Šrouby ramen GTi
- draken
- Club admin
- Příspěvky: 7972
- Registrován: 12 črc 2009 18:21
- Rok narození: 1991
- Skutečné jméno: Honza
- tel.:: 732440821
- Bydliště: Hr. Králové, Nový Bydžov
Re: Šrouby ramen GTi
i od výroby tam je závit s klasicky stoupáním, jemnej závit je tady zbytečnej
- Zdenek
- Stálý inventář 205clubu
- Příspěvky: 1719
- Registrován: 13 kvě 2008 20:35
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Zdenek
- Bydliště: Čerčany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Šrouby ramen GTi
To, že mají šrouby na nápravě klasické stoupání-nikoliv jemné je sice pravda, ale určitě nelze použít kdejaké šrouby.
Jedna věc je pevnost, standartně tam jsou 10.9 (8.8 jsou dobré tak do planěk u plotu a ne do nápravy)
A věc druhá je, že tam jsou použity přesné šrouby! Tzn. že dřík šroubu má stejnou výšku jako zívit. -> středí silentblok vůči nápravě.
Pokud tam použiješ klasickej válcovanej šroub, po pár stovkách kilometrů se uvolní a začne tlouct.
Jedna věc je pevnost, standartně tam jsou 10.9 (8.8 jsou dobré tak do planěk u plotu a ne do nápravy)
A věc druhá je, že tam jsou použity přesné šrouby! Tzn. že dřík šroubu má stejnou výšku jako zívit. -> středí silentblok vůči nápravě.
Pokud tam použiješ klasickej válcovanej šroub, po pár stovkách kilometrů se uvolní a začne tlouct.
205 1,9 GTI 94kW - další gti ve věčných lovištích 
205 1,6 GTI 75kW - sešrotováno
205 1,9 GTI 94kW - uloženka
205 1,9 GTI 88kW - ve výstavbě - 6q převodovka, 94kW motor
DUCATI Monster 2001

205 1,6 GTI 75kW - sešrotováno
205 1,9 GTI 94kW - uloženka
205 1,9 GTI 88kW - ve výstavbě - 6q převodovka, 94kW motor

DUCATI Monster 2001