Stránka 2 z 3
Napsal: 23 lis 2006 13:55
od Vertex
No jo, ale Griffe přestříkaní na jinou barvu už není teoreticky Griffe. Jelikož Griffe na první pohled poznáš hlavně díky tý metle
Napsal: 23 lis 2006 21:34
od Crack
Mě osobně se víc líběj ty černý speedline,stříbrný má každej šmudla a černý sou lepší na ježdění,páč táhnou slunce a gumy se líp obřejvaj,tudíš to líp drží

hold to není jen o vzhledu

Napsal: 23 lis 2006 21:38
od Michal
já osobně sem je na autě ještě neviděl,ale nelíbí se mi,když pneu splývá s ráfkem.Ale jinak dobrej ohřívač na gumy

Napsal: 24 lis 2006 08:01
od Vertex
Ohřejvá gumy????? Co to je za blábol???

:D :D
Napsal: 24 lis 2006 11:50
od Michal
Vertex píše:Ohřejvá gumy????? Co to je za blábol???

:D :D
No nevím,já jsem to nevymyslel. :D :D
Napsal: 25 lis 2006 09:39
od Crack
Vertex píše:Ohřejvá gumy????? Co to je za blábol???

:D :D
Proč blábol?Prostě ty co nemaj ohřejváky nechaj auto stát chvíli na slunci a gumy maj zahřátý,jen si skus sahnout na stříbrný kola a na černý kola když budou stát na slunci,černá táhne slunce

Napsal: 26 lis 2006 21:50
od hugo boss
takže na úpravách se po vánocích začne pracovat... a jestli si někdo myslí že griffe si to nezaslouží, at si koupí svoje a pěkně si s ním dělá co chce, uchování v origo stavu atd.... myslím si že jich je ještě dost... Já si ho chci udělat pěkné, a co se týče origo stavu, nebude problém to vrátit, myslím si že to nejsou takové zásadní zmněny ve tvaru a tradičních linií GTi...

Napsal: 26 lis 2006 22:52
od Crack
Kolik jich bylo vůbec vyrobeno,někde sem to tenkrát čet...2000?
Napsal: 27 lis 2006 12:36
od Vertex
Já myslím, že snad 2000 ve Francii a tisíc někde mimo, ale teď se mi to nechce hledat.
Ten ohřev gum mi přijde fatk směšnej, liťák může bejt na přímým slunci sice rozpálenej, ale aby to nějak znatelně zahřejvalo gumy, to mi nepřijde
Napsal: 30 lis 2006 21:57
od Crack
Vertex píše:
Ten ohřev gum mi přijde fatk směšnej, liťák může bejt na přímým slunci sice rozpálenej, ale aby to nějak znatelně zahřejvalo gumy, to mi nepřijde
Uplně stejný jako je přenos z kotoučů na liták a následně na gumu,na favoritu se mě sekly vepředu válečky na brzě,kola celou dobu brzdily a následně se mě od toho zkroutily poklice a začai tavit zimákly že pak nešly pořádně ani zout!Hádat se ale nebudu.Jinak s tou černou mě to říkal jeden kluk co jezdiůl 205cup,je i tady na foru,ale koukal sem že psal jen do bazaru

Napsal: 30 lis 2006 22:23
od Hanz
tak neco na tom bude ... ale myslim ze naky zazraky to zas nebudou
Napsal: 01 pro 2006 12:38
od Crack
Většina DTMek má taky černý kola,prostě přestupy teplot jsou tam lepší,další příklad závodní dvoutaktní vzduchem chlazený motory jsou taky s tohoto důvodu černý,je tam lepší přenos teploty do okolí a motor se líp chladí
Napsal: 13 pro 2006 16:46
od Hanz
tak co Tome? Jak pokracujes? Pochlub se fotkama? A co ten rozebranej pezotek s tema sirokyma blatnikama? Pridej foto + info nebud tajnustkar (:
Napsal: 10 led 2007 00:11
od leggatstreetcars
V cem je grife cult?

Napsal: 10 led 2007 15:44
od Hanz
je jich relativne malo a je to proste luxus (: