Stránka 2 z 2

Re: Rozdíl motorů

Napsal: 21 dub 2010 17:04
od Lubec
pavlik píše:No právě,to už jsem taky zjistil,ale v tom autě má být 1,1.Dá se rozeznat 1,1 a 1,4 motor podle něčeho jinýho než jednotky? Myslím na bloku nějakej nálitek nebo tak? Kdyby tam byla 1,4 bylo by to určitě živější než to bylo.Jelo to stejně jako teď když jsem dal tu jednotku do mé 100% 1,1.
Ja uz se v tom zamotal :zin: Jakou ridici jednotku si teda dal kam? Ktere auto je 100%, ten green? S cim jezdis a co mas vlastne za problem :fran:

Re: Rozdíl motorů

Napsal: 21 dub 2010 19:08
od pavlik
Jezdím Greenem z roku 91 s motorem 1,1.Potřeboval jsem díly tak jsem pořídil vrak obyč 205 1,1.Ten green je dotah z rakouska a v dokladech má 40kW motor TU1M HDZ.Teď zjišťuju proč má napsaných jenom 40kW a ne 44 jako všechny ostatní.Zajímá mě co je tam jinýho,abych věděl co vlastně pasuje a co ne kvůli dílům.Měl jsem špatnou jednotku tak jsem dal z toho druhýho auta a ta patří k motoru 1,4 jak jsem zjistil,ale auto jede líp tak to tak nechám.
Jinak to relátko k palivu mám na greenu u brzdovýho válce,ale to druhý auto ho mělo u jednotky i u brzdovýho válce.

Re: Rozdíl motorů

Napsal: 21 dub 2010 19:12
od Lubec
Takze ti ted jezdi 40kw 1.1 na jednotku z 1.4 :myslim: to muze byt zajimave. Kdys uz ti tam teda pasla ta jednotka tak ti tam pasne asi vse :fran:

Re: Rozdíl motorů

Napsal: 21 dub 2010 19:26
od pavlik
No právě,jednotka pasla a je to živější i když musím na rozjezd dát mírně víc plynu.Myslel jsem si že je to jenom jiná jednotka,ale jednotka je stejná jako obyč 1,1,tak nevím co je teda jiný.Asi zajdu do peugeotu a´t mi to zjistí podle vinu.Díky všem za rady.

Re: Rozdíl motorů

Napsal: 21 dub 2010 19:50
od Mitja
pavlik píše:No právě,jednotka pasla a je to živější i když musím na rozjezd dát mírně víc plynu.Myslel jsem si že je to jenom jiná jednotka,ale jednotka je stejná jako obyč 1,1,tak nevím co je teda jiný.Asi zajdu do peugeotu a´t mi to zjistí podle vinu.Díky všem za rady.
Mozna nemusis ani do Peugeotu, ale zjistis si to podle VINu tady: http://public.servicebox.peugeot.com/ . Ovsem je otazkou, kdo tam kdy co namontoval po tom, co to vyjelo z fabriky...

A k tem relatkum, vedle brzdoveho valce bys mel mit vzdy nejmene jedno (pro ridici jednotku)... a druhe (pro palivove cerpadlo) se skryva bud vedle ridici jednotky v kastliku, nebo taky vedle brzdoveho valce (podle roku vyroby auta, myslim ruzne umisteni do a po r. 91)

Re: Rozdíl motorů

Napsal: 30 dub 2010 19:43
od pavlik
Tak jsem byl v peugeotu a nejsou schopni mi to zjistit tak to nechám tak.Mám tam nakonec obyčejnou funkční jednotku z 1,1i a zatím se to chová v pohodě.S tou 1,4 to bylo hodně líný,hlavně studený.

Re: Rozdíl motorů

Napsal: 01 kvě 2010 18:42
od vinorak
no přišel sem na další věc jak poznat jestli je to 1.1 nebo 1.4, buď podle škrtící klapky a sacího potrubý (je tam větší průměr díry) nebo podle čísla na rozdělovači, teda za předpokladu, že to nikdo neměnil ;-)

Re: Rozdíl motorů

Napsal: 02 kvě 2010 08:09
od pavlik
Ona to bude přecejenom 1,1.Jsem tak vzpomínal a to auto blblo skoro stejně jako moje s tou jednotkou z 1,4.Ale díky za info,zase jsem o něco chytřejší.

Re: Rozdíl motorů

Napsal: 13 kvě 2010 18:53
od parvak
A jak je to stim motorem 1.1 nebo 1.2 dyš čtu v inzerátech že to enmá 47kw ale víc že maj nákou lepší řídící jednotku???

Re: Rozdíl motorů

Napsal: 13 kvě 2010 19:12
od Mitja
parvak píše:A jak je to stim motorem 1.1 nebo 1.2 dyš čtu v inzerátech že to enmá 47kw ale víc že maj nákou lepší řídící jednotku???
1,1 je v technicakach a v inzeratech nekdy oznacována "spatne" jako 1,2.

Seznam motoru mas tady: http://205gti.org/?reloaded&action=tech ... ion=motory

Re: Rozdíl motorů

Napsal: 14 kvě 2010 18:37
od parvak
takle sem to nemyslel vyloženě v popisu píšou Výkon VYŠŠÍ NĚŽ 47 Kw jiná výkonější řídící jednotka takle je to tam napsaný http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/ ... 05/8028159 zde je ten inzerát

Re: Rozdíl motorů

Napsal: 19 kvě 2010 19:25
od pavlik
To auto vypadá úplně stejně jako to co mám a jedno takový jsem rozebral.Obě TU1M HDZ 1124ccm 44kW.