Stránka 2 z 2

Re: Otackomer, ventily,volnobeh a zahada

Napsal: 13 říj 2010 13:36
od vinorak
vůle jsou sací 0.2, výfuk 0.4 (+/-0.05) gufera by způsobovaly zvýšenou spotřebu oleje a dost velkou kouřivost ;-)

Re: Otackomer, ventily,volnobeh a zahada

Napsal: 13 říj 2010 22:34
od tomasso
Tak to se naštěstí neděje, z výfuku nic nečoudí :-) uvidím po vymezení té vůle, jestli to ještě bude cvakat. A děkuju za info :Merci:

Re: Otackomer, ventily,volnobeh a zahada

Napsal: 14 říj 2010 10:09
od tomasso
Přeji hezký den,
Vyblikal jsem diagnostikou problémy a hodilo mi to kód 51 - lambda sonda 1 a 52 - poměr vzduchu a paliva mimo toleranci. Nějaké nápady? :myslim: Jak je to vážné a co bych měl podniknout? Jinak sem přihodím pár fotek ;-)

Re: Otackomer, ventily,volnobeh a zahada

Napsal: 14 říj 2010 11:16
od pichy
odpoj lambdu.

Re: Otackomer, ventily,volnobeh a zahada

Napsal: 14 říj 2010 15:14
od tomasso
pichy píše:odpoj lambdu.
A co potom? :?:

Re: Otackomer, ventily,volnobeh a zahada

Napsal: 14 říj 2010 15:58
od pichy
pokud bude klidnější volnoběh a chod motoru celkově, pak je část problému v lambdě. já třeba řešil problém se škubáním zastudena, špatným tahem a kolísáním otáček a byla to lambda. už jezdím asi tři měsíce bez ní a pohoda.

Re: Otackomer, ventily,volnobeh a zahada

Napsal: 14 říj 2010 21:52
od tomasso
No já problémy s motorem nemám, jen je hrozně nízký volnoběh ( cca 600ot/min) a cvakají ventily... Obojí pošteluju o víkendu, pokud teda najdu šroub na klapce, kterým se seřizuje volnoběh =D. Motor táhne skvěle, extra cukání se nekoná, maximálně když při akceleraci pustím prudce plyn, ale tak přeci je to ročník 90, tak to nějak extra plynulé asi nebude... Navíc se to cukání hodí k celkově spartánskému projevu auta :smich:

Re: Otackomer, ventily,volnobeh a zahada

Napsal: 17 říj 2010 14:19
od tomasso
Tak už jsem trochu pokročil, opravil jsem otáčkoměr ( bylo zaoxidované to čidlo na převodovce + spálená pojistka) , dolil jsem víc oleje. už tlakuje víc! Dokonce se ztlumilo cvakání ventilů :-) :twisted: vyměnil jsem káble a svíčky, seřídil volnoběh a vše šlape, jak má... Takže radost :fran: :car: :m: Ještě takový dotaz - byl by někdo ochotný změřit olejovou měrku od spodního konce až po tu část, která trčí nad vodící trubkou na tu měrku? Můj problém je v tom, že my na té měrce nemáme ten gumový konec, za který se vytahuje, tudíž nevím, jak hluboko ji mám ponořit, abych přesně změřil, kolik tam mám oleje... Díky :-)