Stránka 2 z 5

Re: Posilovač řízení

Napsal: 10 led 2009 15:58
od Roman 205
WoMec píše:
Roman 205 píše:
V tom případě znamená nejvyšší výbava z té doby asi jenom ten posilovač, protože jinak v tom autě nic zvláštního nemám. Akorát rádio a 4 celkem slušně hrající reproduktory (za předpokladu, že jsou originální, ale podle toho jak vypadají asi budou).
no koukám že máš šíbr, to taky vsechny 205ky nemely. počítám že máš i středový tunel, regulaci naklonu svetel, středové vydechy ventilace vzadu dělené sedačky :)
Jo, to je fakt, mám střešní okno a dělená zadní sedadla. Ta regulaci náklonu, to nevím, co by mělo být.

Re: Posilovač řízení

Napsal: 10 led 2009 16:01
od Roman 205
Tady jedno foto:
P1040438 (Large).JPG

Re: Posilovač řízení

Napsal: 18 led 2009 21:13
od Gordy
Roman 205 píše:Tady jedno foto:
P1040438 (Large).JPG
Tak tam na 100% posilovač z továrny nebyl!!

A bežně se tyto posilovače dávaly na motory XU, na jinym jsem to taky ani neviděl a nebylo vzhledem k hmotnosti potřeba.

Re: Posilovač řízení

Napsal: 18 led 2009 21:21
od Hoj@n
WoMec píše:
Roman 205 píše:
V tom případě znamená nejvyšší výbava z té doby asi jenom ten posilovač, protože jinak v tom autě nic zvláštního nemám. Akorát rádio a 4 celkem slušně hrající reproduktory (za předpokladu, že jsou originální, ale podle toho jak vypadají asi budou).
no koukám že máš šíbr, to taky vsechny 205ky nemely. počítám že máš i středový tunel, regulaci naklonu svetel, středové vydechy ventilace vzadu dělené sedačky :)
No tak tohle má Garros, takže žeby byl také v plné palbě??

Re: Posilovač řízení

Napsal: 18 led 2009 21:25
od WoMec
Gordy píše: Tak tam na 100% posilovač z továrny nebyl!!

A bežně se tyto posilovače dávaly na motory XU, na jinym jsem to taky ani neviděl a nebylo vzhledem k hmotnosti potřeba.
Gordy, vzhledem k tomu ze ma diesla tak tak ma motor XU ...


Lord Hoj@n: Garros sám o sobě je lim edice s vicemene plnou vybavou ;)

Re: Posilovač řízení

Napsal: 18 led 2009 21:29
od Hoj@n
WoMec píše:
Gordy píše: Tak tam na 100% posilovač z továrny nebyl!!

A bežně se tyto posilovače dávaly na motory XU, na jinym jsem to taky ani neviděl a nebylo vzhledem k hmotnosti potřeba.
Gordy, vzhledem k tomu ze ma diesla tak tak ma motor XU ...


Lord Hoj@n: Garros sám o sobě je lim edice s vicemene plnou vybavou ;)
co je myšleno pod pojmem "víceméně"?? Do plné palby chybí snad už jen ABS nebo Klima... Nebo ještě něco dalšího se do těchto legend cpalo??

Re: Posilovač řízení

Napsal: 18 led 2009 21:41
od Mitja
Lord Hoj@n píše:
WoMec píše:
Gordy píše: Tak tam na 100% posilovač z továrny nebyl!!

A bežně se tyto posilovače dávaly na motory XU, na jinym jsem to taky ani neviděl a nebylo vzhledem k hmotnosti potřeba.
Gordy, vzhledem k tomu ze ma diesla tak tak ma motor XU ...


Lord Hoj@n: Garros sám o sobě je lim edice s vicemene plnou vybavou ;)
co je myšleno pod pojmem "víceméně"?? Do plné palby chybí snad už jen ABS nebo Klima... Nebo ještě něco dalšího se do těchto legend cpalo??
Ju, ABS a klima (ale ta nebyla snad skoro nikde), ale hlavně právě ten posilovač řízení.. a možná bych zmínil kožené sedačky, ale ty měly jen limitované edice, tak se to do plne palby mozna nepocita.

Re: Posilovač řízení

Napsal: 18 led 2009 22:15
od Hoj@n
Mitja: Co se týče toho posilovače, tak je to podle mě celkem dobrá věc, už jsem si na ni zvykl, i když ve Focusu to bylo zase o něčem jiném, v Garosskovi je to podle mě méně citlivé nez u konkurece....

Re: Posilovač řízení

Napsal: 18 led 2009 23:01
od Gordy
WoMec píše:
Gordy píše: Tak tam na 100% posilovač z továrny nebyl!!

A bežně se tyto posilovače dávaly na motory XU, na jinym jsem to taky ani neviděl a nebylo vzhledem k hmotnosti potřeba.
Gordy, vzhledem k tomu ze ma diesla tak tak ma motor XU ...


Lord Hoj@n: Garros sám o sobě je lim edice s vicemene plnou vybavou ;)
Jo,ale z jakýho roku?!
V tý době se to dávalo sotva do 505tek

Re: Posilovač řízení

Napsal: 18 led 2009 23:02
od Mitja
Lord Hoj@n píše:Mitja: Co se týče toho posilovače, tak je to podle mě celkem dobrá věc, už jsem si na ni zvykl, i když ve Focusu to bylo zase o něčem jiném, v Garosskovi je to podle mě méně citlivé nez u konkurece....
Ja bych hlavne rekl ze Garros nema posilovac :myslim:

Re: Posilovač řízení

Napsal: 19 led 2009 00:02
od Hoj@n
Mitja píše:
Lord Hoj@n píše:Mitja: Co se týče toho posilovače, tak je to podle mě celkem dobrá věc, už jsem si na ni zvykl, i když ve Focusu to bylo zase o něčem jiném, v Garosskovi je to podle mě méně citlivé nez u konkurece....
Ja bych hlavne rekl ze Garros nema posilovac :myslim:
tyjo nestraš.... ja mám za to, že má a jestli nemá, tak to jde ovládat uplně parádně i bez něj....

Re: Posilovač řízení

Napsal: 19 led 2009 07:43
od Milhaus
Lord Hoj@n píše: tyjo nestraš.... ja mám za to, že má a jestli nemá, tak to jde ovládat uplně parádně i bez něj....
na 99% nemá...mám ten sám motor jak ty a tam se posilovače nedávaly, jsou to lehké motory. Leda že by si to kupovala nějaká důchodkyně a nechala si ho tam na přání zamontovat :m:
Zjistíš to jednoduše - pokud ti bez nastartovaného motoru půjde točit stejně těžce jak s nastartovaným, tak to nemá posilovač :dance:

Re: Posilovač řízení

Napsal: 19 led 2009 08:46
od WoMec
Gordy píše:Jo,ale z jakýho roku?!
V tý době se to dávalo sotva do 505tek
Vem si že to je S-ko, tzn plna vybava ...

Roman 205 - přidej fotky motoru a servo-pumpy ;)

Re: Posilovač řízení

Napsal: 19 led 2009 12:29
od Gordy
WoMec píše:
Gordy píše:Jo,ale z jakýho roku?!
V tý době se to dávalo sotva do 505tek
Vem si že to je S-ko, tzn plna vybava ...

Roman 205 - přidej fotky motoru a servo-pumpy ;)
Ale kulový,vždyť nemá ani el. stahování okýnek.
A serva se začaly dávat až mnohem později.

Re: Posilovač řízení

Napsal: 19 led 2009 16:09
od WoMec
Gordy píše: Ale kulový,vždyť nemá ani el. stahování okýnek.
A serva se začaly dávat až mnohem později.
uvidíme podle fotek - ješte je možnost že tam je motor z jiního auta.