Stránka 2 z 4
Re: Klepání volantu
Napsal: 29 bře 2010 09:19
od Mitja
porad to vidim spise na ty brzdy, a jak rika Vino, treba jsou ty kotouce trochu nakrivo. A nebo jsou blbe vysoustruzene?
Jinak bych taky rekl, ze mas ovalne pneu... ale kdyz tvrdis ze ne

. A geometrie samozrejme taky. Jo a mozna je to neco pro tebe, ted se mi dostal do schranky letacek, ze v Peugeotu Novy Jicin zmeri zdarma geometrii. Tak kdyby slo jen o to ji zmerit, treba by to zrobili, nemam s temahle typama akci moc zkusenosti.
Re: Klepání volantu
Napsal: 29 bře 2010 09:22
od Milhaus
do jíčína si s tímhle jet netroufnu, pneu ani kolama to 100pro není, pochybuju že za jeden den kdy probíhala výměna se takhle zničili zimní, letní plechy a letní alu...dělalo to na všem
Re: Klepání volantu
Napsal: 29 bře 2010 09:33
od Mitja
Kdyz das auto na zvedak, sundas kolo a budes tocit kotoucem, tak uvidis jestli nekde drhne... co ty na to?
Re: Klepání volantu
Napsal: 29 bře 2010 20:43
od rossi
A nechal jsi je soustruzit na jedno pnuti! Ale to by ti asi nikdo na obyc neseskrabnul ze?
Re: Klepání volantu
Napsal: 29 bře 2010 20:57
od Venkovak
Já bych to neřešil a dal tam jiný kotouče a desky.Mě se to dělo pořád,protože jsem jezdil jako korel na 15 speedlinech,takže se to hřálo fest a zvlnilo.A pak při normálním brždění to házelo a někdy táhlo i do strany jak se to rozvybrovalo
Re: Klepání volantu
Napsal: 30 bře 2010 06:27
od Milhaus
to že to vibruje při brždění už neřeším, to je mi jasný že je to kotoučema, ale ono to vibruje i když nebrzdím
Re: Klepání volantu
Napsal: 30 bře 2010 08:56
od vinorak
no tak jsou ty kotouče natolik dobře stočený, že hází tak, až to rozkmitá všechno

Re: Klepání volantu
Napsal: 30 bře 2010 16:05
od Venkovak
Jako Vinorak

Re: Klepání volantu
Napsal: 31 bře 2010 06:25
od Milhaus
Mitja píše:Kdyz das auto na zvedak, sundas kolo a budes tocit kotoucem, tak uvidis jestli nekde drhne... co ty na to?
vinorak píše:no tak jsou ty kotouče natolik dobře stočený, že hází tak, až to rozkmitá všechno

zkusím to ale i kdyby to mírně drhlo tak to nebude dělat to co to dělá, ono už to začíná při rozjezdu, tím odpadaj možnosti nevyvážených pneu, špatné geometrie a brzdovej pedál je úplně v klidu, kotouče nasazený taky nemůžou být špatně(nakřivo) chytalo by to o třmen

je to divný, nevím na co se mám podívat, nemůže být něco zkřivený? Třeba tyčka řízení na které jsou čepy? Po rozšíření nápravy podložkama se problém ještě víc zdůraznil, čili větší páka tomu nesvědčí, což pokud by to bylo kotoučema, by na to nemělo snad mít žádný vliv, nebo ne?
ještě napíšu do čeho všeho se zasahovalo:
vyměněny ramena
vyměněny čepy na tyčkách řízení
stočené kotouče
Re: Klepání volantu
Napsal: 31 bře 2010 06:34
od pichy
jak je to s ramenama? mají všechny typy stejně dlouhé? nedal ti tam někdo špatná ramena? třeba kratší, že to někde pruží?
Re: Klepání volantu
Napsal: 31 bře 2010 06:42
od Milhaus
ramena jsem kdysi kupoval tuším od bluedevila, nebo jak se jmenuje, ten s tím 1,1 cabriem jak dával gti nápravu, byly v podstatě nové, najeto skoro nic, řekl bych že ramena jsou všechny stejný co se týče řady 205 mimo gti
Re: Klepání volantu
Napsal: 31 bře 2010 09:40
od Venkovak
Geometrie,tudíž ohlé tyčky by na to neměli mít vliv na klepání a nonGTi ramena jsou všechny stejný....někde je něco volnýho nebo blbě sedí.Kdybys radši už zkusil dát ty jiný kotouče a nedyskutoval

Re: Klepání volantu
Napsal: 31 bře 2010 10:14
od Milhaus
jako dát je můžu, ale jediné kola která bych na to momentálně teď mohl nasadit jsou nové zimáky

Stejně si furt myslím že kotoučema to není

Re: Klepání volantu
Napsal: 31 bře 2010 13:47
od Thyoridas
jak rika Venkovak, vymen kotouce za nove, a pak budem pokracovat, dokud nevyloucis to nejpravdepodobnejsi tak mozem enom polemizovat...

Re: Klepání volantu
Napsal: 31 bře 2010 14:00
od Milhaus
asi jo no
