Stránka 2 z 3
Re: P309 by Antik ( 1991 , 55kW )
Napsal: 21 pro 2009 21:54
od antik
No blbej nápad to každopádně neni, Ovšem ten plast je strůjce toho že i když je venku krásně a já otevřu dveře, dostanu sprchu z toholplastu, drží se v něm voda a já mámpocit, že i z něj mi teče do kufru. Tak i tak , plast musí do pryč. No ale to je jen pocit, jo zkusil jsem toto, co na to řikáte?
Re: P309 by Antik ( 1991 , 55kW )
Napsal: 21 pro 2009 22:15
od Vomec
z plastu by ti do kufru týct nemělo, ale voda se v něm drží.. je tam jen nacvaknutej. Když ho ale sundáš, tak tam bude prohlubeň, musel bys na to přidělat novej plech a ten dokitovat do rovna... zeptej se 309GT, ten by o tom mohl něco vědět ;)
Re: P309 by Antik ( 1991 , 55kW )
Napsal: 21 pro 2009 23:25
od Mitja
Ja to spis myslel nejak takhle.. do barvy te hlinikove lišty.
Re: P309 by Antik ( 1991 , 55kW )
Napsal: 22 pro 2009 00:01
od antik
Teda Mitjo, to je VONO.
To sedlo jak prdel na hrnec.
No zdá se že máme vítěze.
Ovšem znak by mohl být o trocha větší. Každopádně je to bombastika
Re: P309 by Antik ( 1991 , 55kW )
Napsal: 22 pro 2009 00:03
od Max
Re: P309 by Antik ( 1991 , 55kW )
Napsal: 22 pro 2009 00:04
od antik
Ještě ale musím taky sehnat ten zadní nárazník od GTI, kterej je delší, chystám se vyměnit koncovku vejfuku, i s tlumičem, kterej mam děravej a zalepenej tmelem,a tak bych rád aby koncovka nečuměla moc ven jako to je tedko, jen tak diskrétně se linul kouř z nárazníku.
Re: P309 by Antik ( 1991 , 55kW )
Napsal: 22 pro 2009 11:50
od Vomec
antik: ty si to špatně pochopil :) ten zadní nárazník na té stříbrné 309 není "GTI" ale upravenej klasickej.... 309 rozlišuje jen přední nárazníky, zadní jsou všechny uplně stejný (tak leda je rozdíl mezi stříbrnou nebo červenou lištou)... to co je na té stříbrné je dolaminovanej a zakitovanej rádoby tuzing nárazník... 309 mají jinak zadní nárazníky všechny stejný, na modelu nezáleží
Re: P309 by Antik ( 1991 , 55kW )
Napsal: 22 pro 2009 13:30
od antik
No ano, to já netušim, a nejsem sám. každopádně, budu mít přední nárazník od GTI a mam prahy,takže mi zbývá protáhnout a opravit ten zadek aby tam nebyla taková díra vzadu po tom vejfuku, kterej se chystám vyměnit včetně tý koncovky.
Re: P309 by Antik ( 1991 , 55kW )
Napsal: 22 pro 2009 14:08
od Vomec
doufám že se mi o ten přední nárazník budeš hezky starat :)
Re: P309 by Antik ( 1991 , 55kW )
Napsal: 22 pro 2009 19:03
od antik
To si piš, opraví se pak prasklá díra a přišel jsem na to, jak vyrobit odendavací záslepku na to oko.
Re: P309 by Antik ( 1991 , 55kW )
Napsal: 22 pro 2009 19:05
od Vomec
radši sežeň světla :) to bude estetičtější a hlavně účelnější.. třeba 4x přídavný dálky a když tě někdo v noci nasere, tak si na něj můžeš hezky posvítit :D
Re: P309 by Antik ( 1991 , 55kW )
Napsal: 22 pro 2009 19:06
od Max
Re: P309 by Antik ( 1991 , 55kW )
Napsal: 22 pro 2009 19:12
od antik
Myslim že 2x mlhovky a 2x dálkový by mělo být lepší ne?
Tady je dost často mlha od Labe.
Ovšem na přídavný osvětlení má bejt zvlášt spínač, nebo rovnou na hulváta se to dává ?
Re: P309 by Antik ( 1991 , 55kW )
Napsal: 22 pro 2009 19:36
od vinorak
dálky bych zapojil přez relátko normálně s klasickejma dálkama a mlhovky extra vypínač a relátko, nebo na vypínač pro zadní mlhu a opět relé
Re: P309 by Antik ( 1991 , 55kW )
Napsal: 22 pro 2009 21:06
od Hoj@n
Vinorak: na ty přídavné dálky by jsi taky potřeboval relátko?? Nešlo by to přímo z kabelu pro dálkové vést kabel k těm přídavným dálkám?? Tak jsem to měl uděláno i já u Gyrrose