Stránka 14 z 14
Re: naše tachometry
Napsal: 27 bře 2016 20:07
od Mitja
S Meganem mame dnes vyroci
Re: naše tachometry
Napsal: 20 bře 2017 19:50
od Zdenek
Tak jsme s Berlou dnes chytili takové pěkné číslo, z toho polovinu na LPG
Re: naše tachometry
Napsal: 20 bře 2017 20:06
od vinorak
to má nějakou krátkou špajzku
já zatim úspěšně plynuju druhou hlavu asi 65 tisíc a zatim dobrý... ale když mrzne, tak tam chvíli něco lehce klepe, asi prasknul píst mezi kroužky nebo jenom kroužek... ještě že mám záložní motor
Re: naše tachometry
Napsal: 20 bře 2017 20:18
od Zdenek
Má no... bohužel, ono to má víc takovejch vychytávek, aneb jak z 80kW udělat 66kW... no co, až převodovka klekne, tak mě to třeba donutí jí vyměnit
Ale ono moc není za co a toho 6q je mi líto tam roubovat
Re: naše tachometry
Napsal: 20 bře 2017 20:22
od vinorak
mám špajzku z xsary, při 3000 jede 110km/h
Re: naše tachometry
Napsal: 21 bře 2017 06:41
od Zdenek
Potíž je v tom, že na té z xsary je ovládání pákou a tohle má hydrauliku... A že by se mi to chtělo předělávat na lanko...
Re: naše tachometry
Napsal: 21 bře 2017 08:35
od vinorak
a co v tom je vlastně za motor a špajzku ? to už je VTI? a BE4 ?
Re: naše tachometry
Napsal: 21 bře 2017 10:44
od Zdenek
VTi naštestí ne
Je to klasika NFU, akorát je to kvůli emisím nesmyslně sražený na 66kW a označeno jako NFR. A převodovka je BE4R.
Re: naše tachometry
Napsal: 21 bře 2017 14:07
od vinorak
to je teda kurevsky uškrcený
chtělo by to střeva a jednotku z C2 VTS
Re: naše tachometry
Napsal: 21 bře 2017 21:16
od Zdenek
To by chtělo takovejch věcí
Ale je to auto, co mě každý den vozí do práce a skoro celou cestu po dálnici, takže to nijak neřeším. Možná časem, až praskne hlava
Jen nevím, co by té složenině řekla BSI