Stránka 2 z 3

Re: Při 230 km/h se mi rozetřese volant

Napsal: 12 bře 2010 16:02
od Stennli07
no to promin ale jestli chceš zjistit maximálku kolik ti to jede nejvíc tak zajed na tunning sraz kde na to malí stul kde ti změří jak výkon tak jsou schopni ti říct kolik to dá

Re: Při 230 km/h se mi rozetřese volant

Napsal: 12 bře 2010 16:21
od TomGTI
TD a 6500 Ot./Min. :smich2:

Re: Při 230 km/h se mi rozetřese volant

Napsal: 12 bře 2010 16:27
od mad205rallye
Dyt řikám, že to mělo byt v sekci vtipy.

Re: Při 230 km/h se mi rozetřese volant

Napsal: 12 bře 2010 18:28
od manko
ved 6500 mi nedalo ani prvé gti :smich:

Re: Při 230 km/h se mi rozetřese volant

Napsal: 12 bře 2010 20:01
od rossi
A ja resim ve 130 ze huci kola!

Re: Při 230 km/h se mi rozetřese volant

Napsal: 12 bře 2010 20:50
od Sonny
Slyšel jsem jednou v životě Diesla na 6000,- ale jen pár vteřin :m: a že by to vydržel ještě k tomu jed :zin: :smich: TD stejně nad 3500ot. už nejede a jen se točí.To není jako benzínák.Jinak 230 na TD upravený není teda nic moc.... Vím kdo měl Atmosféru 1.9D a jela 200Km/h

Re: Při 230 km/h se mi rozetřese volant

Napsal: 12 bře 2010 21:01
od draken
včera sem zkoušel mýho a asi na 10s sem jel 165 km/h a to auto se nedalo pořádně udržet na cestě, ale to bude asi zimníma protektorama. Tech 230 se mě zdá taky moc, když vemu v potaz, že při 160 mě to točilo cca 4500 otáček a dál to přestalo táhnout.

Re: Při 230 km/h se mi rozetřese volant

Napsal: 13 bře 2010 09:55
od Milo75
kakos205 píše:no musíš tam dát 17 kola , poladit čerpadlo , zvednout plnící tlak čerpadla , zvětšit průměr vejfuku , upravit wastegate . tim dostaneš 6500 otáček .
rychlost sem měřil GPSkou a kamoš jel za mnou lancerem
A/ 17 kola moc neřeší, musíš dát pneu s meším profilem a tím se zase blížíš obvodově k seriovým kolům a to že ti kmitá volent je tím, že máš nevyvážená kola
B/ poladit čerpadlo?? jak jsi ho poladil?? přidal jsi na naftě?, změnil jsi předvstřik? nemluvíš o vstřikovačích navíc omezovač tě víc jak na 5000ot,nepustí,tím nedostaneš 6500ot, to se dělá jinak
C/zvednout plnící tlak řerpadla- větší nesmysl jsem neslyšel
D/upravit wastgate, aby jsi byl schopen dosáhnout nějakýho plnícího tlaku tak musíš WG vyřadit z provozu, pak se ti zvedna tlak turba, až podle toho jak si pohraješ s čerpadlem, navíc seriové turbo je nízkotlaké a zátež víc jak 1,3 bary nesnese

ale jinak rychlosti 230 věřím, 405 TD jse v serii po rovině dosáhnout 205km/h, takže z dlouhýho kopce s přidanou naftou a tlakem tak na 1,2 baru to možné je, ale ten kopec musí bejt set sakra dlouhej

každopádně bych tě na silnici něchtěl potkat, když s takovou rakví jako 205 jezdíš jako prase :zin:

Re: Při 230 km/h se mi rozetřese volant

Napsal: 13 bře 2010 14:42
od Venkovak
kakos205 píše:Mimochodem nejel jsem po dálnici ale po silnici sušice horažďovice
Tak to nevím kde jsi tam mohl takovouhle kudlu ject...moc rovinek a rovných cest tam není na to,aby jsi jel tolik :m:

Re: Při 230 km/h se mi rozetřese volant

Napsal: 13 bře 2010 15:06
od Šebík
no těm 2 stům z td bych věřil ale 230?! :myslim:

Re: Při 230 km/h se mi rozetřese volant

Napsal: 13 bře 2010 15:58
od Koldas
Sakra to sou foory tohle, a já si blbec kupoval T16 :smich:

Re: Při 230 km/h se mi rozetřese volant

Napsal: 13 bře 2010 16:50
od Ice.Cold
230?.. ty vole 230 to jede ludvikovi v jeho 2.1 16v ktera je predelana vsemozne. :zin: :fran: :fran:

Re: Při 230 km/h se mi rozetřese volant

Napsal: 13 bře 2010 22:25
od Mitja
Mozna to byla provokace ten uvodni clanek :myslim:, ale rozhodne chtel poradit co s tim klepanim.. coz byste mu teda, nehlede na realnost ci nerealnost clanku, poradit mohli. Pokud to ovsem neni tim, ze je to staricka 205ka ;-). Snad jedine Milo se tu snazil poradit neco ohledne gum.

Re: Při 230 km/h se mi rozetřese volant

Napsal: 13 bře 2010 22:30
od Stennli07
ale ja mu tam psal o silenblokách a pneumatikách nebo se asi pletu

Re: Při 230 km/h se mi rozetřese volant

Napsal: 13 bře 2010 22:31
od Klobe
no aj kdyby tam měl všechno nové tak by se mu to třepalo :fran: