Stránka 2 z 2
Re: obsazení pozic v malé pojistkovce - 1.9 75 kw
Napsal: 08 srp 2010 11:58
od pichy
nejsem si jistý, ale myslím, že by se naopak měla snížit. akorát emise bych legálně na stk neprošel .-)
Re: obsazení pozic v malé pojistkovce - 1.9 75 kw
Napsal: 08 srp 2010 13:00
od vinorak
teoreticky jede ten motor v nějakym nouzovym režimu bez lambda regulace a otázka je, jestli by jel líp, kdyby tu ekologii dodržoval
obsazení těch pojistek sem našel pouze v origo francouzskym manuálu k autu
Re: obsazení pozic v malé pojistkovce - 1.9 75 kw
Napsal: 10 srp 2010 10:58
od Thyoridas
ja sem odpojenim lambdy dokazal motor vic "nakrmit", aby to trosku jelo...
protoze v nouzovem rezimu jadnotka vstrikuje podle predepsanych hodnot, zvysenim tlaku paliva na rampe dostanu vic benzinu do valcu, coz sem presne potreboval...
Re: obsazení pozic v malé pojistkovce - 1.9 75 kw
Napsal: 10 srp 2010 11:31
od pichy
"nakrmením" myslíš, že to lépe jelo, nebo že to mělo vyšší spotřebu? nebo obojí? .-)
Re: obsazení pozic v malé pojistkovce - 1.9 75 kw
Napsal: 10 srp 2010 11:37
od Thyoridas
oboji :)
Re: obsazení pozic v malé pojistkovce - 1.9 75 kw
Napsal: 10 srp 2010 12:19
od pichy
no uvidíme. ono to mělo možná vyšší spotřebu, protože jsi na to začal šlapat, když jsi zjistil, že to líp jede .-)
ale co jsem četl, tak auta s řízeným katem mají o 5 procent vyšší spotřebu. i když u 20 let staré káry to může být všelijak. já si spotřebu eviduju, tak uvidíme za tři měsíce