Womec: jo vývěva byla hnaná řemenem, tak to bylo o dost lehčí.
jinak po dnešním dolití oleje a následné projížďce se zdá být vše ok. není to teda posilovač jako u moderních aut, kde k řízení stačí pírko, ale točení kolama na místě se o dost zlehčilo a i zpětná vazba od kol už není tak razantní a ve vyjetejch kolejích se dá auto udržet a neháže to. A abych to shrnul: Pumpa, držák na převedovku a řemenice na vačce je z 405 TD, samotný řízení včetně volantovýho sloupku je z 309 1.6i, nádobka je bůhví z čeho (asi 205 gti) a hadice sou kombinací 405, 309 a domácí výroby
![:up: :up:](./images/smilies/icon_up.gif)
nejhorší je pak srovnat všechny ty hadice tak, aby nedřely o řemenice a nebyly skříplý
akorát co mě vrtá hlavou je, že když dám kola do rejdu na max, tak to úplně zavře průtok oleje a začne se pálit řemen... dělá vám to tak všem co máte servo?
zde sou finální fotky