Stránka 2 z 4
Re: Peugeot 205 1.4 na webrech bez dokladů na n.d.
Napsal: 17 pro 2009 17:31
od Milhaus
v kufru
Re: Peugeot 205 1.4 na webrech bez dokladů na n.d.
Napsal: 17 pro 2009 18:25
od Hoj@n
to je 1.4??
Re: Peugeot 205 1.4 na webrech bez dokladů na n.d.
Napsal: 17 pro 2009 18:59
od Mitja
Hoj@n píše:to je 1.4??
jj, 1.4 - 44kw monoblok. Dva aktivni clenove to tady maji co si pamatuju.
Re: Peugeot 205 1.4 na webrech bez dokladů na n.d.
Napsal: 17 pro 2009 19:02
od Klobe
tomu by nepomohly ani ty wébry
Re: Peugeot 205 1.4 na webrech bez dokladů na n.d.
Napsal: 17 pro 2009 19:02
od Max
Mitja píše:Hoj@n píše:to je 1.4??
jj, 1.4 - 44kw monoblok. Dva aktivni clenove to tady maji co si pamatuju.
Jestli se nepletu tak Killer má 1.6 monoblok
Re: Peugeot 205 1.4 na webrech bez dokladů na n.d.
Napsal: 17 pro 2009 19:04
od Klobe
toto je killera, má to v podpisu a jaktože to jeho má 59kw???
peugeot 205 1.4 gt motor XY8 59kW (80ps) rv.1984 5dv. white
Re: Peugeot 205 1.4 na webrech bez dokladů na n.d.
Napsal: 17 pro 2009 19:35
od Milhaus
těch monobloků je více, ale už dost keců mimo téma, je tu topic na pokec
http://www.205gti.org/?reloaded&action= ... ion=motory
# MOTORY - 1360 Obsah [cm3] 1360
# Typ motoru XY7
# Výkon [kW/min]
44/5000
# Výkon [PS/min] 60/5000
# Točivý moment [Nm/min] 109/2500
# Vrtání [průměr mm] 75
# Zdvih [mm] 77
# Komprese 9,2
# Palivo S 95*
# Karburátor/Vstřikovací zařízení
Solex 34PBISA12 * od výrobního čísla 5350001 také naturál 95, nutno provést některé úpravy motoru
* MOTORY - 1360 Obsah [cm3] 1360
* Typ motoru XY8
* Výkon [kW/min]
58/5800
* Výkon [PS/min] 79/5800
* Točivý moment [Nm/min] 109/2800
* Vrtání [průměr mm] 75
* Zdvih [mm] 77
* Komprese 9,2
* Palivo S 97/S95*
* Karburátor/Vstřikovací zařízení
Weber** 35IBSH * od výrobního čísla 5350001 také naturál 95, nutno provést některé úpravy motoru ** některé dříve vyrobené motory byly vybaveny karburátorem Solex 35 PBISA8
* MOTORY - 1360 Obsah [cm3] 1360
* Typ motoru XY8
* Výkon [kW/min]
59/5800
* Výkon [PS/min] 80/5800
* Točivý moment [Nm/min] 109/2800
* Vrtání [průměr mm] 75
* Zdvih [mm] 77
* Komprese 9,2
* Palivo S 97
* Karburátor/Vstřikovací zařízení
Weber* 35IBSH * některé dříve vyrobené motory byly vybaveny karburátorem Solex 35 PBISA8
Re: Peugeot 205 1.4 na webrech bez dokladů na n.d.
Napsal: 17 pro 2009 20:04
od Semir
Mě ale nějak ty Webry unikají....nepletu li se....To už je trochu za zenitem....
Re: Peugeot 205 1.4 na webrech bez dokladů na n.d.
Napsal: 17 pro 2009 21:16
od WoMec
když se tady řeknou webry tak si každej z vas představy ty trumpety co má háša v aute ... ale uvědomte si ze weber vyrábí (vyráběl) klasické karburátory jako třeba tomto autě ... každopádne jsou kvalitnější než ty solexy - viz brachovo auto .. mel solex -> zlobilo to jak svina .. dal se weber -> šlape jak hodinky :)
Re: Peugeot 205 1.4 na webrech bez dokladů na n.d.
Napsal: 17 pro 2009 21:45
od Milhaus
no on psal webry, proto jsem si myslel že tam má dva webry jak v rallyečku
Re: Peugeot 205 1.4 na webrech bez dokladů na n.d.
Napsal: 18 pro 2009 10:07
od Luke.numero1
hoši vy nevidíte pod tou plastovou prdelkou ty dva karbeci sou tam a sou dva jen ne horizontální ale vertikální podle t.p. typ motoru 150H a má 58kW a řeknu vám že každá jiná 1.4 muže jit proti tomuto doprdele, ale najdou se i vyjímky
Re: Peugeot 205 1.4 na webrech bez dokladů na n.d.
Napsal: 18 pro 2009 11:49
od killer
tak jestli to neprodas cely tak bych bral to benzinovy cerpadlo jinak maxi mam 1,4 59kw ne 1,6 ale bral bych 1,4 62kw
Re: Peugeot 205 1.4 na webrech bez dokladů na n.d.
Napsal: 08 úno 2010 09:20
od w1rus
starej dobrej benzin kolik bys chtel za motor?
Re: Peugeot 205 1.4 na webrech bez dokladů na n.d.
Napsal: 15 úno 2010 01:01
od Luke.numero1
podle toho jak si ho představuješ bez altiku a karbeců tak 2.5t ale zatim ho rozebýrat nechci potřebuju se toho zbavit celiho.....
Re: Peugeot 205 1.4 na webrech bez dokladů na n.d.
Napsal: 15 úno 2010 08:37
od Pavel XS
Nazdar hošani, nevím, kdo co víte o autech, ale tyhle obyčejný, klasický karbeci "Webry" nestojí ani za řeč, mám jich několik, ale jen proto, že repasuju monobloky a dávám je zpátky do originálních modelů, jinak je to ten největší shit, monoblok je sám o sobě vrak i když je úplně novej, protože na těhle Webrech chlastá okolo 8L když je jetej nebo okolo 9L když je novej. Zrepasoval jsem jich asi 15, tak možná o nich už něco trušku vím. Motor nemá cenu ani 500, já je pro sebe odvážím zdarma, a celková repase vychází cca na 22 000Kč, kdyby to někoho zajímalo. Pravdou ovšem zůstává, že neznalost věci dělá dobrý obchod, takže hezký prodej a sláva všech XS, GTI, GT, CTI, CT, XRD, GRD apod.