Stránka 11 z 16

Re: Brzdy 266mm

Napsal: 08 úno 2009 18:28
od TomGTI
Mitja píše:
TomGTI píše:
Mitja píše:Na vodě určitě ty užší. Na suchu si netroufám říct, ale řekl bych spíše ty širší vzhledem ke třecí ploše.
Z čeho vycházíš že na vodě URČITĚ užší?Podívej se prosím na nějáký test kde se tohle řeší a potom mi sem napiš tvůj názor znova a uvidíme co napíšeš ;-)
Nechci ti kazit radost, ale:

http://en.wikipedia.org/wiki/Hydroplaning_(tires)

Kód: Vybrat vše

The risk of hydroplaning increases with the speed of the vehicle, the depth of the water, the degree of tread wear and underinflation, and the width of the tires. Narrower tires are less vulnerable to hydroplaning because the vehicle weight is distributed over a smaller rubber contact patch, allowing the tire to more easily press water to the sides.
Neboj mě radost nezkazíš,já narozdíl od tebe vím co píšu a neplantám sem aquaplening,myslím že řeč byla o brždění na suchu a na mokru né snad???CO?.Co s tím má společného aquaplaning?Víš o čem se tu vůbec točí?Doufám že teď už bude konečně jasno.Tady něco česky než jakésik anglické blábolení.
http://www.pneuservis.cz/clanek1.asp?Ne ... 5Avvpn1pvQ

Re: Brzdy 266mm

Napsal: 08 úno 2009 18:33
od TomGTI
Tak co vy na to majitelé uzounů a šetřivý řidiči? :lol:
Tak už kupte pořádné kolca,ušetříte na palivu,budete jezdit bezpečněji a ještě uděláte i nějákou parádu. :blbl:

Re: Brzdy 266mm

Napsal: 08 úno 2009 18:49
od pampalini
nojoo, tvrdenie proti tvrdeniu, anglicke proti rakuskemu :lol:

ked sa otepli tak to vyskusam a dam vediet, pretoze tiez neviem comu verit :car:

http://www.az-pneu.cz/index.php?goto=cl ... dclanky=22

tu si precitajte 5 dovodov preco dat siroku pneu, a preco potom pouzivaju rely auta na sneh galuzky?
asi netreba bezhlavo verit vsetkemu co je na nete napisane...

Re: Brzdy 266mm

Napsal: 08 úno 2009 19:39
od TomGTI
Nesrovnávejme prosím závodní auta a závodní věci,bavíme se tu o běžných vozech.Potom můžeme začít porovnávat sériové pneumatiky versus slicky a to jaksis nelze.Nadpis zní jasně,řeč je zde o brzdách,měl jsi raději založit nové téma.Kdybych mohl tak založím nové téma a všechno bych přesunul tam kam to patří.

Re: Brzdy 266mm

Napsal: 08 úno 2009 22:43
od Mitja
TomGTI píše: Neboj mě radost nezkazíš,já narozdíl od tebe vím co píšu a neplantám sem aquaplening,myslím že řeč byla o brždění na suchu a na mokru né snad???CO?.Co s tím má společného aquaplaning?Víš o čem se tu vůbec točí?Doufám že teď už bude konečně jasno.Tady něco česky než jakésik anglické blábolení.
http://www.pneuservis.cz/clanek1.asp?Ne ... 5Avvpn1pvQ
A proč si myslíš, že jsem psal že na vodě? Protože jsem myslel na vodě. Kdybych myslel na mokru tak bych napsal na mokru :blbl:. Na clanek se ale mrknu, sice me to nikdy moc nezajímalo ale muzu se o tom neco dozvedet to jo.

Re: Brzdy 266mm

Napsal: 08 úno 2009 22:51
od TomGTI
Ale brždění na vodě nebo mokru nemá nic společného s aquaplaningem.Aquaplaning je jev při kterém "řidič nad autem přestává mít kontrolu",to nemá nic společného z bržděním na vodě(mokru).Takže si pročti nějáké odborné "literatury"a vše jistě pochopíš. ;-)

Re: Brzdy 266mm

Napsal: 08 úno 2009 23:03
od Mitja
TomGTI píše:Ale brždění na vodě nebo mokru nemá nic společného s aquaplaningem.Aquaplaning je jev při kterém "řidič nad autem přestává mít kontrolu",to nemá nic společného z bržděním na vodě(mokru).Takže si pročti nějáké odborné "literatury"a vše jistě pochopíš. ;-)
Ty tady spojujěš dohromady dvě věci, které jsem o jeden příspěvek výše od sebe oddělil. Necháme to radši být, máš pravdu ať se cítíš dobře a vyhrál jsi :smich:

Re: Brzdy 266mm

Napsal: 08 úno 2009 23:54
od TomGTI
Ach jo,pořád jsi to nejspíše nepochopil,ty jsi jsem dal odkaz kde je psané:

...ze užší gumy jsou méně náchylné k aquaplanningu, protoze vaha vozidla je rozprostrena na mensi plochu a to umoznuje gume snazdneji tlacit vodu na strany a zustat v kontaktu s vozovkou.

A já se ti pořád snažím vysvětlit že aquaplaning nemá nic společného z bržďěním a šířkou pneu.Zaplel jsi sem věc která sem vůbec nepatří protože sis myslel že tohle je to co vysvětluje tvé tvrzení které jsi napsal hned na začátku,že užší guma zabrzdí dříve na mokru,pardon VODĚ :smich:.Ale já se ti snažím vysvětlit že aquaplaning nemá nic společného z BRŽDĚNÍM :!: :!: :!: CHÁPEŠ :?: :?: :?: NO SNAD JO,NEBO SI ALESPOŇ o tom něco přečteš a pochopíš co říkám.

Tady nehraju o to kdo vyhrál a o dobrý pocit,tedy alespoň já,jde mi o to uvést věci na pravou míru aby zde nebyly milné a bludné informace pro toho koho to třeba zajímá,pokud ty na tohle hraješ když to zde spomínáš tak je mi tě líto.

Re: Brzdy 266mm

Napsal: 09 úno 2009 00:03
od Mitja
Dobře, chapu ze to nemyslis zle.. ale teda zkusime nejaky typicky priklad. Mame dalnici na Olomouc, jsou v ni vyjete kurevske koleje, začne lít jak z konve a v kolejích se vytvoří třeba 2 cm vysoký vodní sloupec. Auto v těch kolejích hučí dejme tomu 80 km/h a začne brzdit.. které auto zastaví dříve, to které má na sobě gumy 205/55 nebo to které má na sobě 165/70 ? :?:

Re: Brzdy 266mm

Napsal: 09 úno 2009 00:08
od manko
No ale to máš brzdenie v aquaplaningu (či ako sa to píše :m: ) to máš trochu mimo brzdenia o ktorom sme sa tu bavily ...
Aquaplaning je strata kontaktu nad vozovkou ,ako keby si letel na vode a nie na ceste ... máš to tak ako brzdiť na lade ... (aspoň ja som tomu tak pochopil .) ...

A zastaví skôr vtedy ked má večší kontakt z cestou nie ?? :myslim:

Re: Brzdy 266mm

Napsal: 09 úno 2009 16:17
od Phate
TomGTI píše:Tak co vy na to majitelé uzounů a šetřivý řidiči? :lol:
Tak už kupte pořádné kolca,ušetříte na palivu,budete jezdit bezpečněji a ještě uděláte i nějákou parádu. :blbl:
Doufám, že tohle byl jen vtip... ;-)

Re: Brzdy 266mm

Napsal: 09 úno 2009 16:28
od Milhaus
Mitja píše:Dobře, chapu ze to nemyslis zle.. ale teda zkusime nejaky typicky priklad. Mame dalnici na Olomouc, jsou v ni vyjete kurevske koleje, začne lít jak z konve a v kolejích se vytvoří třeba 2 cm vysoký vodní sloupec. Auto v těch kolejích hučí dejme tomu 80 km/h a začne brzdit.. které auto zastaví dříve, to které má na sobě gumy 205/55 nebo to které má na sobě 165/70 ? :?:
to se širšíma...a víš proč? Protože je tam větší třecí plocha, když houpneš na brzdy v tom s úzkýma tak je menší kontakt s vozovkou - obyčejné tření z fyziky - to samý na ledu - čím širší tím dřív zabrzdíš - teda pokud je fakt hodně sněhu a nemáš žádný kontakt s asfaltem - tam samozřejmě jsou lepší užší protože se víc zaříznou - ale ty se ptáš na mokro. Na aquaplaning jsou lepší co nejužší - kvůli tomu aby bylo co nejmíň plochy po které se auto může po vodě vznášet jako loďka, to samý sníh...radí se úzké kvůli tomu jakože zařezávání až na asfalt. Tom má pravdu, sice to dává zase najevo tím svým arogantním stylem že jsme všichni blbí a rozumí tomu jen on ale je to tak :fran:

Re: Brzdy 266mm

Napsal: 09 úno 2009 18:08
od pampalini
renm píše:
Mitja píše:Dobře, chapu ze to nemyslis zle.. ale teda zkusime nejaky typicky priklad. Mame dalnici na Olomouc, jsou v ni vyjete kurevske koleje, začne lít jak z konve a v kolejích se vytvoří třeba 2 cm vysoký vodní sloupec. Auto v těch kolejích hučí dejme tomu 80 km/h a začne brzdit.. které auto zastaví dříve, to které má na sobě gumy 205/55 nebo to které má na sobě 165/70 ? :?:
to se širšíma...a víš proč? Protože je tam větší třecí plocha, když houpneš na brzdy v tom s úzkýma tak je menší kontakt s vozovkou - obyčejné tření z fyziky - to samý na ledu - čím širší tím dřív zabrzdíš - teda pokud je fakt hodně sněhu a nemáš žádný kontakt s asfaltem - tam samozřejmě jsou lepší užší protože se víc zaříznou - ale ty se ptáš na mokro. Na aquaplaning jsou lepší co nejužší - kvůli tomu aby bylo co nejmíň plochy po které se auto může po vodě vznášet jako loďka, to samý sníh...radí se úzké kvůli tomu jakože zařezávání až na asfalt. Tom má pravdu, sice to dává zase najevo tím svým arogantním stylem že jsme všichni blbí a rozumí tomu jen on ale je to tak :fran:
nojo renme, ale cim vecsia plocha tym skorej sa to auto zacne na vode "vznasat" :lol:
ja myslim, ze tady vsetci vieme o tom velke hovno a neni nad to spravit fizycky test s pneu...

Re: Brzdy 266mm

Napsal: 09 úno 2009 19:11
od Červený Tom
pampalini píše:
nojo renme, ale cim vecsia plocha tym skorej sa to auto zacne na vode "vznasat" :lol:
ja myslim, ze tady vsetci vieme o tom velke hovno a neni nad to spravit fizycky test s pneu...
No já sice moc Slovenštinu neovládám ale Češtinu vcelku ano ale kolik ty dokážeš v jedné větě napsat tolik pravopisných chyb je až pro mě k neuvěření. A nejen v tom posledním příspěvku. Moje drahá učitelka Češtiny ze základky (Je to jinak Slovenka provdaná do Čech ) by z to asi zešedivěla či dostala infarkt :smich: :smich: :vul: To já jen tak :Merci:
No nic už nebudu narušovat tuto váženou debatu

Re: Brzdy 266mm

Napsal: 09 úno 2009 20:04
od pampalini
Tomas cerveny: :lol: nemam problem pisat krasne spisovne po slovensky, ale slovencina sa mi velmi nepaci..byvam 3km od ceskych hranic a hovorime tu vsetci cesko-slovensky :lol: ak s tym mas problem, tak s tym ti nepomozem :lol: neboj niesom zaden negramota, pisem to tak schvalne...


jo a v tom predchadzajucom prispevku je iba jedna chyba, ale nechcelo sa mi to uz opravovat..ty si ich tam nasiel viac? :lol: