Re: Předělání motoru
Napsal: 31 říj 2014 14:23
Kenny chodí kluci docela jste mě rozesmáli tim co tady píšete jinak já mám 320PS na originální jednotce Bosch M3.2 megasquirtů a jiných jednotek netřeba :-) zatim .
Vy co řešíte je oturbení atmo motoru, zjednodušeně se dá říct že je potřeba nižší kompresní poměr,kovaný ojnice, ecu co to dokáže udržet v chodu, spojka, turbo, cooler. U 8v motoru se bavíme o max 200PS u 16v 200+ až co peníze dovolí.
Největší problém je jaká řídící jednotka a její naladění, protože ojnice a mechanický věci jsou v dnešní době sehnatelné.
S Bosch MP3.2 to vidim reálně na max 360-380PS strop , plus další věci jako měření EGT, AFR, tlak turba , teplota a tlak oleje, chladič oleje a takový ty blbosti okolo co to prodraží.
Počítám že každý cca 3-4 měsíce mě z fora kontaktuje a chce rady "jak na to" většinou to končí- aha tak já našetřim, udělám, postavim, seženu, nebo si dotyčný přizná že na to nemá jak zkušenostma tak financema, tím nikoho od toho neodrazuju protože výsledek stojí za to
U 205 bych řekl že 180PS je nejideálnější výkon a nejlíp s tim auto funguje, moje auto má smrt na kahánku a ze dvou důvodů tvrdej podvozek Koni a výkon, takže karoserie je KO, kroutí se tak ze na heveru nezavřu dveře a je popraskaná ve všech spojích předních podběhů ta karoserie na to prostě nemá
Vy co řešíte je oturbení atmo motoru, zjednodušeně se dá říct že je potřeba nižší kompresní poměr,kovaný ojnice, ecu co to dokáže udržet v chodu, spojka, turbo, cooler. U 8v motoru se bavíme o max 200PS u 16v 200+ až co peníze dovolí.
Největší problém je jaká řídící jednotka a její naladění, protože ojnice a mechanický věci jsou v dnešní době sehnatelné.
S Bosch MP3.2 to vidim reálně na max 360-380PS strop , plus další věci jako měření EGT, AFR, tlak turba , teplota a tlak oleje, chladič oleje a takový ty blbosti okolo co to prodraží.
Počítám že každý cca 3-4 měsíce mě z fora kontaktuje a chce rady "jak na to" většinou to končí- aha tak já našetřim, udělám, postavim, seženu, nebo si dotyčný přizná že na to nemá jak zkušenostma tak financema, tím nikoho od toho neodrazuju protože výsledek stojí za to
U 205 bych řekl že 180PS je nejideálnější výkon a nejlíp s tim auto funguje, moje auto má smrt na kahánku a ze dvou důvodů tvrdej podvozek Koni a výkon, takže karoserie je KO, kroutí se tak ze na heveru nezavřu dveře a je popraskaná ve všech spojích předních podběhů ta karoserie na to prostě nemá