Stránka 2 z 3

Re: 205 Mi16

Napsal: 10 zář 2009 21:28
od WoMec
na 8V motor 16V hlavu ?? nevim nevim ... ale selský rozum mi říká ze to asi nepujde :/

Re: 205 Mi16

Napsal: 10 zář 2009 21:29
od manko
8v je len vrch spodok je na tom na pohlad rovnako :myslim:

Re: 205 Mi16

Napsal: 10 zář 2009 21:46
od TomGTI
Saibot: Aby sis nemyslel že tady něco plácám jen tak tak uvedu jenom takový příklad jedné úpravy ze zahraničí,jedná se o profesionální práci,motor byl stavěn profesionální firmou která má z peugeoty nejspíše velké zkušenosti,finální ladění si ovšem majitel prováděl nejspíše sám,ovšem taky o této problematice něco věděl.Uvádím to jen tak pro zajímavost pro představu výkonového potenciálu motoru 1.9 8V.Motor 1.9 8V seriový 94Kw,kompletně postavený nový motor z nových dílů,značková vačka,stavitelné kolo vačky a vše kolem toho,výfukové svody,čtyřklapkové sání,plně programovatelná jednotka,kompletně upravená hlava myslím podle specifikace Longman,tudíž velké vetily,přesně upravené a spočítané kanály sání i výfuku.Teďka si každý může udělat hrubou cenovou kalkulaci víše uvedených dílů a myslím že vše je jesné.Výsledek byl 166Koní!Myslím že je tady někde fotka dokonce toho motoru,dával to sem myslím Vinorak,je na stojanu a má červený blok a čtyřklapkové sání,takže se klidně můžete podívat na stránky majitele tohoto vozu,jsou tam zase opět podložené,reálné grafy různých modifikací 8V,Mi-16,S16 takže opět zajímavé porovnání těchto motorů a vliv úprav na výkon.A každý ať si vybere co mu je libo :205:

Re: 205 Mi16

Napsal: 10 zář 2009 21:58
od manko
Tom : myslíš že by bolo možné zkombinovať 8v motor a 16v hlavu ?? napríklad z 306 S16 :?:

Re: 205 Mi16

Napsal: 10 zář 2009 22:11
od TomGTI
Manko,myslím že jsem to někde už četl a údajně to nejde,tváří se to stejně ale olejové kanály jsou prej jinak,zaručit ti to ale nemůžu neboť jsem to ještě neviděl a sám jsem to nezkoušel.

Re: 205 Mi16

Napsal: 10 zář 2009 23:04
od manko
Myslis ze bz sa to dalo zistit podla tesnenia pod hlavu?

Re: 205 Mi16

Napsal: 11 zář 2009 01:03
od vztekloun
manko píše:Myslis ze bz sa to dalo zistit podla tesnenia pod hlavu?
jj

Re: 205 Mi16

Napsal: 11 zář 2009 06:02
od ppmajko
no ja si osobne myslim ze to na 99% nepojde
inak by nik nekupoval motory ale len hlavu

Re: 205 Mi16

Napsal: 11 zář 2009 07:47
od manko
Nikdy nevieš. :m:

Re: 205 Mi16

Napsal: 12 zář 2009 17:44
od vztekloun
TomGTI píše:Saibot: Aby sis nemyslel že tady něco plácám jen tak tak uvedu jenom takový příklad jedné úpravy ze zahraničí,jedná se o profesionální práci,motor byl stavěn profesionální firmou která má z peugeoty nejspíše velké zkušenosti,finální ladění si ovšem majitel prováděl nejspíše sám,ovšem taky o této problematice něco věděl.Uvádím to jen tak pro zajímavost pro představu výkonového potenciálu motoru 1.9 8V.Motor 1.9 8V seriový 94Kw,kompletně postavený nový motor z nových dílů,značková vačka,stavitelné kolo vačky a vše kolem toho,výfukové svody,čtyřklapkové sání,plně programovatelná jednotka,kompletně upravená hlava myslím podle specifikace Longman,tudíž velké vetily,přesně upravené a spočítané kanály sání i výfuku.Teďka si každý může udělat hrubou cenovou kalkulaci víše uvedených dílů a myslím že vše je jesné.Výsledek byl 166Koní!Myslím že je tady někde fotka dokonce toho motoru,dával to sem myslím Vinorak,je na stojanu a má červený blok a čtyřklapkové sání,takže se klidně můžete podívat na stránky majitele tohoto vozu,jsou tam zase opět podložené,reálné grafy různých modifikací 8V,Mi-16,S16 takže opět zajímavé porovnání těchto motorů a vliv úprav na výkon.A každý ať si vybere co mu je libo :205:
tady by Te mohl zajimat 1.9ovej 8-mi ventil prevrtanej na 2.1.... 170 - 180 koni
http://www.205gtidrivers.com/cars.php?user=pugster
jsou tam docela pekny ulovky. se vsadim ze nebude jedinej kterej se tak mazlil s 8-mi ventilem ;)

Re: 205 Mi16

Napsal: 12 zář 2009 18:09
od blackdragon
tady by Te mohl zajimat 1.9ovej 8-mi ventil prevrtanej na 2.1.... 170 - 180 koni
http://www.205gtidrivers.com/cars.php?user=pugster
jsou tam docela pekny ulovky. se vsadim ze nebude jedinej kterej se tak mazlil s 8-mi ventilem ;)
Jo...vsetko mozne sa da urobit...ale ako uz bolo napisane, Mi16 sa mi zda byt najmenej "bolestnym" zvysenim vykonu.
Ratam s tym, ze vymena 8V za MI16 neude tak jednoducha ako vymena 8V motora za taky isty typ...ale predsa len to bude lahsie ako meditovanie nad upravou objemu valcov. Nemam chut a cas riesit problemoy, ktore sa nasledne zakonite objavili.

Ak som mal rozmyslat nad takou vaznou upravou motora, potom by som radsej volil preplnovany motor ako motor so zvysovanym objemom piestov.
Okrem toho, na bezne jezdenie je auto s vykonom 170-180 HP uplne zbytocne, nevyuzijem to.

Re: 205 Mi16

Napsal: 12 zář 2009 18:34
od vinorak
tak sem zkoumal a blok z 8v nemá díru na druhý napínak řemenu, nějaký díry na šrouby, něco ohledně rozvodu oleje a pak tam chybí ještě nějaká díra :smich: Výsledek je ten, že to sice de dodělat ale jednodušší je dát komplet motor, tolik 205gtidrivers ;-)

Re: 205 Mi16

Napsal: 12 zář 2009 18:57
od vztekloun
blackdragon píše:Jo...vsetko mozne sa da urobit...ale ako uz bolo napisane, Mi16 sa mi zda byt najmenej "bolestnym" zvysenim vykonu.
Ratam s tym, ze vymena 8V za MI16 neude tak jednoducha ako vymena 8V motora za taky isty typ...ale predsa len to bude lahsie ako meditovanie nad upravou objemu valcov. Nemam chut a cas riesit problemoy, ktore sa nasledne zakonite objavili.

Ak som mal rozmyslat nad takou vaznou upravou motora, potom by som radsej volil preplnovany motor ako motor so zvysovanym objemom piestov.
Okrem toho, na bezne jezdenie je auto s vykonom 170-180 HP uplne zbytocne, nevyuzijem to.
hehe to taky nebylo doporuceni co s tim motorem provest ;) to jen tak pisu co lze udelat z 8-ventilu. samozrejme ze 8-mi ventil ma daleko mensi vykonovej potencial nez 16-ti ventil. ani si radsi nedokazu vysvetlit kolik toho tenhle nabusenej 8-mi ventil vydrzi.
ale jako kdyz se to tak vezme - vykon jde nahoru neumerne s zivotnosti. myslim si ze ten 8-mi ventil by dal kratkodobe daleko vic kobyl ;) jenomze potom by se zakonite neco pos*alo :D

4 vinorak: tak aby se dala prehodit hlava tak to chce jeste vymenit blok motoru :D:D zkus se mrknout jestli by tam sla klikovka, vana........ :smich: :smich:

Re: 205 Mi16

Napsal: 13 zář 2009 11:01
od blackdragon
vztekloun píše:
blackdragon píše:Jo...vsetko mozne sa da urobit...ale ako uz bolo napisane, Mi16 sa mi zda byt najmenej "bolestnym" zvysenim vykonu.
Ratam s tym, ze vymena 8V za MI16 neude tak jednoducha ako vymena 8V motora za taky isty typ...ale predsa len to bude lahsie ako meditovanie nad upravou objemu valcov. Nemam chut a cas riesit problemoy, ktore sa nasledne zakonite objavili.

Ak som mal rozmyslat nad takou vaznou upravou motora, potom by som radsej volil preplnovany motor ako motor so zvysovanym objemom piestov.
Okrem toho, na bezne jezdenie je auto s vykonom 170-180 HP uplne zbytocne, nevyuzijem to.
hehe to taky nebylo doporuceni co s tim motorem provest ;) to jen tak pisu co lze udelat z 8-ventilu. samozrejme ze 8-mi ventil ma daleko mensi vykonovej potencial nez 16-ti ventil. ani si radsi nedokazu vysvetlit kolik toho tenhle nabusenej 8-mi ventil vydrzi.
ale jako kdyz se to tak vezme - vykon jde nahoru neumerne s zivotnosti. myslim si ze ten 8-mi ventil by dal kratkodobe daleko vic kobyl ;) jenomze potom by se zakonite neco pos*alo :D

4 vinorak: tak aby se dala prehodit hlava tak to chce jeste vymenit blok motoru :D:D zkus se mrknout jestli by tam sla klikovka, vana........ :smich: :smich:

Jj...to som pochopil a je mi to jasne ;-) Dik za typ...

Re: 205 Mi16

Napsal: 14 zář 2009 19:03
od TomGTI
vztekloun:Odkaz je pěkný ale pořád nikde nevidím reálné čisla z brzdy.Má tam psané 170-180 ale to je jenom doměnka která je nepodložená.Určitě 8V vydrží i 200Koní pokud to do něho dostaneš,budeš jezdit na 104 oktanový benzín,pokud nedosáhneš provozní teploty tak se nerozjedeš a motor pojede v rozmezí otáček 6000-8500,rozjíždět se budeš na 3000tis. :m: sranda.Tohle uděláš z jednoduchýma úpravama na 16V,jak už je zde psáno,je to hlavně o tom udělat to co nejméně bolestivě,navíc je zaručená spolehlivost.