu, dam neutral, necham se vest, ztratim na rovince zase otacky, mam nejakych 1300ot, dam rychlost a zase se rozjizdm na 3000ot? tohle ma asi hodne malej efekt ze?


jo a co ta 605? koukam ze dvaapule je na tom stejne jak trilitr :D kolik si az muze vzit maximalne ten benzin?

Re: Spotřeba po 157.

Napsal: 16 lis 2012 00:17
od Jarda S.
při bržděmí motorem stříkačka nežere nic karbec víc jak na volnoběh :ehm:

Re: Spotřeba po 157.

Napsal: 16 lis 2012 10:05
od vinorak
naučit se plynulosti, a sotva se dotýkat pedálu ;-) a na vyřazování bych se vyprd, nemá to cenu u auta se vstřikovánim...

Re: Spotřeba po 157.

Napsal: 16 lis 2012 10:49
od Stephen
u V6 se pohybuju v rozmezí 8,5l-17l na sto.Naposledy sem pospíchal do Plzně a byl sem tam za 30min. :fran: pořád 220km/h a víš... Bylo to brzy ráno a bylo volno.Ale žralo to i benzin u silnice.Ale s tím se musí počítat :up: