Pokec o autech v showroomu
Moderátor: rada
- Vomec
- 309kář
- Příspěvky: 2159
- Registrován: 15 úno 2009 21:12
- Rok narození: 1990
- Skutečné jméno: Martin
- tel.:: 608700768
- Bydliště: Vyškov - Moravské Málkovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pokec o autech v showroomu
superiorus: tak nechceš nám svou 309 předvést? udělej si vlákno v showroomu, nahoď nějaký fotky... a mohl bys dojet na srázek
▶Peugeot 306 1.9D 50kW - současný lev
▶EX: Peugeot 309 GL 1.4 47kW - už je v automobilovém nebi... sloužil dobře
▶309 1.4GL (carb) vs. 205 1.8TD
▶EX: Peugeot 309 GL 1.4 47kW - už je v automobilovém nebi... sloužil dobře
▶309 1.4GL (carb) vs. 205 1.8TD
- 309GT
- 309kář
- Příspěvky: 263
- Registrován: 16 úno 2009 20:40
- Skutečné jméno: Heinss
- Bydliště: Světlá nad Sázavou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pokec o autech v showroomu
superiorus: Přesně tak,založ vlákno ať koukneme Já jsem měl na autě dolíky co utrpělo v době kdy bylo ještě nákupní taška,taky jsem chtěl původně jen nalakovat kousky,ale u takhle starýho auta už jakýkoliv lakování je hrozně vidět a to jsem nechtěl,navíc ty dolíky byli všude,sem tam škrábaneček.....tak že celolak vyšel levněji a asi líp.Hlavně teď nemám mentállízu ale pastelku,tak že na tom není lak,tím pádem menší finanční nároky.Taky se na tom najdou chyby,ale není to tak strašný Jestli budeš dávat stejnou barvu jako máš teď,tak v případě celolaku ušetříš tím,že nemusíš lakovat vnitřky dveří,kapot,křídlo jestli máš....a podobně.Já bych šel jednině do celolaku už jen z toho důvodu,že tu barvu prostě po těch letech netrefíš,a když chceš aby to už k něčemu vypadalo když to děláš... ale je to jen můj názor,je to tvoje auto a je to na tobě:myslim:
- vztekloun
- 309kář
- Příspěvky: 381
- Registrován: 14 kvě 2009 19:20
- Rok narození: 1989
- tel.:: 0
- Bydliště: Praha
Re: Pokec o autech v showroomu
309GT píše:superiorus: Přesně tak,založ vlákno ať koukneme Já jsem měl na autě dolíky co utrpělo v době kdy bylo ještě nákupní taška,taky jsem chtěl původně jen nalakovat kousky,ale u takhle starýho auta už jakýkoliv lakování je hrozně vidět a to jsem nechtěl,navíc ty dolíky byli všude,sem tam škrábaneček.....tak že celolak vyšel levněji a asi líp.Hlavně teď nemám mentállízu ale pastelku,tak že na tom není lak,tím pádem menší finanční nároky.Taky se na tom najdou chyby,ale není to tak strašný Jestli budeš dávat stejnou barvu jako máš teď,tak v případě celolaku ušetříš tím,že nemusíš lakovat vnitřky dveří,kapot,křídlo jestli máš....a podobně.Já bych šel jednině do celolaku už jen z toho důvodu,že tu barvu prostě po těch letech netrefíš,a když chceš aby to už k něčemu vypadalo když to děláš... ale je to jen můj názor,je to tvoje auto a je to na tobě:myslim:
hele chlape dikes moc za radu :) pokusim se s ni ridit ale doufam ze me ta metla neoskube penezenku akorat Marcell jak prodava ten motor Mi16 tak si brousim zuby prave na nej a to chce za nej 9 tisic
no hele jednou to sem dam :D ale nechci to sem davat takhle tesne po bouracce vypada to vazne hrozne bude na tom jeste takovy prace...... prubezne to budu fotit a pak sem hodim celou galerku jak postupovala oprava/uprava :)
- vztekloun
- 309kář
- Příspěvky: 381
- Registrován: 14 kvě 2009 19:20
- Rok narození: 1989
- tel.:: 0
- Bydliště: Praha
Re: Pokec o autech v showroomu
309GT: a jeste jsem se chtel zeptat prosim Te na jednu vec. Ty jezdis s tou karou normaln nebo to vytahujes jen na srazy? jde mi o to ze jsem koukal co jsi provadel se svetlama, narazniky novy....... nedrzkujou kvuli tomu chlupaty?
- 309GT
- 309kář
- Příspěvky: 263
- Registrován: 16 úno 2009 20:40
- Skutečné jméno: Heinss
- Bydliště: Světlá nad Sázavou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pokec o autech v showroomu
Jezdím s tím normálně děnně,jsem ďábel Jednou mě stavěli,dostal jsem 200kč pokutu,ale jen za to že jsem nesvítil,na homologaci (která tam není) nekoukali,naštěstí...ale nárazník ten přední je originál akorát zahlazenej a zadní je z 306ky sedan a většinou ani lidi nevěděj jestli je origo,nebo ne.Zatím problém nebyl,ale snad ani v brzské době nebude Jinak je všechno originál nebo s homologací,teda alespoňsuperiorus píše:309GT: a jeste jsem se chtel zeptat prosim Te na jednu vec. Ty jezdis s tou karou normaln nebo to vytahujes jen na srazy? jde mi o to ze jsem koukal co jsi provadel se svetlama, narazniky novy....... nedrzkujou kvuli tomu chlupaty?
- 309GT
- 309kář
- Příspěvky: 263
- Registrován: 16 úno 2009 20:40
- Skutečné jméno: Heinss
- Bydliště: Světlá nad Sázavou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pokec o autech v showroomu
Nemáš za co,ohledně motoru - koukni se sem,nechci kazit kšefty,ale za motor bych 9k nedal
http://www.peugeot-club.com/forum/viewt ... ?tid=59379
http://www.peugeot-club.com/forum/viewt ... 583&page=3
A projdi tu inzerci,je tam víc motorů,většinou kolem 3-5 tisíc komplet s převodovkou,jednotkou a kabeláží....nebo ten z 306ky,ale to je jen 8ventil z XSi....ale není to jen o motoru,nejdřív udělej brzdy,podvozek a pak až motor.Ale já už bych do toho asi nešel,kamarádi co to dávali do aut,tak stejně časem zjistili že karoserie GTi je tužší než normální a líp vyztužená,navíc vyjde levnějc koupit celý auto než to skládat doma a pak zjistit že je to k ničemu Hlavně když budeš kupovat motor,tak chtěj,aby byl v autě a poslechni si ho,většinou ty nejdražší jsou největší srajdy a pak akorát do toho sypeš peníze a výsledek žádnej.....(to nemluvím o marcelovi,jen obrazně)
http://www.peugeot-club.com/forum/viewt ... ?tid=59379
http://www.peugeot-club.com/forum/viewt ... 583&page=3
A projdi tu inzerci,je tam víc motorů,většinou kolem 3-5 tisíc komplet s převodovkou,jednotkou a kabeláží....nebo ten z 306ky,ale to je jen 8ventil z XSi....ale není to jen o motoru,nejdřív udělej brzdy,podvozek a pak až motor.Ale já už bych do toho asi nešel,kamarádi co to dávali do aut,tak stejně časem zjistili že karoserie GTi je tužší než normální a líp vyztužená,navíc vyjde levnějc koupit celý auto než to skládat doma a pak zjistit že je to k ničemu Hlavně když budeš kupovat motor,tak chtěj,aby byl v autě a poslechni si ho,většinou ty nejdražší jsou největší srajdy a pak akorát do toho sypeš peníze a výsledek žádnej.....(to nemluvím o marcelovi,jen obrazně)
-
- Prudič
- Příspěvky: 1453
- Registrován: 01 bře 2007 16:31
- tel.:: 0
- Bydliště: Lomnice nad Popelkou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pokec o autech v showroomu
Ted nechci reagovat ohledne sveho inzeratu (si ho necham na nd do budoucna).309GT píše:Nemáš za co,ohledně motoru - koukni se sem,nechci kazit kšefty,ale za motor bych 9k nedal
http://www.peugeot-club.com/forum/viewt ... ?tid=59379
http://www.peugeot-club.com/forum/viewt ... 583&page=3
A projdi tu inzerci,je tam víc motorů,většinou kolem 3-5 tisíc komplet s převodovkou,jednotkou a kabeláží....nebo ten z 306ky,ale to je jen 8ventil z XSi....ale není to jen o motoru,nejdřív udělej brzdy,podvozek a pak až motor.Ale já už bych do toho asi nešel,kamarádi co to dávali do aut,tak stejně časem zjistili že karoserie GTi je tužší než normální a líp vyztužená,navíc vyjde levnějc koupit celý auto než to skládat doma a pak zjistit že je to k ničemu Hlavně když budeš kupovat motor,tak chtěj,aby byl v autě a poslechni si ho,většinou ty nejdražší jsou největší srajdy a pak akorát do toho sypeš peníze a výsledek žádnej.....(to nemluvím o marcelovi,jen obrazně)
Kup radeji motor za 3-5 tisíc komplet s převodovkou,jednotkou a kabeláží. To je hezka rada no, teda zni to hezky. ALe skus jeste doplnit: 3-5 tisíc komplet s převodovkou,jednotkou a kabeláží, najeto hodne pres 200tis km, motor s nejasnym puvodem a navic, ruku na srdce, vetsina dnesnich 405 mi16 je brutalne dojetejch, kazdej majitel ji urcite daval co proto a nektery i za studena apod. To je asi druha stranka veci co?
Treba ja sem to tak udelal, jezdil jsem 14 dni a vezl jsem pak cely auto k mechanikoj at ho da do kupy, a z onech 3 tis se stalo 18.
Bejt tebou (superiorus), tak si koupim treba jeden z tech motoru (viz inzerce od 309gt) a zrovna ho odvezu mechanikoj at se na nej podiva a opravi co je potreba. Budes vedet na cem ses atd.
To je muj pohled na vec....
_____________________________________
každý velký býk byl jednou tele
každý velký býk byl jednou tele
- 309GT
- 309kář
- Příspěvky: 263
- Registrován: 16 úno 2009 20:40
- Skutečné jméno: Heinss
- Bydliště: Světlá nad Sázavou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pokec o autech v showroomu
Marcel:
Nemyslel jsem to na tebe,jestli se tě to dotklo,sorry Ale opravdu to chce vybírat a nejlíp si motor poslechnout,nejlíp projet v autě...jestli ten motor co prodáváš je po repasu,tak je to plně adekvátní cena,s tím souhlasím.Ale jestli to chceš dávat do obyčejný verze,ještě si to pořádně promysli
Nemyslel jsem to na tebe,jestli se tě to dotklo,sorry Ale opravdu to chce vybírat a nejlíp si motor poslechnout,nejlíp projet v autě...jestli ten motor co prodáváš je po repasu,tak je to plně adekvátní cena,s tím souhlasím.Ale jestli to chceš dávat do obyčejný verze,ještě si to pořádně promysli
-
- Prudič
- Příspěvky: 1453
- Registrován: 01 bře 2007 16:31
- tel.:: 0
- Bydliště: Lomnice nad Popelkou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pokec o autech v showroomu
Ne, me se to nijak nedotklo :) Jen sem napsal svoje zkusenosti s kupovanim motoru sice za pakatel, ale pred smrti :)309GT píše:Marcel:
Nemyslel jsem to na tebe,jestli se tě to dotklo,sorry Ale opravdu to chce vybírat a nejlíp si motor poslechnout,nejlíp projet v autě...jestli ten motor co prodáváš je po repasu,tak je to plně adekvátní cena,s tím souhlasím.Ale jestli to chceš dávat do obyčejný verze,ještě si to pořádně promysli
_____________________________________
každý velký býk byl jednou tele
každý velký býk byl jednou tele
- jurash
- 309kář
- Příspěvky: 155
- Registrován: 21 bře 2009 16:43
- Rok narození: 1985
- tel.:: 0
- Bydliště: HrKr
Re: Pokec o autech v showroomu
Podle toho co ma superiorus v podpisu soudim, ze se mluvi prave o GTi..309GT píše:Ale jestli to chceš dávat do obyčejný verze,ještě si to pořádně promysli
- 309GT
- 309kář
- Příspěvky: 263
- Registrován: 16 úno 2009 20:40
- Skutečné jméno: Heinss
- Bydliště: Světlá nad Sázavou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pokec o autech v showroomu
Nejspíš jo,sorry Asi bych měl omezit to pití
- vztekloun
- 309kář
- Příspěvky: 381
- Registrován: 14 kvě 2009 19:20
- Rok narození: 1989
- tel.:: 0
- Bydliště: Praha
Re: Pokec o autech v showroomu
fujha ted nevim na koho reagovat driv.... :D
to 309GT:
co se tyce toho motoru.... ja jsem koukal co vsechno na nem Marcell delal a kolik do nej hodil. se ani nedivim ze za to chce tolik ;) jinak vybehanej motor kterej mi bude slouzit par mesicu nebo maximalne rok je docela blbost kupovat na ty tezky 405-ce bude uz vybehanej az az
co se tyce fora peugeot klubu :D safra proc se tam nemuzu regnout? :D to je jen pro platici cleny? na jejich hlavnich strankach klubu reglej jsem...
to Marcell:
to jurash: ano ano teda alespon podle informaci z technicaku a taky samozrejme od predchoziho majitele :D jen predni naraznik byl prej menenej tak poradne nevim z ceho to poznat.... ale nemam duvod mu neverit :D
to 309GT:
tak to Ti preji hodne stesti at nepotkas nejakyho hajzla :D jsem si chtel taky predelat ty svetla ale jelikoz ja bydlim v Praze a chlupatejch je tu vic nez maku tak to radsi necham tak jak to mam ale je to skoda. riskovat to ale nechci :DZatím problém nebyl,ale snad ani v brzské době nebude
co se tyce toho motoru.... ja jsem koukal co vsechno na nem Marcell delal a kolik do nej hodil. se ani nedivim ze za to chce tolik ;) jinak vybehanej motor kterej mi bude slouzit par mesicu nebo maximalne rok je docela blbost kupovat na ty tezky 405-ce bude uz vybehanej az az
co se tyce fora peugeot klubu :D safra proc se tam nemuzu regnout? :D to je jen pro platici cleny? na jejich hlavnich strankach klubu reglej jsem...
diky za tip ale ja chci aby to poradne jelo :D aby to brzdilo je vec druha :Dale není to jen o motoru,nejdřív udělej brzdy,podvozek a pak až motor
no nastesti to co mam GTi je ale hold je to staresinka. 86. rocnik, proto ten 8-mi ventil. nechtel jsi rict spis ze pro motory Mi16 se delali jeste tuzsi karoserie? :D ;)Ale já už bych do toho asi nešel,kamarádi co to dávali do aut,tak stejně časem zjistili že karoserie GTi je tužší než normální a líp vyztužená...
diky mockrat za radu :) budu se snazit se timto ridit :) ale spoleham stale na to co mi rekne majitel o opravach toho motoru a taky podle toho v cem to bylo zaprahly a jak tezkou hnatu mel ;)Hlavně když budeš kupovat motor,tak chtěj,aby byl v autě a poslechni si ho,většinou ty nejdražší jsou největší srajdy a pak akorát do toho sypeš peníze a výsledek žádnej.....(to nemluvím o marcelovi,jen obrazně)
to Marcell:
safra..... chlape ted rozprodavam jednu 309 na dily tak pokud bych ji rozprodal a mel bych z toho nejaky lepsi prasule tak bych ho vzal. jen nechci to slibovat dopredu. dilu na 309 je docela hodne(si ho necham na nd do budoucna)
taky dekuju za radu :P ja si ten motor muzu rovnou zkontrolovat sam ale davam prednost kvalite ;) bezpochyby Tvuj motor kterej uz repasem prosel odjede daleko vice nez levnej moturek za 3 litry. ale nic proti 309GT. ja to beru. obcas se najde motor kterej je levnej, byl v lehkym aute a ridic nemel cihlu na plynu.... ( taze motor na dovoleny :D )Bejt tebou (superiorus), tak si koupim treba jeden z tech motoru (viz inzerce od 309gt) a zrovna ho odvezu mechanikoj at se na nej podiva a opravi co je potreba. Budes vedet na cem ses atd.
To je muj pohled na vec....
to jurash: ano ano teda alespon podle informaci z technicaku a taky samozrejme od predchoziho majitele :D jen predni naraznik byl prej menenej tak poradne nevim z ceho to poznat.... ale nemam duvod mu neverit :D
-
- Prudič
- Příspěvky: 1453
- Registrován: 01 bře 2007 16:31
- tel.:: 0
- Bydliště: Lomnice nad Popelkou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pokec o autech v showroomu
to superiorus:
musim te asi zklamat, dneska sem se nasral a asi si ho necham a udelam si dve mi16, jednu na jezdeni a jednu na kros a na cwc (cwc.cz)...
musim te asi zklamat, dneska sem se nasral a asi si ho necham a udelam si dve mi16, jednu na jezdeni a jednu na kros a na cwc (cwc.cz)...
_____________________________________
každý velký býk byl jednou tele
každý velký býk byl jednou tele
- vinorak
- odborník
- Příspěvky: 11375
- Registrován: 10 kvě 2007 13:02
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Tomas
- tel.:: 0
- Bydliště: Praha
Re: Pokec o autech v showroomu
no někdo má dvě 1.1 nekdo zase 2x mi16Marcell píše:to superiorus:
musim te asi zklamat, dneska sem se nasral a asi si ho necham a udelam si dve mi16, jednu na jezdeni a jednu na kros a na cwc (cwc.cz)...
diky za tip ale ja chci aby to poradne jelo :D aby to brzdilo je vec druha :D
Tak můžu ti řict, že standartní brzdy a výkon mi16 moc dohromady nejdou, ono i na 8v jsou celkem nic moc, Takže nejdřív brzdy a pak výkon
- vztekloun
- 309kář
- Příspěvky: 381
- Registrován: 14 kvě 2009 19:20
- Rok narození: 1989
- tel.:: 0
- Bydliště: Praha
Re: Pokec o autech v showroomu
tak jo ja je teda zejtra odvzdusnim :D ale zadni pakny menit nebudu :D:D na to nejsou prasule :D ale na motor by se nejaky nasli po tom rozebrani ty druhy 309-ky..... :P :D:Dvinorak píše: Tak můžu ti řict, že standartní brzdy a výkon mi16 moc dohromady nejdou, ono i na 8v jsou celkem nic moc, Takže nejdřív brzdy a pak výkon
tak zase nebrzdi to nejhur i kdyz...... mozna kdyz je zahreju ale stale se jeste da brzdit :D:D budto podrazovanim a nebo kdyz vyhodim hnatu s poradnou podrazkou ven....... :D:D:D
safra to je skoda :( se hold budu muset spokojit s tema mejma 8-mi ventilama a po Mi16-ce stale jeste slintat leda ze bych si sehnal nejakou levnejsi a dal si ji do pucu ale 15 do toho vazne srat nechci :D:DMarcell píše:to superiorus:
musim te asi zklamat, dneska sem se nasral a asi si ho necham a udelam si dve mi16, jednu na jezdeni a jednu na kros a na cwc (cwc.cz)...