Stránka 2 z 3
Re: Svornost diferencialu
Napsal: 12 úno 2010 20:20
od rossi
Ne svornost diferencialu
Re: Svornost diferencialu
Napsal: 23 úno 2010 15:44
od PetrTomek
S tímhle dif. nejde nic než zavařit, to je ale jen na šotolinu př.sníh. Jinak nedoporučuji, nízka živitnost poloos,převodovky,pneu. Řešení je lamelový nebo quaife diferák cca.20.000,-kč.
Stiv píše:Zdarec pánové, chci se optal zda nemáte někdo zkušenost nebo nějaký nápad jak dosáhnout vyšší svornosti na tomto diferencialu (viz obrázek) diferencial je z převodovky z TU motoru
Re: Svornost diferencialu
Napsal: 23 úno 2010 15:45
od PetrTomek
ten diferák z AR je použitelnej pro P205??Díky Petr
Milo75 píše:Stiv píše:Zdarec pánové, chci se optal zda nemáte někdo zkušenost nebo nějaký nápad jak dosáhnout vyšší svornosti na tomto diferencialu (viz obrázek) diferencial je z převodovky z TU motoru
jak již tu padlo. tento difec není samosvorný- je obyč
takto vypadá smosvor 25%
http://sejny.rajce.idnes.cz/90/
lze upravit na 50%
Re: Svornost diferencialu
Napsal: 23 úno 2010 15:47
od PetrTomek
Zdravím, já bych měl zájem o ten telefon. Díky Petr
rossi píše:Muj mechanik zna nekoho kdo tohle zvladne jestli mas zajem tak z nej vymlatim kontakt
Re: Svornost diferencialu
Napsal: 23 úno 2010 17:47
od rossi
poptam se!
Re: Svornost diferencialu
Napsal: 13 bře 2010 20:08
od rossi
Nezapomel jsem mechanik hleda ten kontakt! Ten borec dela pro profiky nejaky kolecka! A mozna uz tohle nebude chtet delat! No uvidime!
Re: Svornost diferencialu
Napsal: 14 bře 2010 15:45
od Wingman
Také budu během roku schánět samosvor(Šperu) pro můj závodní speciál do vrchu.Vím jistě že by stačil sehnat i jednolamelový samosvorný diferák,nebo jak se píše ten Queife.
Re: Svornost diferencialu
Napsal: 29 kvě 2010 20:17
od MARTIN1.9
Zdar ladiči samosvorů.Jak to dopadlo s tím kontaktem.Taky bych měl zájem o jeden krásný samosvor. Popřípadě i kola do převodovky.Se zavařeninou se bez sněhu nedá jezdit.
Re: Svornost diferencialu
Napsal: 29 kvě 2010 20:49
od Wingman
MARTIN1.9 píše:Zdar ladiči samosvorů.Jak to dopadlo s tím kontaktem.Taky bych měl zájem o jeden krásný samosvor. Popřípadě i kola do převodovky.Se zavařeninou se bez sněhu nedá jezdit.
Taky bych rád nějaký ten kousek potřeboval když už jezdit závody tak se samosvorem,že?Jako dá s ejezdit i bez něj ale na více technické trati už se s docela strácí drahocenný čas.
Nahodně sem nekdo nějaký kontakt na někoho kdo se tím zabývá.
Díky
Re: Svornost diferencialu
Napsal: 29 kvě 2010 21:27
od MARTIN1.9
Jak je možné,že jsem dnes v Ústí žádnou 205 neviděl.Je 306 mxi.voňavka.Špéra je pořeba.
Re: Svornost diferencialu
Napsal: 29 kvě 2010 21:36
od Wingman
MARTIN1.9 píše:Jak je možné,že jsem dnes v Ústí žádnou 205 neviděl.Je 306 mxi.voňavka.Špéra je pořeba.
Protože auto ještě není dokončené a co jsem se ptal tak by mě stejně pan Urban ředitel závodu stejně nepustil jako předjezdce.
Mužem pokecat budeš tak i zítra?Jsem v zatáčce u Zabytého u pořadatelů.Napiš
Re: Svornost diferencialu
Napsal: 30 kvě 2010 11:30
od TomGTI
Ze sériového nikdy nikdo neudělal(á) samosvorný diferenciál-špéru,jednoduše řečeno a logicky odvozeno,na to aby jsi vytvořil diferenciál samosvor do toho musíš něco přidat než tam nechat ty sériové "čtyři kolečka" takže jediná varianta je buď lamelový samosvor nebo torsen Quaife,o výhodách a nevýhodách každého z nich si každý zjistí lehce sám.Druhá věc je že takových věcí tady moc na prodej z druhé ruky není třeba jako na Škodovku,takže počítejte případní zájemci s tím že to bude opravdu drahá sranda.A ještě jedna důležitá věc,autor tohoto příspěvku to chtěl dokonce na motor TU takže počítej s tím že montáží samosvoru ti klesne výkon tak na polovinu a všem ostatním zájemcům co mají poctivých 130koní bych to opravdu nedoporučoval
Re: Svornost diferencialu
Napsal: 31 kvě 2010 06:42
od MARTIN1.9
Byl jsem jen v sobotu kouknout na kamarada jak jezdí.Samosvor mi zjíšťují.Ale jestli bude kolem dvaciti tak do toho jdu.Dám zpravu.
Re: Svornost diferencialu
Napsal: 31 kvě 2010 23:28
od TomasCTI
TomGTI píše:Ze sériového nikdy nikdo neudělal(á) samosvorný diferenciál-špéru,jednoduše řečeno a logicky odvozeno,na to aby jsi vytvořil diferenciál samosvor do toho musíš něco přidat než tam nechat ty sériové "čtyři kolečka" takže jediná varianta je buď lamelový samosvor nebo torsen Quaife,o výhodách a nevýhodách každého z nich si každý zjistí lehce sám.Druhá věc je že takových věcí tady moc na prodej z druhé ruky není třeba jako na Škodovku,takže počítejte případní zájemci s tím že to bude opravdu drahá sranda.A ještě jedna důležitá věc,autor tohoto příspěvku to chtěl dokonce na motor TU takže počítej s tím že montáží samosvoru ti klesne výkon tak na polovinu a všem ostatním zájemcům co mají poctivých 130koní bych to opravdu nedoporučoval
můžeš to nějak rozvést s tim víkonem ,jak to že klesne docela by mě to zajímalo
Re: Svornost diferencialu
Napsal: 03 čer 2010 17:56
od rossi
Kontak jeste porad nemam dneska jsem se na nej ptal! Ten clovek je z budce a dela pro tyhle autokrosaare kolecka do prevodovky a poradi i se samosvorem nebo ho nejak upravi ci co ale je to clovek co se v tom pohybuje dost dlouho! Neni jiste jestli to bude pro vas delat ma prej moc prace a dela spis jen pro profiky!