Stránka 2 z 3

Re: 1.6 GTI - nechce startovat

Napsal: 20 čer 2010 13:14
od Lubec
Ja to tu tak vidim tak najcastejsi problem u 205tiek je potenciometer skrtiacej klapky, skus vymenit, alebo si precitaj dalsie temy v ktorych sa to riesi a mozno najdes odpoved.

1.6 GTI - nechce startovat

Napsal: 20 čer 2010 14:37
od lasto
jj, diki...našiel som tu podobnú tému tak presedlám tam :m:
inak zistil som, že to robí aj pri studenom motore :myslim: akoby som tam mal zlý kontakt alebo čo...už fakt neviem...idem hladat relátko palivového čerpadla :roll:

Re: 1.6 GTI - nechce startovat

Napsal: 20 čer 2010 14:48
od Lubec
Z toho si nic nerob mne auto za studena cuka od kedy ho mam a este som neprisiel na to cim to je. Potenciometer nemam takze nemam to na co hodit. Proste 205 je 205 :zin:

1.6 GTI - nechce startovat

Napsal: 20 čer 2010 15:34
od lasto
To cukanie je nepríjemné, ale viac ma hnevá to, že to potom chcípne. Potom vpoho naštartujem a po 1-2 sekundách to zas skape:(
A to mám nové sviečky, hlavu rozdelovača aj palivový filter.
Ten potenciometer je ta čierna umelohmotná kocka vpredu na škrtiacej klapke?

Re: 1.6 GTI - nechce startovat

Napsal: 21 čer 2010 11:39
od vinorak
gti potenciometr nemá, jenom spínač volnoběhu/plnýho plynu. Tam se měří množství vzduchu pomocí váhy vzduchu ;-)

Re: 1.6 GTI - nechce startovat

Napsal: 21 čer 2010 12:15
od powl
Na tu sekundu to chytne jen na pary, z nejakeho duvodu to nevstrikuje. Zkusil bych jestli cerpadlo tlaci radne benzin. Pak bych zkontroloval ukostreni motoru (taky zmerit jestli naaahodou na motoru neni napeti proti "-" baterky kdyz startujes).
Jinak co si pamatuju z 1.6, tak je tam jeden takovej zakernej dratek, bez kteryho auto nejede a ten vede signal do rozdelovace (dva piny), myslim ze od zesilovace zapalovani a dost rad se mrvi :fran:

1.6 GTI - nechce startovat

Napsal: 21 čer 2010 12:49
od lasto
Diki za rady, tak idem hladat dratek :D
A este sa mi aj multimeter pokazi...no parada...asi nekdo nechce, aby som jazdil :roll:
EDIT: mam v motoru dva take bezprizorne kable, co neviem kam patria :m: skusim to odfotit...

1.6 GTI - nechce startovat

Napsal: 21 čer 2010 21:19
od lasto
Tie dva kable co nemam pripojené nikde sú na fotkách...myslím, že jeden bude na čidlo teploty oleja :myslim:
Z rozdelovača som našiel len jeden drát...vedie dakde do tej skrinky jak je cievka...ale konektor má 3 piny.
Z rozdelovača som ho nevyberal, ale su tam dva káble...a vyzerajú, že držia dobre, tak neviem

1.6 GTI - nechce startovat

Napsal: 21 čer 2010 21:23
od lasto
Jo a toto na klapke je ten spínač volnobehu/plnýho plynu? :m:
:Merci:

Re: 1.6 GTI - nechce startovat

Napsal: 22 čer 2010 07:13
od powl
Myslim ze to treti bylo jen stineni ale jistej si uz nejsem. Zkousel jsi to ostatni? Jj toto je snimac polohy skrtici klapky ma tri polohy - volnobeh, plnej knedlik a pasmo mezi.

Re: 1.6 GTI - nechce startovat

Napsal: 22 čer 2010 20:34
od rossi
Gti neznam ale mislim ze se tu uz resilo to ze kdyz se ohreje civka tak zacne blbnout a tobe to zloby jen kdyz je motor zahraty!

1.6 GTI - nechce startovat

Napsal: 22 čer 2010 21:31
od lasto
Praveze sa mi zda, ze sa to nejak zhorsuje a aj pri studenom motore mi to skape....po prejdeni par metrov :cry:
Dneska som vycistil zubnou kefkou relatko, tak uvidime co to spravi :smich:

1.6 GTI - nechce startovat

Napsal: 25 čer 2010 10:54
od lasto
Vycistenie relatka nepomohlo, a kostra je tiez dobra...stale to chcipa :cry:
Da sa nejak otestovat palivove cerpadlo len tak v aute? Alebo to treba zobrat do servisu?

Re: 1.6 GTI - nechce startovat

Napsal: 25 čer 2010 16:00
od powl
Oddelas privod paliva do vstrikovaci listy, strcis ho do petky a startujes. Dej si bacha at to od neceho nechytne. Melo by to vystrikat necely 2 deci co 5 vterin.

Re: 1.6 GTI - nechce startovat

Napsal: 26 čer 2010 14:22
od lasto
Jak som meral tú kostru, zistil som, že medzi (-) na baterii a tym mistom jak je tlmič (obrázok) neni kontakt...to má byť tiež kostra?
A ješte jedna otázočka (ospravedlňujem sa, že asi trochu blbá)...kde nájdem kostru pri konektore palivového čerpadla? V Jak na to som našiel, že medzi jedným káblom do čerpadla a kostrou má byť pri volnobehu 12 V a ja som odmeral 0,7 :zin:
:Merci: