Re: 205 Mi16
Napsal: 10 zář 2009 21:28
na 8V motor 16V hlavu ?? nevim nevim ... ale selský rozum mi říká ze to asi nepujde :/
jjmanko píše:Myslis ze bz sa to dalo zistit podla tesnenia pod hlavu?
tady by Te mohl zajimat 1.9ovej 8-mi ventil prevrtanej na 2.1.... 170 - 180 koniTomGTI píše:Saibot: Aby sis nemyslel že tady něco plácám jen tak tak uvedu jenom takový příklad jedné úpravy ze zahraničí,jedná se o profesionální práci,motor byl stavěn profesionální firmou která má z peugeoty nejspíše velké zkušenosti,finální ladění si ovšem majitel prováděl nejspíše sám,ovšem taky o této problematice něco věděl.Uvádím to jen tak pro zajímavost pro představu výkonového potenciálu motoru 1.9 8V.Motor 1.9 8V seriový 94Kw,kompletně postavený nový motor z nových dílů,značková vačka,stavitelné kolo vačky a vše kolem toho,výfukové svody,čtyřklapkové sání,plně programovatelná jednotka,kompletně upravená hlava myslím podle specifikace Longman,tudíž velké vetily,přesně upravené a spočítané kanály sání i výfuku.Teďka si každý může udělat hrubou cenovou kalkulaci víše uvedených dílů a myslím že vše je jesné.Výsledek byl 166Koní!Myslím že je tady někde fotka dokonce toho motoru,dával to sem myslím Vinorak,je na stojanu a má červený blok a čtyřklapkové sání,takže se klidně můžete podívat na stránky majitele tohoto vozu,jsou tam zase opět podložené,reálné grafy různých modifikací 8V,Mi-16,S16 takže opět zajímavé porovnání těchto motorů a vliv úprav na výkon.A každý ať si vybere co mu je libo
Jo...vsetko mozne sa da urobit...ale ako uz bolo napisane, Mi16 sa mi zda byt najmenej "bolestnym" zvysenim vykonu.tady by Te mohl zajimat 1.9ovej 8-mi ventil prevrtanej na 2.1.... 170 - 180 koni
http://www.205gtidrivers.com/cars.php?user=pugster
jsou tam docela pekny ulovky. se vsadim ze nebude jedinej kterej se tak mazlil s 8-mi ventilem ;)
hehe to taky nebylo doporuceni co s tim motorem provest ;) to jen tak pisu co lze udelat z 8-ventilu. samozrejme ze 8-mi ventil ma daleko mensi vykonovej potencial nez 16-ti ventil. ani si radsi nedokazu vysvetlit kolik toho tenhle nabusenej 8-mi ventil vydrzi.blackdragon píše:Jo...vsetko mozne sa da urobit...ale ako uz bolo napisane, Mi16 sa mi zda byt najmenej "bolestnym" zvysenim vykonu.
Ratam s tym, ze vymena 8V za MI16 neude tak jednoducha ako vymena 8V motora za taky isty typ...ale predsa len to bude lahsie ako meditovanie nad upravou objemu valcov. Nemam chut a cas riesit problemoy, ktore sa nasledne zakonite objavili.
Ak som mal rozmyslat nad takou vaznou upravou motora, potom by som radsej volil preplnovany motor ako motor so zvysovanym objemom piestov.
Okrem toho, na bezne jezdenie je auto s vykonom 170-180 HP uplne zbytocne, nevyuzijem to.
vztekloun píše:hehe to taky nebylo doporuceni co s tim motorem provest ;) to jen tak pisu co lze udelat z 8-ventilu. samozrejme ze 8-mi ventil ma daleko mensi vykonovej potencial nez 16-ti ventil. ani si radsi nedokazu vysvetlit kolik toho tenhle nabusenej 8-mi ventil vydrzi.blackdragon píše:Jo...vsetko mozne sa da urobit...ale ako uz bolo napisane, Mi16 sa mi zda byt najmenej "bolestnym" zvysenim vykonu.
Ratam s tym, ze vymena 8V za MI16 neude tak jednoducha ako vymena 8V motora za taky isty typ...ale predsa len to bude lahsie ako meditovanie nad upravou objemu valcov. Nemam chut a cas riesit problemoy, ktore sa nasledne zakonite objavili.
Ak som mal rozmyslat nad takou vaznou upravou motora, potom by som radsej volil preplnovany motor ako motor so zvysovanym objemom piestov.
Okrem toho, na bezne jezdenie je auto s vykonom 170-180 HP uplne zbytocne, nevyuzijem to.
ale jako kdyz se to tak vezme - vykon jde nahoru neumerne s zivotnosti. myslim si ze ten 8-mi ventil by dal kratkodobe daleko vic kobyl ;) jenomze potom by se zakonite neco pos*alo :D
4 vinorak: tak aby se dala prehodit hlava tak to chce jeste vymenit blok motoru :D:D zkus se mrknout jestli by tam sla klikovka, vana........