Tak po dlouhé době jsem zase začal dělat na gti tak se s vámi podělím o zážitky
Konečně jsem přišel k penězům a tak jsem se pustil do renovace náprav ,motoru a tak nějak všeho co ještě chybělo abych byl spokojený
Nakoupil jsem hromadu dílů defakto všechno co šlo ještě rozumě sehnat je nové co nešlo nebo to bylo zbytečné je zrepasované .
Dlouhou dobu jsem nevěděl co za podvozek ale nakonec jsem se rozhodl pro štelovatelnou Kaybu AGX jelikož jsem chtěl kompromis
aby podvozek nebyl příliš tvrdý na ty naše cesty ale zároveň aby dobře fungoval když pojedu někam blbnout na dráhu a ták .
No bohužel se nezadařilo podvozek Kayba AGX jsem nikde nesehnal a tak jsem zvolil myslím si že dobrou alternativu v podobě Bilštejnu B6
jenže opět problém v Německu již není skladem tak mi ho musejí vyrobit (Přední tlumiče zadní jsou) takže čekačka 5-7 týdnů no nevadí
kdo si počká ten se dočká :) Pak jsem začal řešit jaké pružiny na předek , volba byla jasná - Eibach prokit -25 až 35 mm .Pružiny by měli
fungovat progresivně a neměli by být příliš tuhé oproti sérii navíc se dost často s podvozkem bilstein b6/b8 kombinují takže by to mělo teoreticky dobře fungovat.
aby to bylo kompletní tak jsem ještě vzal horní stavitelné uložení protože bych stejně sériové sháněl nové vzhledem ke stavu a tohle cenově nevycházelo o moc
dráž nehledě na to že to vypadá super racingově a mohlo by to i dobře fungovat v ideálním nastavení :D
Dál jsem ze rozhodoval co za pneu vzhledem k předpokládanému výkonu cca do 180 kobylek byla jasná volba na semislick , zvolil jsem variantu od toya
r888 195/50 r15 s tím korespondují i brzdy , samozřejmě jsem neodolal Brembo 4pístům z peugeota 406tky klasika + k tomu 23,8 hlavní brzdový válec aby
to chodilo jak má a nebyl příliš veliký chod pedálu . Brzdové desky jsem zvolil ferodo DS performace - na silnici docela rozumná volba .
Kotouče jsem dlouho hledal co ale buď to bylo hrozně drahý nebo to nestálo za nic nebo byli jen na předek jenže já jsem chtěl i zadek no ve finále
jsem se rozhodl nechat nadrážkovat původní zadní kotouče a přední 283 mm kotouče ve stylu J hook a bylo vyřešíno .
Kola asi taky jasná volba za jedno jsou moc pěkná na gti za druhé se pod ně vejdou bremba za třetí kvalita - SL 434
Motor bude samozřejmě jak už dlouho plánuji rgx turbína jeden už jsem měl doma jenže nebyl kompletní takže jsem si dojel pro jiný kompletní a momentálně
čeká na Go . Mezi tím vším jsem dělal znovu a lépe motorový prostor hezky všechno odrbat a pěkně znovu od začátku no dopadlo to hezky .
nápravnice řízení a podobně všechno hezky do barvyček aby to vypadalo i na pohled .
Musím říct že práce na gti mě vůbec nejde od ruky na co šáhnu to je špatně ale pomalu tak nějak díl po dílu to dávám do hromady no zlatej žigulik na práci :D
A tím bych to zatím ukončil nějaké věci jsou v plánu další věci se řešili ale kdybych měl o všem psát tak jsem tady dvě hodiny ,, postupně budu přidávat nějaký fotky a info jak to pokračuje ,,no každopádně doufám že už letos se konečně splní sen budu mít hotovo a dorazím na sraz se vší parádou po tolika letech co to auto mám už bych rád měl hotovo abych se mohl věnovat dalším projektům jako je klasické mini lady no prostě naše káry co čekají než se jim začnu věnovat .