Stránka 12 z 38
Re: rallye 1.9
Napsal: 01 dub 2010 16:52
od manko
alebo nastaviť večšie volnobežné otáčky šroubom na klapke .
Re: rallye 1.9
Napsal: 01 dub 2010 20:05
od pichy
tak šoupátko vyměněno a... nic
mám jakésik vyšší volnoběžné otáčky, cca 1600, ale to bude asi tím snímačem, co jsem měnil včera - nebyl jsem to od té doby projet. vzhledem k tomu, že nic nepomohlo, žádám vás o regulérní brainstorming na téma, čím to může být. opravdu i zdánlivě nesouvisející věci - dneska jsem třeba vyměnil šroub na svorce baterky, protože to nešlo příliš dotáhnout a zdálo se mi, že se někde může ztrácet napětí.
popis problému: za studena cuká, od cca 70 st. jede normálně. občas (ale ne vždy) i po zahřátí co cca 5 vteřinách v intervalech mírně cuká (nejvíce citelné při cca 3 tisíce otáčkách).
vyměnil jsem:
- svíčky
- palivový filtr (po něm se to zhoršilo a začalo dělat i za studena - do té doby jen mírně intervalově cukalo)
- váhu vzduchu (starší)
- víko rozdělovače + palec
- zapalovací kabely
- čidlo teploty vody
- šoupátko přídavného vzduchu (starší)
- snímač polohy škrtící klapky (starší)
jinak šoupátko bylo naložené v oleji, od rozdělovače mi uniká olej. takže vše, co je pod ním, je potenciálním problémem, páč to nemusí fungovat správně.
POMOCT!!!
Re: rallye 1.9
Napsal: 01 dub 2010 20:09
od vinorak
no začal bych těsností v sání mezi váhou vzduchu a škrtící klapkou, ty otáčky byli za studena nebo ohřátý ? Nebo je ten motor v háji a než se ohřeje a utěsní tak jede na míň válců
No zkus ještě zahýbat s konektorama u vstřiků....
máš to nějaké záhadné
Re: rallye 1.9
Napsal: 01 dub 2010 20:15
od pichy
otáčky kolísaly mezi 1600-1100. když se to zahřívá, tedy za studena, má to nižší otáčky a výš to jít nechce (před výměnou snímače asi 700 ot, nyní 1100 ot.) po zahřátí to mívalo 1100 ot, nyní těch 1600, ale to bude fakt otázka poštelování klapky bych řekl.
jinak snímač ani šoupátko pravděpodobně nejsou z verze 1.9 75 kw, ale z jiných.
jak na tu netěsnost? jak to poznám, otestuju?
Re: rallye 1.9
Napsal: 01 dub 2010 20:20
od vinorak
nejjednoduší trik je, že vemeš štěteček a namočíš ho do benzínu a ppotíráš spoje atd, když to tam bude přisávat vzduch tak se ti na chvíli zvednou otáčky
Re: rallye 1.9
Napsal: 01 dub 2010 20:48
od Hroche
pichy píše:otáčky kolísaly mezi 1600-1100. když se to zahřívá, tedy za studena, má to nižší otáčky a výš to jít nechce (před výměnou snímače asi 700 ot, nyní 1100 ot.) po zahřátí to mívalo 1100 ot, nyní těch 1600, ale to bude fakt otázka poštelování klapky bych řekl.
jinak snímač ani šoupátko pravděpodobně nejsou z verze 1.9 75 kw, ale z jiných.
jak na tu netěsnost? jak to poznám, otestuju?
JESTLI JSI TAM DÁVAL TU MOJI VÁHU VZDUCHU CO JSEM TI POSÍLAL TAK TA JE NA 1,9 75kW PODLE JEJÍHO ČÍSLA SI TO MŮŽEŠ OVĚŘIT
Re: rallye 1.9
Napsal: 01 dub 2010 20:49
od pichy
vím. snímač a šoupátko nejsou ze 75kw verze, však to tam píšu. nedivoč, hroche
Re: rallye 1.9
Napsal: 01 dub 2010 20:50
od Hroche
pichy píše:vím. snímač a šoupátko nejsou ze 75kw verze, však to tam píšu. nedivoč, hroche
OMLOUVÁM SE TI PICHY ŠPATNĚ JSEM SI TO PŘEČETL
Re: rallye 1.9
Napsal: 02 dub 2010 09:09
od Mitja
Ukostreni baterky na motor jsi delal nedavno co, tam by problem byt nemel
.
Co takhle vycistit konetory u relatka cerpadla a konektory primo u cerpadla. A nebo ta netesnost (husty trik Vino
), treba MSCH tam hodne bordelu delala nejaka hadice.. ale tu tam nemam takze ji neumim pojmenovat : ).
A co treba pravidelne poklesy napeti v intervalu 5 s, a kdyz je motor studeny, tak je hure snasi...
Re: rallye 1.9
Napsal: 02 dub 2010 10:16
od pichy
dneska koupím nějaký sprej na čištění kontaktů a projdu to. to bude nějaká blbost. ráno to třeba cuklo jen jednou a jinak táhl jak prase (bylo vlhko, pršelo). s tou netěsností to od věci možná nebude.
Re: rallye 1.9
Napsal: 03 dub 2010 17:04
od pichy
dneska jsem prostříkl nějaké kontakty, pro formu vyměnil vzducháč. chtěl jsem ještě vytáhnout benzinové čerpadlo, že se mrknu, jestli není ucpané síto třeba. jenže si nějak nevím rady se sponkou jedné hadice a po předchozích zkušenostrech, kdy mi to začalo při nějaké větší manipulaci praskat, se toho bojím.
takže je spona označená na obrázku jen na jedno použití, nebo se to dá nějak normálně povolit?
kdybych na to šel násilím a hadici třeba zničil, odkud kam vede?
co je schované pod tím menším krytem vedle toho od čerpadla?
a poslední, když to vydělám, musím tam potom něco přetěsnovat až to budu dávat nazpět?
ps: ten bordel mi popadá asi do nádrže, když ho nevyberu, co?
Re: rallye 1.9
Napsal: 03 dub 2010 17:10
od Lubec
Sponku musis nasilim roztiahnut,zrovna na tom stlacenom mieste, da sa este pouzit,ale nestoji to za to davat ju tam. Daj tam radsej novu usetris si nervy. Jak vidis podla sipky hadica ti tlaci benal do motoru, dalej neviem co myslis ten mensi kryt a pretesnovat nemusis nic. Bordel povysavaj
Re: rallye 1.9
Napsal: 03 dub 2010 17:12
od Thyoridas
ano, je jen na jedno pouziti...
ta hadica je privod benz. do motoru, ale moc dluha neni, max pul metru, pak sa napojuje na kovovu a vede pod autem dopredu a kdyz ju poskodis, tak akorat kusek zariznes a nasadis znova a das klasicku stahovacku...
pod tim krytem vedle je plovak pro ukazatel hladiny paliva...
pretesnovat nemosis nic, je tam gumove tesneni...
PS: Ofukaj to vzduchem nez to vydelas...
Re: rallye 1.9
Napsal: 03 dub 2010 17:16
od pichy
thyo, ty hadice u filtru jsem taky řezal a stahoval, jenže furt praskaly, protože byly ztěřelé a v místech dál už prostě byly tuhé a neforemné. takže nakonec jsem je musel obě vyměnit. obávám se, že tady by to dopadlo stejně. když by na to došlo, musím sundat nádrž, abych ji napojil na tu kovovou na podvozku, nebo se tam dá dostat i bez toho?
Re: rallye 1.9
Napsal: 03 dub 2010 17:18
od Thyoridas
zas tak hluboce sem to nestudoval, ale hadice od filtru su zpevnene plastem takze su tvrde a praskaju, kdezto ty co aspon ja mam u cerpadla su akorat pletene, takze ne tak krehke jako ty vepredu...