Re: Pokec o autech v showroomu
Napsal: 18 úno 2009 14:16
Díky za přivítání i pochvalu,ale práce ještě z daleka nekončí:)Hroche píše:309GT: výtej chlape koukám že jsi udělal kus už práce
Díky za přivítání i pochvalu,ale práce ještě z daleka nekončí:)Hroche píše:309GT: výtej chlape koukám že jsi udělal kus už práce
Tak už jsem tady:) Ta kapota byla nutnost kvůli té optice,ale mě se to líbí....jak říkáš,sto lidí sto chutí:) Ten nárazník mi dal hodně práce,musel jsem to svářet a při tom rozřezat ještě jeden nárazník z obyčejného modelu,ale na konec se povedlo:) Na STK jsem taky zvědavej ,bude se to muset pořešit,protož už od listopadu je propadláICEman píše:309GT:Jé Ahoj čekal sem kdy se tady ukážeš...to tvoje auto se mi celkem líbí až teda na tu kapotu to mračení 309 nejak nesluší ale to je vec osobního vkusu. ale jinak super!hlavne ten přední naraznik Vim že budu asi rejpal urejpanej ale co budou na takle pěkný auto řikat na STK?
A nemáš problém s motorem,N3R3Z píše:no jo on má taky auto už přes rok... já ani ne půl roku... jinak toho mám v plánu dost, pořád je co zlepšovat... jenže sehn at něco lepšího na 309 je dost těžký
indukčka je tam daná jiná (z 1.6ky) protože s puvodní byly problémy.Gordy píše:A nemáš problém s motorem,N3R3Z píše:no jo on má taky auto už přes rok... já ani ne půl roku... jinak toho mám v plánu dost, pořád je co zlepšovat... jenže sehn at něco lepšího na 309 je dost těžký
Já jen že Ti to bez toho kabelu od cívky moc nepojede.
v techničáku může být ledasco a jaký tam je štítek na motoru nemůžeš srovnávat naftu, který táhne od volnoběhu a tenhle benzín, kterej má krouťák až u 4000WoMec píše:stříkačka to není ... je to karbec .. a podle techničáku to ma 55kW ... a docela bych tomu i věřil .. kdyz to porovnam s mýma 47kW ...
no můžu se mrknout... kde hledat štítek motoru? :)vinorak píše:v techničáku může být ledasco a jaký tam je štítek na motoru nemůžeš srovnávat naftu, který táhne od volnoběhu a tenhle benzín, kterej má krouťák až u 4000
jak je spojení motoru a převodovky, tak tam dole je na bloku přinýtovanej.N3R3Z píše:no můžu se mrknout... kde hledat štítek motoru? :)vinorak píše:v techničáku může být ledasco a jaký tam je štítek na motoru nemůžeš srovnávat naftu, který táhne od volnoběhu a tenhle benzín, kterej má krouťák až u 4000
tak sice mi momentálně nejde servicebox, ale řek bych, že to je to stejný jakoN3R3Z píše:tak na malý cedulce K1G (to samý i v techničáku) a na velké: 10PS1G (nebo 10FS1G není to poznat je tam zrovna nýt) 0918707
ale to je stary motor .. bracha ma motor z 91' roku ... tady jsem se dival ze to je motor co se daval do 405ky. Měl by to být jeden z posledních karbecových motorů co se dělal.vinorak píše:tak sice mi momentálně nejde servicebox, ale řek bych, že to je to stejný jakoN3R3Z píše:tak na malý cedulce K1G (to samý i v techničáku) a na velké: 10PS1G (nebo 10FS1G není to poznat je tam zrovna nýt) 0918707
1.4 03/89 - 07/89 49kw/67ps 1360 K1D (TU3A)