Stránka 2 z 2
Re: 2.0T 8V do 205 GTi
Napsal: 07 kvě 2014 20:15
od vinorak
těžko říct, s mi16kou je asi míň práce, nemusí se řešit kam dát cooler..... ale vpodsatě každá dřív nebo pozdějc zakuká na klice, kdežto ty turba umřou jinak
mi16 se dávalo jenom do 3 aut, ale turbo bylo v xantia, XM, evasion, 406, 605, 806 takže je větší šance že ho seženeš ve slušnym stavu.. a pokud bude turbo v háji dá se sehnat vnitřek a repasovat ho....
Re: 2.0T 8V do 205 GTi
Napsal: 08 kvě 2014 17:02
od soty2
JJ torzo motoru už mám doma ale ještě spoustu dílu chybí bude se to řešit asi až v zimně až nebudu mít co dělat na autě a kam strkat peníze
Re: 2.0T 8V do 205 GTi
Napsal: 08 kvě 2014 22:06
od Mef
Starý míčka na klice zakukaj, ale dvojky jsou odolnější. Ještě jsem ji vylágrovanou neviděl, krom případu, kdy bylo auto v minulosti těžce bořený na předek. Ale maj zas jiný mouchy, jako třeba to jejich zatracený sání a tuna podtlaků.
Turbína je zas darebnej motor kvůli turbu, ale ono si v podstatě nevybereš. Každý má něco.
Re: 2.0T 8V do 205 GTi
Napsal: 09 kvě 2014 07:31
od draken
na S16 žádný podtlaky nejsou, akorát dvě hadičky na přepínání sání a musim souhlasit s mefem, můj motor má najeto údajně 185000 a celej spodek je pořád v dobrý kondici. Jen tyhle motory jsou o něco línější než mi16
Re: 2.0T 8V do 205 GTi
Napsal: 09 kvě 2014 12:03
od Mef
Těch hadiček je trochu víc, ale v podstatě máš pravdu, všechno se to točí kolem toho přepínatelnýho sání. Já na tom motoru mám natočeno skoro 230tis a spodek taky furt OK. Jen už má větší spotřebu oleje, ale připisuju to spíš guferům na ventilech a pak prasklýmu těsnení mezi víkem a hlavou, takže se mi dostává olej do prostoru svíček. Teď na to snad už bude čas, abych ji dal zase dohromady :-)
Mimochodem o 2.0CT s bráchou teď uvažujem taky do 205ky
Ještě je teda jedna varianta a to 1.6 16V ze 106, tak se uvidí, co se podaří sehnat
Re: 2.0T 8V do 205 GTi
Napsal: 09 kvě 2014 13:28
od HoRSiK
co sem prolizal pouhopouhej bazos tak sem hned nekolik turbin nasel takze by to nemel bejt az takej problem, jak psal vinorak davalo se to do dost aut, a hlavne v tech eurovanech (zeta,806,ulysse,evasion) sem jich nasel nejvic
akorat nechapu jakej magor si tenhle motor mohl vybrat do roddinyho auta
spotreba tam bude tak 11 prumer ne?
Re: 2.0T 8V do 205 GTi
Napsal: 09 kvě 2014 17:15
od riderRLM
HoRSiK píše:co sem prolizal pouhopouhej bazos tak sem hned nekolik turbin nasel takze by to nemel bejt az takej problem, jak psal vinorak davalo se to do dost aut, a hlavne v tech eurovanech (zeta,806,ulysse,evasion) sem jich nasel nejvic
akorat nechapu jakej magor si tenhle motor mohl vybrat do roddinyho auta
spotreba tam bude tak 11 prumer ne?
haha.. a kolko si myslíš ,že budeš mať spotrebu v 205/309..? ja som za 200km minul 3/4 nádrže ..
btw motor už mám dávno v aute ak dačo nebudeš vedieť tak kludne píš rád poradím..aj keď sám mám problémy ale dôležité je ,že to tam je a chodí to
Re: 2.0T 8V do 205 GTi
Napsal: 09 kvě 2014 18:24
od HoRSiK
sak ja myslel prumer spotrebu primo toho motoru
v tech rodinejch krabicach to mohlo bejt jeste horsi mozna
ale s rocnim najezdem do 10 000km si myslim ze nema az tak moc cenu resit spotrebu
myslim ze kdyz do toho pujdu tak se urcite ozvu a jasne hlavne to rozchodit zbytek se snad podari doresit, drzim palec at to prestane dymit
Re: 2.0T 8V do 205 GTi
Napsal: 09 kvě 2014 20:37
od riderRLM
HoRSiK píše:sak ja myslel prumer spotrebu primo toho motoru
v tech rodinejch krabicach to mohlo bejt jeste horsi mozna
ale s rocnim najezdem do 10 000km si myslim ze nema az tak moc cenu resit spotrebu
myslim ze kdyz do toho pujdu tak se urcite ozvu a jasne hlavne to rozchodit zbytek se snad podari doresit, drzim palec at to prestane dymit
no chce to dať dole palicu a pozreť čo pustilo... ale nieto čas..
a choď do toho.. neni to až také zložité.len treba chuť a peniaze
Re: 2.0T 8V do 205 GTi
Napsal: 13 kvě 2014 12:01
od zoby
já jsem s tímhle motorem ve 406 kombi jezdil za 9 litrů.
jinak kámoš má jeden tenhle motor na prodej, jsou na něm udělaný rozvody s pumpou. je kompletní a je ještě v autě. asi jsou na něm prasklé výfukové svody, ale dá k tomu druhé. cena 5000 Kč