Stránka 11 z 55

Re: Pokec o autech v showroomu

Napsal: 07 črc 2009 08:54
od Vomec
superiorus: tak nechceš nám svou 309 předvést? udělej si vlákno v showroomu, nahoď nějaký fotky... a mohl bys dojet na srázek :up:

Re: Pokec o autech v showroomu

Napsal: 08 črc 2009 16:33
od 309GT
superiorus: Přesně tak,založ vlákno ať koukneme :fran: Já jsem měl na autě dolíky co utrpělo v době kdy bylo ještě nákupní taška,taky jsem chtěl původně jen nalakovat kousky,ale u takhle starýho auta už jakýkoliv lakování je hrozně vidět a to jsem nechtěl,navíc ty dolíky byli všude,sem tam škrábaneček.....tak že celolak vyšel levněji a asi líp.Hlavně teď nemám mentállízu ale pastelku,tak že na tom není lak,tím pádem menší finanční nároky.Taky se na tom najdou chyby,ale není to tak strašný :myslim: Jestli budeš dávat stejnou barvu jako máš teď,tak v případě celolaku ušetříš tím,že nemusíš lakovat vnitřky dveří,kapot,křídlo jestli máš....a podobně.Já bych šel jednině do celolaku už jen z toho důvodu,že tu barvu prostě po těch letech netrefíš,a když chceš aby to už k něčemu vypadalo když to děláš... ale je to jen můj názor,je to tvoje auto a je to na tobě:myslim:

Re: Pokec o autech v showroomu

Napsal: 08 črc 2009 18:32
od vztekloun
309GT píše:superiorus: Přesně tak,založ vlákno ať koukneme :fran: Já jsem měl na autě dolíky co utrpělo v době kdy bylo ještě nákupní taška,taky jsem chtěl původně jen nalakovat kousky,ale u takhle starýho auta už jakýkoliv lakování je hrozně vidět a to jsem nechtěl,navíc ty dolíky byli všude,sem tam škrábaneček.....tak že celolak vyšel levněji a asi líp.Hlavně teď nemám mentállízu ale pastelku,tak že na tom není lak,tím pádem menší finanční nároky.Taky se na tom najdou chyby,ale není to tak strašný :myslim: Jestli budeš dávat stejnou barvu jako máš teď,tak v případě celolaku ušetříš tím,že nemusíš lakovat vnitřky dveří,kapot,křídlo jestli máš....a podobně.Já bych šel jednině do celolaku už jen z toho důvodu,že tu barvu prostě po těch letech netrefíš,a když chceš aby to už k něčemu vypadalo když to děláš... ale je to jen můj názor,je to tvoje auto a je to na tobě:myslim:

hele chlape dikes moc za radu :) pokusim se s ni ridit ale doufam ze me ta metla neoskube penezenku :wau: :myslim: akorat Marcell jak prodava ten motor Mi16 tak si brousim zuby prave na nej a to chce za nej 9 tisic :(

no hele jednou to sem dam :D ale nechci to sem davat takhle tesne po bouracce :( vypada to vazne hrozne :( bude na tom jeste takovy prace...... :cry: prubezne to budu fotit a pak sem hodim celou galerku jak postupovala oprava/uprava :)

Re: Pokec o autech v showroomu

Napsal: 08 črc 2009 18:45
od vztekloun
309GT: a jeste jsem se chtel zeptat prosim Te na jednu vec. Ty jezdis s tou karou normaln nebo to vytahujes jen na srazy? jde mi o to ze jsem koukal co jsi provadel se svetlama, narazniky novy....... nedrzkujou kvuli tomu chlupaty? :(

Re: Pokec o autech v showroomu

Napsal: 08 črc 2009 20:20
od 309GT
superiorus píše:309GT: a jeste jsem se chtel zeptat prosim Te na jednu vec. Ty jezdis s tou karou normaln nebo to vytahujes jen na srazy? jde mi o to ze jsem koukal co jsi provadel se svetlama, narazniky novy....... nedrzkujou kvuli tomu chlupaty? :(
Jezdím s tím normálně děnně,jsem ďábel :twisted: :m: Jednou mě stavěli,dostal jsem 200kč pokutu,ale jen za to že jsem nesvítil,na homologaci (která tam není) nekoukali,naštěstí...ale nárazník ten přední je originál akorát zahlazenej a zadní je z 306ky sedan a většinou ani lidi nevěděj jestli je origo,nebo ne.Zatím problém nebyl,ale snad ani v brzské době nebude :fran: Jinak je všechno originál nebo s homologací,teda alespoň :myslim:

Re: Pokec o autech v showroomu

Napsal: 08 črc 2009 20:29
od 309GT
Nemáš za co,ohledně motoru - koukni se sem,nechci kazit kšefty,ale za motor bych 9k nedal :evil:
http://www.peugeot-club.com/forum/viewt ... ?tid=59379
http://www.peugeot-club.com/forum/viewt ... 583&page=3
A projdi tu inzerci,je tam víc motorů,většinou kolem 3-5 tisíc komplet s převodovkou,jednotkou a kabeláží....nebo ten z 306ky,ale to je jen 8ventil z XSi....ale není to jen o motoru,nejdřív udělej brzdy,podvozek a pak až motor.Ale já už bych do toho asi nešel,kamarádi co to dávali do aut,tak stejně časem zjistili že karoserie GTi je tužší než normální a líp vyztužená,navíc vyjde levnějc koupit celý auto než to skládat doma a pak zjistit že je to k ničemu :car: Hlavně když budeš kupovat motor,tak chtěj,aby byl v autě a poslechni si ho,většinou ty nejdražší jsou největší srajdy a pak akorát do toho sypeš peníze a výsledek žádnej.....(to nemluvím o marcelovi,jen obrazně)

Re: Pokec o autech v showroomu

Napsal: 09 črc 2009 09:17
od Marcell
309GT píše:Nemáš za co,ohledně motoru - koukni se sem,nechci kazit kšefty,ale za motor bych 9k nedal :evil:
http://www.peugeot-club.com/forum/viewt ... ?tid=59379
http://www.peugeot-club.com/forum/viewt ... 583&page=3
A projdi tu inzerci,je tam víc motorů,většinou kolem 3-5 tisíc komplet s převodovkou,jednotkou a kabeláží....nebo ten z 306ky,ale to je jen 8ventil z XSi....ale není to jen o motoru,nejdřív udělej brzdy,podvozek a pak až motor.Ale já už bych do toho asi nešel,kamarádi co to dávali do aut,tak stejně časem zjistili že karoserie GTi je tužší než normální a líp vyztužená,navíc vyjde levnějc koupit celý auto než to skládat doma a pak zjistit že je to k ničemu :car: Hlavně když budeš kupovat motor,tak chtěj,aby byl v autě a poslechni si ho,většinou ty nejdražší jsou největší srajdy a pak akorát do toho sypeš peníze a výsledek žádnej.....(to nemluvím o marcelovi,jen obrazně)
Ted nechci reagovat ohledne sveho inzeratu (si ho necham na nd do budoucna).
Kup radeji motor za 3-5 tisíc komplet s převodovkou,jednotkou a kabeláží. To je hezka rada no, teda zni to hezky. ALe skus jeste doplnit: 3-5 tisíc komplet s převodovkou,jednotkou a kabeláží, najeto hodne pres 200tis km, motor s nejasnym puvodem a navic, ruku na srdce, vetsina dnesnich 405 mi16 je brutalne dojetejch, kazdej majitel ji urcite daval co proto a nektery i za studena apod. To je asi druha stranka veci co?
Treba ja sem to tak udelal, jezdil jsem 14 dni a vezl jsem pak cely auto k mechanikoj at ho da do kupy, a z onech 3 tis se stalo 18.
Bejt tebou (superiorus), tak si koupim treba jeden z tech motoru (viz inzerce od 309gt) a zrovna ho odvezu mechanikoj at se na nej podiva a opravi co je potreba. Budes vedet na cem ses atd.
To je muj pohled na vec....

Re: Pokec o autech v showroomu

Napsal: 09 črc 2009 10:54
od 309GT
Marcel:
Nemyslel jsem to na tebe,jestli se tě to dotklo,sorry :hlazeni: Ale opravdu to chce vybírat a nejlíp si motor poslechnout,nejlíp projet v autě...jestli ten motor co prodáváš je po repasu,tak je to plně adekvátní cena,s tím souhlasím.Ale jestli to chceš dávat do obyčejný verze,ještě si to pořádně promysli :myslim:

Re: Pokec o autech v showroomu

Napsal: 09 črc 2009 11:19
od Marcell
309GT píše:Marcel:
Nemyslel jsem to na tebe,jestli se tě to dotklo,sorry :hlazeni: Ale opravdu to chce vybírat a nejlíp si motor poslechnout,nejlíp projet v autě...jestli ten motor co prodáváš je po repasu,tak je to plně adekvátní cena,s tím souhlasím.Ale jestli to chceš dávat do obyčejný verze,ještě si to pořádně promysli :myslim:
Ne, me se to nijak nedotklo :) Jen sem napsal svoje zkusenosti s kupovanim motoru sice za pakatel, ale pred smrti :)

Re: Pokec o autech v showroomu

Napsal: 09 črc 2009 14:59
od jurash
309GT píše:Ale jestli to chceš dávat do obyčejný verze,ještě si to pořádně promysli :myslim:
Podle toho co ma superiorus v podpisu soudim, ze se mluvi prave o GTi.. ;-)

Re: Pokec o autech v showroomu

Napsal: 09 črc 2009 17:01
od 309GT
Nejspíš jo,sorry :roll: Asi bych měl omezit to pití :fran:

Re: Pokec o autech v showroomu

Napsal: 09 črc 2009 18:15
od vztekloun
fujha ted nevim na koho reagovat driv.... :D

to 309GT:
Zatím problém nebyl,ale snad ani v brzské době nebude
tak to Ti preji hodne stesti at nepotkas nejakyho hajzla :D jsem si chtel taky predelat ty svetla ale jelikoz ja bydlim v Praze a chlupatejch je tu vic nez maku tak to radsi necham tak jak to mam :( ale je to skoda. :( riskovat to ale nechci :D

co se tyce toho motoru.... ja jsem koukal co vsechno na nem Marcell delal a kolik do nej hodil. se ani nedivim ze za to chce tolik ;) jinak vybehanej motor kterej mi bude slouzit par mesicu nebo maximalne rok je docela blbost kupovat :( na ty tezky 405-ce bude uz vybehanej az az

:vul: co se tyce fora peugeot klubu :D safra proc se tam nemuzu regnout? :D to je jen pro platici cleny? na jejich hlavnich strankach klubu reglej jsem... :vul:
ale není to jen o motoru,nejdřív udělej brzdy,podvozek a pak až motor
diky za tip ale ja chci aby to poradne jelo :D aby to brzdilo je vec druha :D
Ale já už bych do toho asi nešel,kamarádi co to dávali do aut,tak stejně časem zjistili že karoserie GTi je tužší než normální a líp vyztužená...
no nastesti to co mam GTi je ale hold je to staresinka. 86. rocnik, proto ten 8-mi ventil. :( nechtel jsi rict spis ze pro motory Mi16 se delali jeste tuzsi karoserie? :D ;)
Hlavně když budeš kupovat motor,tak chtěj,aby byl v autě a poslechni si ho,většinou ty nejdražší jsou největší srajdy a pak akorát do toho sypeš peníze a výsledek žádnej.....(to nemluvím o marcelovi,jen obrazně)
diky mockrat za radu :) budu se snazit se timto ridit :) ale spoleham stale na to co mi rekne majitel o opravach toho motoru a taky podle toho v cem to bylo zaprahly a jak tezkou hnatu mel ;)

to Marcell:
(si ho necham na nd do budoucna)
safra..... chlape ted rozprodavam jednu 309 na dily tak pokud bych ji rozprodal a mel bych z toho nejaky lepsi prasule tak bych ho vzal. jen nechci to slibovat dopredu. dilu na 309 je docela hodne :(
Bejt tebou (superiorus), tak si koupim treba jeden z tech motoru (viz inzerce od 309gt) a zrovna ho odvezu mechanikoj at se na nej podiva a opravi co je potreba. Budes vedet na cem ses atd.
To je muj pohled na vec....
taky dekuju za radu :P ja si ten motor muzu rovnou zkontrolovat sam ale davam prednost kvalite ;) bezpochyby Tvuj motor kterej uz repasem prosel odjede daleko vice nez levnej moturek za 3 litry. ale nic proti 309GT. ja to beru. obcas se najde motor kterej je levnej, byl v lehkym aute a ridic nemel cihlu na plynu.... ( taze motor na dovoleny :D )

to jurash: ano ano teda alespon podle informaci z technicaku a taky samozrejme od predchoziho majitele :D jen predni naraznik byl prej menenej tak poradne nevim z ceho to poznat.... ale nemam duvod mu neverit :D

Re: Pokec o autech v showroomu

Napsal: 09 črc 2009 20:01
od Marcell
to superiorus:

musim te asi zklamat, dneska sem se nasral a asi si ho necham a udelam si dve mi16, jednu na jezdeni a jednu na kros a na cwc (cwc.cz)...

Re: Pokec o autech v showroomu

Napsal: 09 črc 2009 20:12
od vinorak
Marcell píše:to superiorus:

musim te asi zklamat, dneska sem se nasral a asi si ho necham a udelam si dve mi16, jednu na jezdeni a jednu na kros a na cwc (cwc.cz)...
:m: no někdo má dvě 1.1 nekdo zase 2x mi16 :m:

diky za tip ale ja chci aby to poradne jelo :D aby to brzdilo je vec druha :D
Tak můžu ti řict, že standartní brzdy a výkon mi16 moc dohromady nejdou, ono i na 8v jsou celkem nic moc, Takže nejdřív brzdy a pak výkon ;-) :m:

Re: Pokec o autech v showroomu

Napsal: 09 črc 2009 21:04
od vztekloun
vinorak píše: Tak můžu ti řict, že standartní brzdy a výkon mi16 moc dohromady nejdou, ono i na 8v jsou celkem nic moc, Takže nejdřív brzdy a pak výkon ;-) :m:
tak jo ja je teda zejtra odvzdusnim :D ale zadni pakny menit nebudu :D:D na to nejsou prasule :D ale na motor by se nejaky nasli po tom rozebrani ty druhy 309-ky..... :P :D:D

tak zase nebrzdi to nejhur i kdyz...... mozna kdyz je zahreju ale stale se jeste da brzdit :D:D budto podrazovanim a nebo kdyz vyhodim hnatu s poradnou podrazkou ven....... :D:D:D
Marcell píše:to superiorus:

musim te asi zklamat, dneska sem se nasral a asi si ho necham a udelam si dve mi16, jednu na jezdeni a jednu na kros a na cwc (cwc.cz)...
safra to je skoda :(:( se hold budu muset spokojit s tema mejma 8-mi ventilama a po Mi16-ce stale jeste slintat leda ze bych si sehnal nejakou levnejsi a dal si ji do pucu ale 15 do toho vazne srat nechci :D:D