Stránka 2 z 2

Re: Výměna motoru TU1.4 za TU1.6

Napsal: 14 bře 2009 13:33
od pichy
kloub píše:
Gordy píše:A teď jsem našel i adepta. :twisted:
http://bouracky.sbazar.cz/peugeot-106-r ... 64290.html
už jsem mu psal.
Gordy ale peugeot 106 rally byvaly myslim 1.3.... alespoň jsem to tak pochopil s toho odkazu na P-C!!!! :myslim: :myslim:
nejde o obsah, ale o výkon

Re: Výměna motoru TU1.4 za TU1.6

Napsal: 14 bře 2009 13:38
od franus
106 rallye Mk1 byly 1.3litru
106 rallye Mk2 byly 1.6 8v a 16v

Re: Výměna motoru TU1.4 za TU1.6

Napsal: 14 bře 2009 13:52
od Gordy
Hroche píše:
Gordy píše:A teď jsem našel i adepta. :twisted:
http://bouracky.sbazar.cz/peugeot-106-r ... 64290.html
už jsem mu psal.
tak jsem kouknul do mapy je to ode mě asi tak 15-20km tak jestli chcete mohl bych se na to dojet podívat a trochu nafotit
To by jsi byl mooooc hodnej.

Re: Výměna motoru TU1.4 za TU1.6

Napsal: 14 bře 2009 13:55
od Gordy
Bluedevil píše:Právě jsem dokončil zástavbu 1.6 TU motoru z 306tky rok 2000, NFZ - 65kW do svého cabria namísto původní 1.1.... Můžu potvrdit, že se nejedná o nijak extra náročnou přestavbu, nicméně doporučuji si přistavit celé auto, ze kterého budeš brát motor... :) Rozdíl 1.6TU motoru oproti 1.1 a 1.4 je v tom, že je litinový a nemá typový štítek, ale vytečkovaný typ motoru na bloku, má jinak vyřešené vedení vody a dávají se na něj různé typy sání a vstřikování, takže nejdůležitější je vzít vše z jednoho auta!!! Nebo dopadneš jako já a po přestavbě ti bude přebývat hromada sání, řídících jednotek a kabelů navíc... :-D Jinak převodovka, uchycení apod. vše pasuje a k rozchození motoru stačí natahat 3 kabely, zbytek už jsou frajeřinky na kontrolky a budíky... :)
Jenomže ty máš motor z 306 a už jen to víko ventilů je vidět ža tam nepatří,kor když to je rok výroby 88 a já bych tam dal motor 2000.
Tady u nás těm motorům trošku rozuměj.Navíc to máš 65kW a těch tu je všude hafo a 65 je od 55 jen 10kW a já právě chci víc.

Re: Výměna motoru TU1.4 za TU1.6

Napsal: 14 bře 2009 13:56
od Gordy
kloub píše:
Gordy píše:A teď jsem našel i adepta. :twisted:
http://bouracky.sbazar.cz/peugeot-106-r ... 64290.html
už jsem mu psal.
Gordy ale peugeot 106 rally byvaly myslim 1.3.... alespoň jsem to tak pochopil s toho odkazu na P-C!!!! :myslim: :myslim:
Dělali se dvě verze.
1.3 a 1.6 ,ale někdy je označováno jako Rally,někdy jako GTi.
Je mi úplně jedno jaký to bude mít štítek na boku,ale chci motor 74kW a starým krytem vačky a 16 V tam prostě neukecám.

Re: Výměna motoru TU1.4 za TU1.6

Napsal: 14 bře 2009 20:18
od Gordy
Gordy píše:A teď jsem našel i adepta. :twisted:
http://bouracky.sbazar.cz/peugeot-106-r ... 64290.html
už jsem mu psal.
Tak jsem dostal odpověď.
Za motor,elektroinstalaci a řídící jednotku z toho otočeného auta chce 13 tisíc. icon_eh
A to na něj stejně asi nedá žádnou záruku.Ono když se motor otičí,tak se po nastartování může stát že při nejlepším foukne těsnění.
Olej se za jistých okolností může dostat nad píst a jak možná víte,kapalina není stlačitelná.
Navíc pokud běžel po otočení v nestandartní poloze,tak se mohl přidřít.
Napsal jsem až se dostane na rozumnou slevu,tak ať se ozve