Stránka 2 z 2

Re: BLOW OFF ventil

Napsal: 13 bře 2010 21:24
od Klobe
U Turbodieselu je to úplná blbost nicméně se takové ventily vyrábějí - jsou elektronicky řízené a vlastně uměle vytvářejí zvuk vypouštěním stalčeného vzduchu na píšťalu, jinak jsou naprosto zbytečné...ale mě by se to líbilo :m:
jen nevím co je na tom tak drahého :roll:

Re: BLOW OFF ventil

Napsal: 13 bře 2010 22:12
od Jaryn66
Klobe píše:U Turbodieselu je to úplná blbost nicméně se takové ventily vyrábějí - jsou elektronicky řízené a vlastně uměle vytvářejí zvuk vypouštěním stalčeného vzduchu na píšťalu, jinak jsou naprosto zbytečné...ale mě by se to líbilo :m:
jen nevím co je na tom tak drahého :roll:
muzes si to aj vyrobit sam staci ti k tomu obicejnej elektromagneticky ventyl :urg:

Re: BLOW OFF ventil

Napsal: 13 bře 2010 22:30
od Klobe
nechceš dat nějaký návod nebo něco??? nedokážu se to představit, s čeho to brat atd

Re: BLOW OFF ventil

Napsal: 14 bře 2010 10:42
od WoMec
Jaryn66: u TD je BO ventil opravdu pouze na efekt ... na nic víc ;)

Re: BLOW OFF ventil

Napsal: 14 bře 2010 11:17
od Milo75
pánové, chtělo by to vědět víc informací o dieslových motorech

samozřejmě, že turbo diesel má Váhu vzduchu- jsou to starší modely s elektronickou regulací vstřikování
viz třeba alfa 164/155 2,5Td

a některé vozy třeba alfa 164 2,0V6 turbo má BOW v serii :up:

každopádně bow pěkně zasírá motorový prostor od oleje :)

u turbo dieslu s mech čerpadlem(tedy bez škrtící klapky) se BOW dává na upravený motor, pokud turbo tlačí víc jak 1,7 bar kvůli rázum v sacím potrubí a ovládané je třeba elektricky

Re: BLOW OFF ventil

Napsal: 14 bře 2010 16:15
od rossi
Ten blow nebude nic sloziteho kdyz to maji kompresory Orlik! Aby pisty pri startu nemely protitlak!