Stránka 2 z 2
Re: BLOW OFF ventil
Napsal: 13 bře 2010 21:24
od Klobe
U Turbodieselu je to úplná blbost nicméně se takové ventily vyrábějí - jsou elektronicky řízené a vlastně uměle vytvářejí zvuk vypouštěním stalčeného vzduchu na píšťalu, jinak jsou naprosto zbytečné...ale mě by se to líbilo
jen nevím co je na tom tak drahého
Re: BLOW OFF ventil
Napsal: 13 bře 2010 22:12
od Jaryn66
Klobe píše:U Turbodieselu je to úplná blbost nicméně se takové ventily vyrábějí - jsou elektronicky řízené a vlastně uměle vytvářejí zvuk vypouštěním stalčeného vzduchu na píšťalu, jinak jsou naprosto zbytečné...ale mě by se to líbilo
jen nevím co je na tom tak drahého
muzes si to aj vyrobit sam staci ti k tomu obicejnej elektromagneticky ventyl
Re: BLOW OFF ventil
Napsal: 13 bře 2010 22:30
od Klobe
nechceš dat nějaký návod nebo něco??? nedokážu se to představit, s čeho to brat atd
Re: BLOW OFF ventil
Napsal: 14 bře 2010 10:42
od WoMec
Jaryn66: u TD je BO ventil opravdu pouze na efekt ... na nic víc ;)
Re: BLOW OFF ventil
Napsal: 14 bře 2010 11:17
od Milo75
pánové, chtělo by to vědět víc informací o dieslových motorech
samozřejmě, že turbo diesel má Váhu vzduchu- jsou to starší modely s elektronickou regulací vstřikování
viz třeba alfa 164/155 2,5Td
a některé vozy třeba alfa 164 2,0V6 turbo má BOW v serii
každopádně bow pěkně zasírá motorový prostor od oleje :)
u turbo dieslu s mech čerpadlem(tedy bez škrtící klapky) se BOW dává na upravený motor, pokud turbo tlačí víc jak 1,7 bar kvůli rázum v sacím potrubí a ovládané je třeba elektricky
Re: BLOW OFF ventil
Napsal: 14 bře 2010 16:15
od rossi
Ten blow nebude nic sloziteho kdyz to maji kompresory Orlik! Aby pisty pri startu nemely protitlak!