vinorak píše:chtěl si něco na Moravě tak co třeba rovnou Ostravatak co třeba tady:
http://www.volny.cz/firma.karban/brzdpotrubi.html



vinorak píše:chtěl si něco na Moravě tak co třeba rovnou Ostravatak co třeba tady:
http://www.volny.cz/firma.karban/brzdpotrubi.html
Je tam napsáno toto:Hasis píše:a ktery typ?
btw: jaky je asi potrebny tlak u seriovych brzd?
Kód: Vybrat vše
Při výrobě brzdového potrubí používáme výhradně kvalitní dvouplášťové trubičky, vyrobené ze speciálních kovových slitin, které jsou používány předními automobilovými značkami do prvovýroby. Trubičky jsou uvnitř poměděné a vně potažené pružným epoxydovým povlakem. Toto dvouplášťové provedení zaručuje snadné tvarování, aniž by se změnil průřez (průchodnost) trubičky i v ostrých úhlech s malým rádiusem. Pružný epoxydový povlak je alternativně nanášen při výrobě, což zaručuje vysokou odolnost proti korozi, otěru a ohybu.
Naše brzdové potrubí plně vyhovuje normám a požadavkům ISO - 7098 - 1984. Testováno VÚMV Praha protokolem č. 573.93/06.
no tak mě naštěstí ty držáky šli povolit no a potom sem ohřál hadicy, ta samozřejmě nevydržela ale pak to šlo povolit od trubky. No tak holt sundat nádržMitja píše:Za boha nemuzu povolit ty spoje nad napravou !! To tam je snad jeste od vyroby.. z sestihranů uz jsou kolečka, ku*va.. ani dolu to dostat nejde abych to povolil sundane, flexou se tam nedostanu.. chtel sem sundat to zelezo kde to drzi, na povrchu je to jak maslo, a kdyz to chce clovek nejak odvrtat tak to nejde protoze je to uvnitr tvrde uz sem na tom znicil nekolik vrtaku ruznych velikosti, navic dostat se tam s vrtackou je fakt vykon.
Uz sem fakt zoufaly!.. a nemam cas.. odkladam to do léta..![]()
![]()
A nebo se na to vykaslu, trubicky povedu uplne jinudy jen ty spodni drzaky zachovam. No ale ted na to uz neni cas, pug si pockavinorak píše:no tak mě naštěstí ty držáky šli povolit no a potom sem ohřál hadicy, ta samozřejmě nevydržela ale pak to šlo povolit od trubky. No tak holt sundat nádržMitja píše:Za boha nemuzu povolit ty spoje nad napravou !! To tam je snad jeste od vyroby.. z sestihranů uz jsou kolečka, ku*va.. ani dolu to dostat nejde abych to povolil sundane, flexou se tam nedostanu.. chtel sem sundat to zelezo kde to drzi, na povrchu je to jak maslo, a kdyz to chce clovek nejak odvrtat tak to nejde protoze je to uvnitr tvrde uz sem na tom znicil nekolik vrtaku ruznych velikosti, navic dostat se tam s vrtackou je fakt vykon.
Uz sem fakt zoufaly!.. a nemam cas.. odkladam to do léta..![]()
![]()
Odpojíš ručku a přeřízneš hadice a 6 šroubů a náprava je venku
asi takMitja píše: A nebo se na to vykaslu, trubicky povedu uplne jinudy jen ty spodni drzaky zachovam. No ale ted na to uz neni cas, pug si pocka
Tak to bych te chtel videt jak je tam dostanes pres tu napravu. Jinak na ten maly sroubek s matkou co drzi cele to zelezo sem se dostal normalne racnou.. jednou otocil a sroubek byl kulaty.. na prvrchu jen rez zadne zelezo.Hasis píše:to chce poradne klice
Dik dobra rada, ale zaprve svarecku nemam a zadruhe to stejne povedu jinudma, naprimo, tak tu hadicky nahore proste uriznu a kaslu na to uz se s tim nebudu trapitHasis píše:mas svarecku? jestli jo, tak pokud plyn, tak to nahrej...no ikdyz, ted ti to je k nicemu..... neco k tomu privar, cim to pak povolis, pokud se tam dostanes
Mitja píše:Tak jsem se konecne rozhodl se do toho pustit! Jen bych rad nejdrive sehnal ty gumove hadicky co se ohybaji spolecne s napravou.. origo peugeot koukam 774 kč jedna, takze jake tam pasujou?
![]()
A jeste prosim navod na odvzdusneni.. abych to udelal spravne. Jo a berte v potaz ze tu montaz musim delat tak, aby se mi do predniho okruhu nedostal vzduch, protoze tam jsou od predchoziho majitele oba odvzdusnovaky v haji.