Stránka 2 z 3
Re: imobolizer
Napsal: 18 úno 2010 20:12
od draken
no to už je jedno ne? jestli maj jenom indukční snímač nebo číselnej kód, záleží na provedení
Re: imobolizer
Napsal: 18 úno 2010 21:14
od WoMec
ne jde o to ze univerzalni imob. nemaji klavesnici ... tzn. jedna se o origo imob ktery uz je propojeny s ŘJ. takze nejaky vypojeni je v tomhle připadě k ničemu
Re: imobolizer
Napsal: 18 úno 2010 21:23
od draken
tak pokud to je origo, tak musí jít určitě ňák odblokovat a nebo jak to řikal vino vykuchat a dát jinou ŘJ, která nemá imob
Re: imobolizer
Napsal: 18 úno 2010 21:55
od Vomec
no když znáš heslo ale i tak tam ten imob. nechceš mít (origo), tak stačí odblokovat imob., odpojit ho a ŘJ si zapamatuje, že je furt odemčeno a je klid :)
Re: imobolizer
Napsal: 18 úno 2010 22:12
od Stephen
musime to nejak dostat pryc.Uvidime jak to dopadne

Ale do nedele uz snad bude jezdit

Re: imobolizer
Napsal: 18 úno 2010 22:27
od Mef
Co tam je za řídící jednotku? Možná bych ti to zvládl odblokovat. Už jsem takhle odemykal 2x 405 Mi16 a jednu 406 8V Turbo.
A navíc ta klávesnice zůstala funkční a dal se zadat vlastní kód

Což většině lidí nejde, protože po odbloku mají ty klávesnice jen na okrasu

Re: imobolizer
Napsal: 19 úno 2010 00:00
od WoMec
mef. to jsi odblokoval přes servisní kod ?? nebo jak ??? ... jeom vim ze kdyz se to podaří odemčít tak pak stači klavesnici vypojit a uz to zustane odemčený.
Re: imobolizer
Napsal: 19 úno 2010 08:01
od Mef
Womec: Ne, upravil jsem EPROM v ŘJ. A ten fórek s odpojením klávesnice taky nejde udělat u všech aut. Například u míčka, když se ti to podaří nastartovat a vypojíš klávesnici, tak ti to auto chcípne. Nicméně kdyby ti vadilo furt zadávat kód, dá se klávesnice přepnout do automatickýho režimu, takže po otočení klíčkem se sama odblokuje.
Re: imobolizer
Napsal: 19 úno 2010 10:00
od Stephen
Mef: a kolik by me to stalo?

A dalo by se zjistit to cislo a dal ten imobilizer pouzivat?
Re: imobolizer
Napsal: 19 úno 2010 22:03
od Mef
Stephen píše:Mef: a kolik by me to stalo?

A dalo by se zjistit to cislo a dal ten imobilizer pouzivat?
Záleželo by na tom, jak moc by to bylo náročný a jakou tam máš jednotku. Pokud to bude podobný jako MP3.2, tak je to otázka hodinky a kolem 700,- Pokud by to byl jinej systém, tak nezaručuju úspěch a musel bych to auto mít u sebe a zkoušet. Ne každá jednotka funguje stejně. Musim je ještě kouknout, jestli tady na to mám epromku. Kdyby se to podařilo, jako to bylo u těch MP3.2 co jsou v novejch Mi16, tak v podstatě tou výměnou eprom (za jinou naprogramovenou, protože nevim proč ale ty původní mi nešli přenastavit) se odstraní kód a skočí tam defaultní, kterej se pak dá změnit na libovolnej jinej a klávesnice je nadále plně funkčí.
Re: imobolizer
Napsal: 20 úno 2010 00:25
od Stephen
tak uz nebude potreba.Imobilizer sme vytrhli a bez nej to v pohode jde.Byl to asi jen nejaky levny dodelavany

Re: imobolizer
Napsal: 20 úno 2010 00:26
od Max
Re: imobolizer
Napsal: 20 úno 2010 00:34
od Lubec
nemusel si ani prepojit kabely na benzinove cerpadlo?
Re: imobolizer
Napsal: 20 úno 2010 01:49
od WoMec
vyfot jak vypadal ;)
Re: imobolizer
Napsal: 20 úno 2010 09:24
od Stephen
jj vyfotim a dam pak sem
