Stránka 2 z 2
Re: Vysoká ťeplota motora
Napsal: 24 pro 2008 02:23
od manko
Re: Vysoká ťeplota motora
Napsal: 24 pro 2008 10:13
od Gordy
Správně se to nazývá termospínač ventilátoru topení a je zabudovanej v chladiči.
Dělají se ruzné teploty sepnutí s různými konektory.
Tady máš ten co by jsi tam měl mít:
http://www.e-cat.cz/c-1088_15677_199007 ... 1&sort=20a
je to na konci první a začátku druhé stránky a některé zde opravdu spínají při 97stupních.
Re: Vysoká ťeplota motora
Napsal: 24 pro 2008 11:44
od manko
Rozsah teplot [°C]: 97-87/100-95
icon_eh ehm to pri 100 stupňoch uš ani nemusí zopnúť ked sa mi vyvarí všetká voda
Re: Vysoká ťeplota motora
Napsal: 24 pro 2008 12:33
od Hasis
ja uz mel na 105:) a v pohode. ale to bylo na byvalem aute
Re: Vysoká ťeplota motora
Napsal: 25 pro 2008 11:17
od vinorak
díky tlaku a nemrznoucí směsi je bod varu třeba až 115 stupňů
Re: Vysoká ťeplota motora
Napsal: 26 pro 2008 19:35
od manko
No tak dnes som naštartoval auto nechal som ho bežať tak 40 min a vždy zoplo vrtulu pri 100 stupňoch ( na ručičke ) takže to môže byť že tam mám ten Termospínač čo spína pri 97 stupňoch.... A nemôže to voláko uškodiť motoru ked beží v takých teplotách ???
A ešte ten budík čo je nad teplotou motora to je teplota čoho ??? oleja alebo čoho ??...
Re: Vysoká ťeplota motora
Napsal: 27 pro 2008 08:52
od ppmajko
je to treplota oleja,,,pokial ju nemas nad 95 nic sa nedeje---ale podlatoho aky olej pouzivas,,,
s tou teplotou,,,kukni na termostat tam mas napisane v akych teplotach pracuje,,,ak tak kup novy a mas pokoj,,,kup trebars na 87 stupnou a hotovo!
ty mas na svojom GTi aj chladic oleja?
nemas nahodou jeden na predaj?
Re: Vysoká ťeplota motora
Napsal: 27 pro 2008 11:00
od manko
ppmajko píše:je to treplota oleja,,,pokial ju nemas nad 95 nic sa nedeje---ale podlatoho aky olej pouzivas,,,
s tou teplotou,,,kukni na termostat tam mas napisane v akych teplotach pracuje,,,ak tak kup novy a mas pokoj,,,kup trebars na 87 stupnou a hotovo!
ty mas na svojom GTi aj chladic oleja?
nemas nahodou jeden na predaj?
Ok skúsim kuknúť ten termostat . Noo chladič oleja mám iba jeden na aute .
Re: Vysoká ťeplota motora
Napsal: 27 pro 2008 12:13
od ppmajko
mne by ani tak netrebalo ten chladic,,,ale len tu redukciu co je pri olejovom filtry,,,aby som ho mohol namontovat :)
Re: Vysoká ťeplota motora
Napsal: 27 pro 2008 14:44
od manko
Ale ajtak je ten chladič zbytočnosť podla mňa lebo ten olej pri normalnej jazde nezohreješ aš tak že by potreboval chladenie síce neviem prečo ho dávali od výrobi ale to je skôr potrebné na preteky ...
Re: Vysoká ťeplota motora
Napsal: 27 pro 2008 14:47
od ppmajko
to maly len verzie 93kw tusim,,,ale mne to treba len preto aby to tam bolo,,,ja som uz vsetko do cabria domontovat,,,zadne kotuce,servo,napravu GTi-bola tam obycajna,,,,atd....
tak aj ten chladic by som tam rad mal :)
Re: Vysoká ťeplota motora
Napsal: 27 pro 2008 23:05
od manko
No mas pravdu boli iba na modeloch 94kw . Ale podla mna je to na normalne cesty zbytocnost. Ale to je zasa ina vec ked to tam proste človek chce tak to tam musí byť