Stránka 2 z 4

Napsal: 20 lis 2006 14:11
od Michal
Crack píše:Já co sem se takhle bavil z GTičkářema,tak to většina odpojila :shock: ted mě nikdo nenapadá,možná Jehlik to měl taky odpojedný
A nebude to spíš posilovač řízení? :roll:

Napsal: 20 lis 2006 20:01
od Hanz
Michal píše:
Crack píše:Já co sem se takhle bavil z GTičkářema,tak to většina odpojila :shock: ted mě nikdo nenapadá,možná Jehlik to měl taky odpojedný
A nebude to spíš posilovač řízení? :roll:
to asi ne ... ja si nedokazu predstavit jizdu bez posilovace...kamarad me nechal ridit jeho skucku a malem sem umrel kdyz sem tim volantem tocil (:

Napsal: 20 lis 2006 20:06
od Michal
Hanz píše:
Michal píše:
Crack píše:Já co sem se takhle bavil z GTičkářema,tak to většina odpojila :shock: ted mě nikdo nenapadá,možná Jehlik to měl taky odpojedný
A nebude to spíš posilovač řízení? :roll:
to asi ne ... ja si nedokazu predstavit jizdu bez posilovace...kamarad me nechal ridit jeho skucku a malem sem umrel kdyz sem tim volantem tocil (:
Já ale myslím,že ho taky někdo odpojoval,protože to bylo prej ve vysokých rychlostech moc citlivy.No já ho tam teda nemám a vůbec mi to nevadí,při parkování můžu točit jednou rukou i bez něho. :)

Napsal: 21 lis 2006 00:36
od Hanz
tak jasny je to jen o zvyku (:

Napsal: 21 lis 2006 09:35
od Vertex
ABS je ok, mám ho a odpojovat ho rozhodně nebudu. Už zachránilo i pár prasátek běžících přes cestu :shock:

Napsal: 21 lis 2006 14:50
od Hanz
mno nejradsi bych ho tam taky soupl...na kolik by me to asi tak vyslo..matros + prace? na abs si netroufnu abych si ho montoval sam

Napsal: 21 lis 2006 22:04
od zoby
no na tu těhlici se ještě podívám.
a jsi ji sitý že to jde skrz těhlici? se mi zdá že ne, ale kouknu se.
ale na 100 % vím že starší model 205 mají všechny stejnou těhlici.


jinak matroš bych nechal bratru za 4000 kč.
není to složité to namontovat, ve fabrice to taky nemontovali inženýři ale dělníci, nejvetší otrava asi bude vyndat koberec aby se pod něj uložil kabel od jednotky v kufru k abs

jehlik odpojoval posilovač řízení.
jsem měl možnost si dát i servo i abs, nakonec jsem to nedával, protože servo jsem nechtěl a abs jsem nakonec taky zavrhl, protože by se mi kvůli jinému motoru nevešlo a na suchu jsou brzdy bez abs lepší

Napsal: 21 lis 2006 22:09
od Hanz
mohl bys mi to podrzet do obdobi po vanocich? pred vanocema sem v jednom kole a potrebuju auto

Napsal: 23 lis 2006 13:59
od Vertex
Tak podle slov Bohumila Kebrta z Prahee, je vyndání koberce to nejjednodušší. Já bych řekl, že musíš ještě namontovat ABS do motoru někam za baterku

Napsal: 23 lis 2006 22:21
od Crack
zoby píše:na suchu jsou brzdy bez abs lepší
to bude nákej nesmysl,věřil bych spíš na mokru a na štěrku než na suchu

Napsal: 24 lis 2006 11:53
od Michal
Crack píše:
zoby píše:na suchu jsou brzdy bez abs lepší
to bude nákej nesmysl,věřil bych spíš na mokru a na štěrku než na suchu
Na suchu mají brzdy bez abs o trochu kratší brzdnou dráhu,ne.Na mokru,sněhu...už je na tom líp abs.

Napsal: 25 lis 2006 09:46
od Crack
Michal píše:
Crack píše:
zoby píše:na suchu jsou brzdy bez abs lepší
to bude nákej nesmysl,věřil bych spíš na mokru a na štěrku než na suchu
Na suchu mají brzdy bez abs o trochu kratší brzdnou dráhu,ne.Na mokru,sněhu...už je na tom líp abs.
to bych řek že je přesně naopak,když na to hamstneš na suchu,tak se ti bloknou kola a auto jede jako poledě,dežto abs kola drží na hranici prokluzu a auto nejede jako po ledě,nýbrž má kratší brzdnou dráhu :D někde na netu je to ukázaný jak jedou dvě auta a jak to vypada,nevím jak to vysvětlit.Dežto na sněhu jak drží abs kola na hranici prokluzu a je kluzkej povrch tak auto jede furt.Ono to tam není jen tak ze srandy,to brzdná dráha je určitě kratší,ale s tím prachem a sněhem si nejsem moc jistej

Napsal: 26 lis 2006 21:04
od Michal
No nevím nevím,počkáme na vyjádření ještě někoho.Já bych ale řekl,že když na to třeba na sněhu šlápneš a máš abs,tak právě tím,že se kola nezablokují,tak si udržují s povrchem lepší adhezi.Kdežto bez abs to jede jak sáňky.

Napsal: 26 lis 2006 21:37
od hugo boss
ABS zabraňuje zablokování kol při brzdění plnou silou. Nedochází k nekontrolovanému klouzání vozidla, naopak lze vůz řídit. Systém elektronického rozdělování brzdné síly provádí regulaci brzdného tlaku mezi předními a zadními koly. Na zadní nápravě je tak umožněn maximální brzdný výkon, aniž by se riskovalo přebrzdění a v důsledku toho vybočení zádi vozidla.
Systém ABS spolehlivě zabraňuje zablokování kol při intenzivním brždění. Dokud se kola nezablokují, mohou vedle brzdných sil přenášet také dostatečné postranní síly, takže vozidlo zůstává řiditelné a stabilní při jízdě. ABS pracuje na nezpevněném povrchu, při mokru nebo náledí s téměř stejnou účinností jako u suché vozovky. To pro řidiče znamená důležitou výhodu v oblasti bezpečnosti. Při brzdění je tak možné se případné překážce vyhnout a objet ji.
Podle pulzování pedálu brzdy řidič pozná, kdy ABS pracuje. Tím je včas varován a může uzpůsobit svou jízdu kritické situaci.

Napsal: 26 lis 2006 21:44
od hugo boss
Každopádně ABS musí mít lepší výsledky při brždění a stabilitě vozu na každém povrchu... Jinak by to samozřejmě nemontovali a zůstali by u standartního brzdového systému...