Stránka 2 z 4
Re: Tlak oleje
Napsal: 27 pro 2009 15:03
od Klobe
na swiftovi nám motor už dost "dýchá" když otevřu víčko a je to vinou asi připečených kroužku, olej to žere cca půl litra na 1500km..... mám ale víčko na víku ventilů..... tlak ze skříně by měl jít především z odvětrávací hadičky ale i když je motor ok tak po otevření víčka bude trošku foukat a možná stříkat trošičku oleje........ nám to fouká jak prase ale zase olej vůbec neteče i když nechám víčko sundané po dobu jízdy
mě na pažoutovi jde měrkou oleje dým a z emulze po víčkem si nic nedělej, to je normal
Re: Tlak oleje
Napsal: 27 pro 2009 15:53
od Semir
Také jsem si říkal, zda nejsou připečený kroužky...těsnící může být připečený a stírací v poho, pak by to olej žrát nemuselo...mě to právě olej nežere...myslím abnormálně dolévám spíše jen při výměně nebo jednou tak max půllitr na 2-3tis. TeĎ jsem kukal je ho tam dost a už jsem nedoléval ani nepamatuju.
Změřím tlaky a uvidím...pořád přemýšlím zda GO to bude darda (bude ale udělaný motor) nebo kupit jiný, mám tady už jeden 88kW zabukovaný.
Re: Tlak oleje
Napsal: 27 pro 2009 16:21
od Klobe
si myslím že by stačilo překroužkovat

Re: Tlak oleje
Napsal: 24 led 2010 21:45
od Milo75
změř komprese, u benálu bys měl mět aspon 11 bar, pokud v nějakým válci naměříš mín, tak stříkni olej do spalovacího prostotu- nemoc abys se to nepotkalo ne málo aby to nic neustěsnilo a poznáš jestli jsou zapečené kroužky nebo ne, pokud se při opětovném měření zvedna komprese jsou v háji kroužky, pokud beze změny tak těsnění nebo hlava, prasklá hloava se dá poznat natlakování sací nebo výfukový části, ale musíš vědět kdy máš zavřený ventil
osobně sázím na těsnění pod makovicí , možná prasklá hlava, dej celkov těsnění a budeš mět pokoj
Re: Tlak oleje
Napsal: 24 led 2010 22:18
od Semir
to Milo 75, tlaky jsem tu psal..v sekci ventily a vůle nebo jak se to jmenovalo...jsou +- stejný kolem 7-7,5bar. Těsnění pod makovicí mám od minulé zimy nové. VOdu to nebere a taktéž olej. DOmnívám se, že budou špatně seřízeny ventily a při měření mi to propouští sedlem. Jinak auto šlape v pohodě...tedy zaklepat...
Re: Tlak oleje
Napsal: 24 led 2010 22:23
od Milo75
jestli máš komprese 7,5 tak máš málo, motor je KO
Re: Tlak oleje
Napsal: 24 led 2010 22:28
od Klobe
a co čekáš od tak starých motorů???
nemusí byt ko. dokud jezdí a nebere olej nebo něco tak v pohodě.......
ty jsi teď dojel ze školení???
Re: Tlak oleje
Napsal: 24 led 2010 22:44
od Milo75
Semir píše: DOmnívám se, že budou špatně seřízeny ventily a při měření mi to propouští sedlem. Ji.
jak jsi to měřil???, pokus jsi měl sundanou hlavu a proupuštěli ti ventyly, tak jsi je měl zabrousit
Re: Tlak oleje
Napsal: 25 led 2010 10:11
od vinorak
taky mám tlaky kolem 8 na všech válcí a motor jede ok, startuje bez problémů, olej ani vodu nebere, holt to neni jak z fabriky, ale určitě to ještě několik desítek tisíc km vydrží

Důležitý je aby byly všechny podobně špatný

Re: Tlak oleje
Napsal: 25 led 2010 12:07
od Semir
Těsnění mi dělal známý...ventily hold neřešil i když jsem mu říkal ať je seřídí a koukne na to...vizuálně nebyl žádný podpálený tak to mrsknul zpět. Jinak měřák jsem měl s gumovým koncem natlačený místo svíčky a startoval....Nebo máš nějaký lepší návod...Motor má také už něco najeto...
Re: Tlak oleje
Napsal: 25 led 2010 12:42
od Hasis
a meril si to ze zahratym motorem?
Re: Tlak oleje
Napsal: 25 led 2010 12:52
od Semir
Ano u zahřátého....
Re: Tlak oleje
Napsal: 25 led 2010 17:52
od TomGTI
Klobe píše:a co čekáš od tak starých motorů???
nemusí byt ko. dokud jezdí a nebere olej nebo něco tak v pohodě.......
ty jsi teď dojel ze školení???
S tím školení to je dobré,seš teda fakt borec.Názorná ukázka toho jak se někdo snaží fundovaně poradit a nějáký trumpeta napíše tohle,to je opravdu neštěstí velebnosti.
Milo75 tu napsal asi nejjednodušší postup diagnostiky příčiny chyby bez nějáké složitější operace,demontáže.Takhle bych poradil i já.Jednoduše řečeno na motoru máš malý kompresní tlak,motor není sice KO teda zatím.Hlavně to musí být úplná mrtvola,tzv.hovno to jede.V pár Gtičkách jsem jel jak byly majitelé nadšení jak jim trhá ruce,jenže když do toho přesedly z favoritu tak jim to věřím,bohužel se nesvezli nikdy v Gtičku které ty koně mělo.Jen tak pro zajímavost to rallyčko co jsem měl teď ho má Hašiš má tlaky 14,5-15 a to auto jede velice dobře,samozrejmě měřené za studena,tady se pozná jak na tom motor je,ne až se všechno roztáhne na pracovní teplotu a utěsní.je fakt že na tachometru to moc kilometrů nemělo,nevím co je na tom pravda ale auto je z něměcka a tady s tím jezdil chlapík kterého jsem znal.Je jen na tobě jestli to hodláš řešit nebo to dojezdíš a zahodíš .Něco jsem tady z toho tématu četl ale nevím tomu hlavu ani patu takže napíšu jen jednu věc a zbytek si domyslíte.Při předělávání odvětrání klikové skříně a vaček na motoru Mi-16 v naší závodničcepětce kdy bylo odvětrání nedostatčně dimenzované se začal tlačit(fest) olej mezi blokem a olejovou vanou,který byl těsněný přes motorový tmel na přesně broušených rovinných plochách,to pro představu jaký je přetlak v klikové skříni při nedostatečném odvětrání

Re: Tlak oleje
Napsal: 25 led 2010 18:05
od TomGTI
Jo jinak tu pravou GO motoru Gti 8V nezaplatíš.Foukat to bude vždycky,jelikož ten tlak to přes kroužky pustí vždycky,vzduch není olej.
Re: Tlak oleje
Napsal: 25 led 2010 18:39
od Klobe
ty seš taky borec, pokažde když se tady zjevíš tak ty jsi ten nejlepší který všemu rozumí nejlíp a každého shazuješ....... no jo nemužu za to že ty jsi ten nejmocnější a nejchytřejší
pokud nechápeš proč jsem mu to tady napsal tak se neroštiluj
