Re: Pokec o autech v showroomu
Napsal: 07 črc 2009 08:54
superiorus: tak nechceš nám svou 309 předvést? udělej si vlákno v showroomu, nahoď nějaký fotky... a mohl bys dojet na srázek
309GT píše:superiorus: Přesně tak,založ vlákno ať koukneme Já jsem měl na autě dolíky co utrpělo v době kdy bylo ještě nákupní taška,taky jsem chtěl původně jen nalakovat kousky,ale u takhle starýho auta už jakýkoliv lakování je hrozně vidět a to jsem nechtěl,navíc ty dolíky byli všude,sem tam škrábaneček.....tak že celolak vyšel levněji a asi líp.Hlavně teď nemám mentállízu ale pastelku,tak že na tom není lak,tím pádem menší finanční nároky.Taky se na tom najdou chyby,ale není to tak strašný Jestli budeš dávat stejnou barvu jako máš teď,tak v případě celolaku ušetříš tím,že nemusíš lakovat vnitřky dveří,kapot,křídlo jestli máš....a podobně.Já bych šel jednině do celolaku už jen z toho důvodu,že tu barvu prostě po těch letech netrefíš,a když chceš aby to už k něčemu vypadalo když to děláš... ale je to jen můj názor,je to tvoje auto a je to na tobě:myslim:
Jezdím s tím normálně děnně,jsem ďábel Jednou mě stavěli,dostal jsem 200kč pokutu,ale jen za to že jsem nesvítil,na homologaci (která tam není) nekoukali,naštěstí...ale nárazník ten přední je originál akorát zahlazenej a zadní je z 306ky sedan a většinou ani lidi nevěděj jestli je origo,nebo ne.Zatím problém nebyl,ale snad ani v brzské době nebude Jinak je všechno originál nebo s homologací,teda alespoňsuperiorus píše:309GT: a jeste jsem se chtel zeptat prosim Te na jednu vec. Ty jezdis s tou karou normaln nebo to vytahujes jen na srazy? jde mi o to ze jsem koukal co jsi provadel se svetlama, narazniky novy....... nedrzkujou kvuli tomu chlupaty?
Ted nechci reagovat ohledne sveho inzeratu (si ho necham na nd do budoucna).309GT píše:Nemáš za co,ohledně motoru - koukni se sem,nechci kazit kšefty,ale za motor bych 9k nedal
http://www.peugeot-club.com/forum/viewt ... ?tid=59379
http://www.peugeot-club.com/forum/viewt ... 583&page=3
A projdi tu inzerci,je tam víc motorů,většinou kolem 3-5 tisíc komplet s převodovkou,jednotkou a kabeláží....nebo ten z 306ky,ale to je jen 8ventil z XSi....ale není to jen o motoru,nejdřív udělej brzdy,podvozek a pak až motor.Ale já už bych do toho asi nešel,kamarádi co to dávali do aut,tak stejně časem zjistili že karoserie GTi je tužší než normální a líp vyztužená,navíc vyjde levnějc koupit celý auto než to skládat doma a pak zjistit že je to k ničemu Hlavně když budeš kupovat motor,tak chtěj,aby byl v autě a poslechni si ho,většinou ty nejdražší jsou největší srajdy a pak akorát do toho sypeš peníze a výsledek žádnej.....(to nemluvím o marcelovi,jen obrazně)
Ne, me se to nijak nedotklo :) Jen sem napsal svoje zkusenosti s kupovanim motoru sice za pakatel, ale pred smrti :)309GT píše:Marcel:
Nemyslel jsem to na tebe,jestli se tě to dotklo,sorry Ale opravdu to chce vybírat a nejlíp si motor poslechnout,nejlíp projet v autě...jestli ten motor co prodáváš je po repasu,tak je to plně adekvátní cena,s tím souhlasím.Ale jestli to chceš dávat do obyčejný verze,ještě si to pořádně promysli
Podle toho co ma superiorus v podpisu soudim, ze se mluvi prave o GTi..309GT píše:Ale jestli to chceš dávat do obyčejný verze,ještě si to pořádně promysli
tak to Ti preji hodne stesti at nepotkas nejakyho hajzla :D jsem si chtel taky predelat ty svetla ale jelikoz ja bydlim v Praze a chlupatejch je tu vic nez maku tak to radsi necham tak jak to mam ale je to skoda. riskovat to ale nechci :DZatím problém nebyl,ale snad ani v brzské době nebude
diky za tip ale ja chci aby to poradne jelo :D aby to brzdilo je vec druha :Dale není to jen o motoru,nejdřív udělej brzdy,podvozek a pak až motor
no nastesti to co mam GTi je ale hold je to staresinka. 86. rocnik, proto ten 8-mi ventil. nechtel jsi rict spis ze pro motory Mi16 se delali jeste tuzsi karoserie? :D ;)Ale já už bych do toho asi nešel,kamarádi co to dávali do aut,tak stejně časem zjistili že karoserie GTi je tužší než normální a líp vyztužená...
diky mockrat za radu :) budu se snazit se timto ridit :) ale spoleham stale na to co mi rekne majitel o opravach toho motoru a taky podle toho v cem to bylo zaprahly a jak tezkou hnatu mel ;)Hlavně když budeš kupovat motor,tak chtěj,aby byl v autě a poslechni si ho,většinou ty nejdražší jsou největší srajdy a pak akorát do toho sypeš peníze a výsledek žádnej.....(to nemluvím o marcelovi,jen obrazně)
safra..... chlape ted rozprodavam jednu 309 na dily tak pokud bych ji rozprodal a mel bych z toho nejaky lepsi prasule tak bych ho vzal. jen nechci to slibovat dopredu. dilu na 309 je docela hodne(si ho necham na nd do budoucna)
taky dekuju za radu :P ja si ten motor muzu rovnou zkontrolovat sam ale davam prednost kvalite ;) bezpochyby Tvuj motor kterej uz repasem prosel odjede daleko vice nez levnej moturek za 3 litry. ale nic proti 309GT. ja to beru. obcas se najde motor kterej je levnej, byl v lehkym aute a ridic nemel cihlu na plynu.... ( taze motor na dovoleny :D )Bejt tebou (superiorus), tak si koupim treba jeden z tech motoru (viz inzerce od 309gt) a zrovna ho odvezu mechanikoj at se na nej podiva a opravi co je potreba. Budes vedet na cem ses atd.
To je muj pohled na vec....
no někdo má dvě 1.1 nekdo zase 2x mi16Marcell píše:to superiorus:
musim te asi zklamat, dneska sem se nasral a asi si ho necham a udelam si dve mi16, jednu na jezdeni a jednu na kros a na cwc (cwc.cz)...
tak jo ja je teda zejtra odvzdusnim :D ale zadni pakny menit nebudu :D:D na to nejsou prasule :D ale na motor by se nejaky nasli po tom rozebrani ty druhy 309-ky..... :P :D:Dvinorak píše: Tak můžu ti řict, že standartní brzdy a výkon mi16 moc dohromady nejdou, ono i na 8v jsou celkem nic moc, Takže nejdřív brzdy a pak výkon
safra to je skoda :( se hold budu muset spokojit s tema mejma 8-mi ventilama a po Mi16-ce stale jeste slintat leda ze bych si sehnal nejakou levnejsi a dal si ji do pucu ale 15 do toho vazne srat nechci :D:DMarcell píše:to superiorus:
musim te asi zklamat, dneska sem se nasral a asi si ho necham a udelam si dve mi16, jednu na jezdeni a jednu na kros a na cwc (cwc.cz)...