Stránka 11 z 85
Re: Pugy 205 1.8 XRD
Napsal: 23 čer 2010 17:12
od Thyoridas
Jak rikam, mel sem doma dvoje, sahnul sem po tech hezcich...
A min zavitu maju asi proto, ze su tvrdsi...
Uvidis co po jizde, snad to bude lespi, preceonom su to Eibachy...
Prinejhorsim ti na moje naklady poslu ty druhe, ale ty su fakt orezle...
Re: Pugy 205 1.8 XRD
Napsal: 23 čer 2010 17:32
od vinorak
Re: Pugy 205 1.8 XRD
Napsal: 23 čer 2010 17:33
od draken
Tak sem zpět z projížďky a musím se thyoridasovi omluvit. Jízda je úplně o něčem jinym. Ani přejíždění kanálů není cejtit. fakt luxus. Ještě jednou se tedy omlouvám za předčasný nařčení. Je to sice nízko ale co, ty lemy tam budu muset prostě přišroubovat
. Konečně se to v tom autě bude dát normálně jezdit i delší trasy po okreskách. Ještě našetřit prachy na ty drobnosti kolem přední nápravy a bude to OK.
Re: Pugy 205 1.8 XRD
Napsal: 24 čer 2010 12:11
od Thyoridas
To su rad ze to tak dopadlo, hold Eibach je Eibach...
Re: Pugy 205 1.8 XRD
Napsal: 24 čer 2010 13:48
od tomas1280
a nemas to az moc nizko ked je zadok hore.?.
Aj ja tam chcem strcit tlmice z GTi (donesene zo zrazu) + pri výmene lozisk v zadnej naprave ju dat hore o zub.
Nahod nejake najnovsie foto
Re: Pugy 205 1.8 XRD
Napsal: 24 čer 2010 14:18
od draken
jelikož máš benzínovej motor, tak se ti to nesníží. richimu sme je taky měnili. a naopak s gti tlumičema a pružinama mu to šlo o 1 cm nahoru
Re: Pugy 205 1.8 XRD
Napsal: 24 čer 2010 15:22
od Richi205
jj tak nejak, jeste casem prehodime zadni a uvidime jak to nakonec dopadne....ted jeste porad renovuju ty trmeny kuva.....
Re: Pugy 205 1.8 XRD
Napsal: 24 čer 2010 21:43
od Gordy
Na čepy existujou stahováky a nemusíš nic kur**.
Jinak já jsem si na vinnera připravil pružiny z 405TD,jsou o závit vyšší než orignály a stejně silný jako z GTi,tak jsem zvědavej jak moc se to nakopne.
Všechno pro jistotu přeměřim.
Re: Pugy 205 1.8 XRD
Napsal: 25 čer 2010 10:34
od draken
nj gordy, ale já nejsem automechanik a dílnu teprve zařizuju, takže takovýhle pomůcky kupuju až když zjistim, že je potřebuju
Re: Pugy 205 1.8 XRD
Napsal: 06 črc 2010 20:15
od draken
Dneska sem se pustil do instalace serva
Nejprve sem byl u Krcky pro díly
. A potom už jen špinavá práce. Servo už je v autě, ale skončil sem na jedný, špatně sesponkovaný hadici a všechen olej mám po celym motoru
. Takže hadici sem pořádně sesponkoval a zejtra dojedu pro další olej a uvidíme
zatim pár fotek
akorát v garáži a už vyměněná řemenice na vačce
To už je po výbuchu
dostal sem přímej zásah mezi voči
Re: Pugy 205 1.8 XRD
Napsal: 06 črc 2010 21:54
od WoMec
ty si před tím měl vývěvu hnanou přeš řemen ?
Re: Pugy 205 1.8 XRD
Napsal: 06 črc 2010 22:30
od Michael205
já ji mám taky aspom myslim
Re: Pugy 205 1.8 XRD
Napsal: 06 črc 2010 22:53
od tomas1280
Ty robíš na pežotke vsetko čo by som chcel aj ja akurat o dlho skôr
Gratulujem
Re: Pugy 205 1.8 XRD
Napsal: 07 črc 2010 10:09
od draken
Womec: jo vývěva byla hnaná řemenem, tak to bylo o dost lehčí.
jinak po dnešním dolití oleje a následné projížďce se zdá být vše ok. není to teda posilovač jako u moderních aut, kde k řízení stačí pírko, ale točení kolama na místě se o dost zlehčilo a i zpětná vazba od kol už není tak razantní a ve vyjetejch kolejích se dá auto udržet a neháže to. A abych to shrnul: Pumpa, držák na převedovku a řemenice na vačce je z 405 TD, samotný řízení včetně volantovýho sloupku je z 309 1.6i, nádobka je bůhví z čeho (asi 205 gti) a hadice sou kombinací 405, 309 a domácí výroby
nejhorší je pak srovnat všechny ty hadice tak, aby nedřely o řemenice a nebyly skříplý
akorát co mě vrtá hlavou je, že když dám kola do rejdu na max, tak to úplně zavře průtok oleje a začne se pálit řemen... dělá vám to tak všem co máte servo?
zde sou finální fotky
Re: Pugy 205 1.8 XRD
Napsal: 07 črc 2010 11:19
od Klobe
¨ještě doplním že ty součástky jsou ze 405 td starý model protože nový model je poháněn společně s altíkem přes klínák