Stránka 12 z 85

Re: Pugy 205 1.8 XRD

Napsal: 07 črc 2010 13:28
od draken
no tohle bylo z 405 rv 91 - už měl tu novou palubku :myslim: , a jinak co sem tak koukal, tak u altíku to maj jenom ty, co maj klimu ne :myslim:

Re: Pugy 205 1.8 XRD

Napsal: 07 črc 2010 14:56
od Klobe
no nový model je od 93, ještě jsem neviděl starší rok s novími věcmi jedině přestavba... jako já mám taky papíry 88 jinak komplet auto 94 :fran:
no vím že prostě motory nový model tedy 1.9 TD mají čerpadlo na klíňáku.

Re: Pugy 205 1.8 XRD

Napsal: 09 črc 2010 12:36
od draken
A ještě dneska přišly nový čepy řízení, takže zejtra mám o zábavu postaráno

Re: Pugy 205 1.8 XRD

Napsal: 26 črc 2010 15:30
od draken
Po nahození novejch čepů přišla na řadu geometrie. A sou to čím dál větší vydřiduši :bas: jenom za skontrolování geometrie (ani nic neštelovali, protože sem se s čepama trefil přesně) chtěli 400,- :bas: snad už naposled :fran:

Taky sem byl dneska na nákupu. Už mám doma kotouče a desky, teď jenom počkat až uschne barva na třemenech a může se jít montovat. Jenom se modlim, aby šly povolit brzdový hadice ze starejch třmenů

Re: Pugy 205 1.8 XRD

Napsal: 26 črc 2010 15:43
od draken
A už sou třmeny pěkně žlutý

Re: Pugy 205 1.8 XRD

Napsal: 27 črc 2010 15:03
od draken
A je hotovo. Teda prozatim. Ještě je v plánu posilovač a HBV z gti

Před (starší fotka)
P1010104.JPG
P1010104.JPG (113.69 KiB) Zobrazeno 4587 x
Po
270720101056.jpg

Re: Pugy 205 1.8 XRD

Napsal: 28 črc 2010 17:26
od draken
Dneska sem skoumal starý třmeny a už sem zjistil, proč auto nebrzdilo. Ty třmeny měli v háji prachovky na pístu a ten píst byl zalitej v bordelu a přireznul ke třmenu. Ani náhodou sem ho nedostal ven (vůbec s nim nejde pohnout), takže sem celou dobu brzdil jenom zadníma kolama :fran:

Re: Pugy 205 1.8 XRD

Napsal: 10 srp 2010 13:05
od draken
Dneska dorazil další balíček pro pugyho. Levý rameno (delphi), tyčky stabilizátoru (delphi) a přední brzdový hadice (LPR). Za docela slušný prachy, no ne?
Hned zejtra to pude na auto.

Re: Pugy 205 1.8 XRD

Napsal: 04 zář 2010 20:12
od draken
Tak brigáda nebude, pučil sem si kladku a motory byly za chvíly přehozený. TD sme dneska posadili do auta a něco sem i dal dokupy, třeba už auto stojí na kolech. Skoušel sem ho i na sucho startovat a chytil až po 10 minutách strašnýho kouře, ale pak běžel jak hodinky. zejtra dám dokupy zbytek a snad už vyrazim :car:

fotky budou až zejtra, na chalupě mám děsně pomalej net

Re: Pugy 205 1.8 XRD

Napsal: 04 zář 2010 21:17
od tomas1280
a sakra ty sa s autinom inak hrajkas :slint:
držim palce nech to hned slape :up:

Re: Pugy 205 1.8 XRD

Napsal: 05 zář 2010 08:45
od WoMec
převodovku jsi nechal tu co si tam měl ?

Re: Pugy 205 1.8 XRD

Napsal: 05 zář 2010 14:39
od draken
tak mám hotovo, auto jede. převodovka zůstala původní, protože ta TD měla uraženej úchyt pro silent, víc fotek je v příbězích

Re: Pugy 205 1.8 XRD

Napsal: 06 zář 2010 18:55
od draken
Malé shrnutí. Motor je podle všeho 1.8 TD 66 kW (XUD7TE) - v techničáku původního auta byla 2.1, takže trochu zklamání, ale jede to líp jak atmosféra. Převodovka zůstala z 205, protože je kratší a tudíž auto líp zrychluje a za druhý, ta td měla ulomenej držák pro zavěšení do auta, takže je nepoužitelná. Motor rok stál v garáži jen tak, takže nejdív byl problém ho "odlepit" ale povedlo se. Další problém bylo první nastartování. Po napumpování nafty a otočení klíčku začal startovat, ale nechytil, pouze čudil jak darebný kamna. Po cca 20 minutách točení, žhavení a výměny baterie, protože ta moje se nějako vybila, konečně chytnul. To, co vylítalo z vejfuku se nedá ani popsat, ale po minutě chodu se zklidnil a teď chytá na první otáčku. První dojmy z turbíny sou všelijaký, motor se mi zdá o něco hlučnější a silnějc "vibruje" celym autem, ale na druhou stranu tahá jak blázen. Konečně nemusim při předjíždění náklaďáku podřazovat až na dvojku. Jinak kratší převodovka mu dodala hodně života oproti převodovce z td. sice to nemá maximálku 170, ale kdy taky pojedu 170? Motor krásně tahá od 1200 ot. což původní už chcípal. Zrychlení z 80 na 120 na pětku už se dá měřit v sekundách a není to moc, to pak někdy změřim přesně. Největší problém bude vejfuk, sice tam sednul přední díl z 405 a na něj původní trubka, ale vepředu kolem nápravnice je strašně málo místa a mlátí to tam, při 2000 ot. to je až nechutný, takže tam pude spátky vejfuk z 205 s tim, že se na něj navaří příruba z td. Pak musim trochu předělat sání, abych mohl nastěhovat zpátky trumpety a expanzku vrátit na původní pozici. Příští tejden mě čekaj rozvody, olej a přetěsnění vstřiků. pak už jen jezdit :car:

Re: Pugy 205 1.8 XRD

Napsal: 06 zář 2010 20:58
od tomas1280
nerozmýšlaš o BLOW OFF VENTILe


http://www.sportovniautodoplnky.cz/univ ... -vyprodej/

http://www.youtube.com/watch?v=3EqSSvuQ ... re=related

Ak by sa to dalo za pár kačiek už ho tam mám -s turbom)))))))

Re: Pugy 205 1.8 XRD

Napsal: 06 zář 2010 21:05
od vinorak
jenom dotaz, proč si neudělal rozvody, když si měl motor venku :?: , teď tam moc místa na to nemáš :myslim: