Stránka 16 z 55

Re: Pokec o autech v showroomu

Napsal: 01 říj 2009 06:35
od Stephen
me se libi.Tamty by byly super,ale 15ky a ne 14ky a Et33 :roll: Tyhle jsou lepsi! A casem az budou limcaky bude to nejlepsi! :m:

Re: Pokec o autech v showroomu

Napsal: 06 říj 2009 12:24
od vztekloun
309GT píše:Než to pracně překopávat a aložitě běhat po úřadech a mít akorát nejistý výsledek,je lepší fakt sehnat celého diesela a začít znovu.Navíc se dnes nechají sehnat kamínka za pár korun a už v novém pozinkovaném modelu.Jak píšeš že je to oťukané a bourané,tak počítej s tím že po zimě budeš řešit problém s korozí kvůli absenci pozinku....Navíc ty naftový motory jsou takřka nesmrtelný.Kamrád teď má druhou naftovou 205ku,ta předchozí měla najeto asi 800000km a šlapala furt,jen shnila kastle.Jedné co dělal tak olej a rozvody,jinak jen :car: A co se týče HDi,tak to tam nacpeš docela v klidu třeba z Partnera nebo 306ky (66kw) a bude to letadlo.Hodně lidí v německu do 205-309 dává i 3.0 V6 24V kde je taky elektriky mrtě,ale většinou to zapojí i d***l protože je každej konektror jinej nebo barevně odlišenej :fran:
no vis co hele ty novy typy..... ja vim je to pozink ale me se nelibi ten facelift prdele :( a hlavne tahle kara..... ja jsem se na ni temer naucil jezdit tak bych ji nerad poslal do sveta i kdyz me sere!! a taky kdyz uvazim v jakym je stavu.... :( asi si zkusim sehnat to VINko a nejak to privarim k tomu. pak bych tam dal nejakyho smradocha :) HDi bych chtel zkusit budto 1,6 80kW a nebo rovnou dvoulitr :) dvoulitry jsou dost brutalni :) tam je jeden twinturbo 170 kobyl :D diesel :D myslim ze 370Nm
a to za spotrebu okolo 6-ti litru na 100km. to je fakt brutus. tohle kdyby se mi povedlo sehnat tak bych se posral stestim :D
hele nevis nahodou jak by na ty HDi-cka sedeli poloosy?

Re: Pokec o autech v showroomu

Napsal: 06 říj 2009 14:38
od 309GT
Twinturbo 170PS?určitě ne :evil: Dělá se akorát 2,7 HDI Bi-turbo,dává se do 407ček a vejš,ale jen ve spojení s automatem,protože Peugeot nedokázal ještě udělat manuální převodovku kterou ten výkon neroztrhá (říkal mi to kámoš co dělá v Peugeotu když jsem 407 Coupé očumoval na zdviži :fran: ) a má výkon něco přez myslím 220PS,ale s 309kou by hodně slušně mávalo HDi z 306ky (90PS):car: Ale jak bude sedět na poloosu netuším,nemám s tím zkušenosti.Ale někde jsem viděl 205HDi,ale bylo to na zahraničním fóru a už nevím na jakém,ale byl taky z 306ky nabo Partnera :ehm:

Re: Pokec o autech v showroomu

Napsal: 07 říj 2009 21:29
od ICEman
Ahoj přidam se at nemusim zakládat nové téma, mam TU1M :twisted: ... uvažoval sem že bych přehodil motor uvažuju TU3M nebo 1.6 ale taky TU zajímalo by me jaký sou stim starosti...hledal sem ale jak to bude s ŘJ a instalací? taky jak ta 1.6 jede oproti ostatním ...jako poměr výkon/spotřeba. Ale nejchůdnější je asi ta 1.4 co? Díky za odpovědi.

Re: Pokec o autech v showroomu

Napsal: 08 říj 2009 09:35
od vinorak
momentálně dělám to samé ale u 205ky, jediný co potřebuješ k záměně mezi 1.1 a 1.4je motor se vstřikem + převodovka(můžeš tam klidně nechat z 1.1 ale je o fous pomalejší) a řídící jednotka, toť vše :m: u 1.6 to mechanicky vychází stejně, ale musíš tahat komplet novej kabelovej svazek pro motor :roll: ale taky to jde, na clubu to jeden člen dělal s cabriem ;-)

Re: Pokec o autech v showroomu

Napsal: 08 říj 2009 12:35
od vztekloun
309GT píše:Twinturbo 170PS?určitě ne :evil: Dělá se akorát 2,7 HDI Bi-turbo,dává se do 407ček a vejš,ale jen ve spojení s automatem,protože Peugeot nedokázal ještě udělat manuální převodovku kterou ten výkon neroztrhá (říkal mi to kámoš co dělá v Peugeotu když jsem 407 Coupé očumoval na zdviži :fran: ) a má výkon něco přez myslím 220PS,ale s 309kou by hodně slušně mávalo HDi z 306ky (90PS):car: Ale jak bude sedět na poloosu netuším,nemám s tím zkušenosti.Ale někde jsem viděl 205HDi,ale bylo to na zahraničním fóru a už nevím na jakém,ale byl taky z 306ky nabo Partnera :ehm:
caff. koukni sem. jsou to ty novejsi motory s FAP ( filtrem pevnych castic ) http://peugeot.katalog-automobilu.cz/au ... -bi-turbo/
170 kobyl, dve turba, 4 valce a 2,2 litru ;)
a ted jsem koukal na 240-ti kobylovou verzi 6-ti valu ;) pozor - vsechno diesel :D neskutecny. skoda ze neumej ty prevodarny :( to by byl hned jinej masakr :) ale takovejhle novej motor bych tam stejne asi nesehnal. spis se budu muset uskromnit an tu 1.6 bo 2.0 z 306.....

Re: Pokec o autech v showroomu

Napsal: 08 říj 2009 13:28
od 309GT
Tak to koukám,o bi-turbu ve 2,2 jsem neměl ponětí :wau: Ten motor by jsi možná sehnal (2,7) ale za hodně velký peníze.Jen ta automatická převodovka (repas origo peugeot) stojí 160tisíc,s montáží a podobně stojí o 120K víc,a to je "jen převodovka" :urg: Ale byl by to masakr,to jo,ale pak bych s tím bourat nechtěl :fran: Myslím že ten 90PS HDi by tam mohl sednout docela v pohodě,nebo tam dát TDčko z old 306-405,to mělo taky 90koní,ale nemělo to tolik elektriky,čidel a podobnejch píčovin,bylo by to jednodušší a hlavně by tam nebyl problém se sehnáním dílů a zapojením

Re: Pokec o autech v showroomu

Napsal: 09 říj 2009 08:27
od vztekloun
309GT píše:Tak to koukám,o bi-turbu ve 2,2 jsem neměl ponětí :wau: Ten motor by jsi možná sehnal (2,7) ale za hodně velký peníze.Jen ta automatická převodovka (repas origo peugeot) stojí 160tisíc,s montáží a podobně stojí o 120K víc,a to je "jen převodovka" :urg: Ale byl by to masakr,to jo,ale pak bych s tím bourat nechtěl :fran: Myslím že ten 90PS HDi by tam mohl sednout docela v pohodě,nebo tam dát TDčko z old 306-405,to mělo taky 90koní,ale nemělo to tolik elektriky,čidel a podobnejch píčovin,bylo by to jednodušší a hlavně by tam nebyl problém se sehnáním dílů a zapojením
no hele ty 2,7-micky jsou sestivalce. V6 benzin bych tam narval ale nevim nevim jak s dieselem :D ty HDIcka uz jsem vzdal :D zvlast to twinturbo a sestivaly :D hold se zkusim spokojit s tou 1,6-kou. 90 kobyl je celkem fajn ale stale se toho nejak bojim. a po pravde receno bych rad sel do starsiho TDi-cka pac kdyz se mi na HDi-cku neco posere tak koncim :D ale TDi zas bude mit nizsi spotrebu a kroutak, ne?
teda ale to jsou pekny palky ty ceny... automat bych tam stejne nechtel :P

Re: Pokec o autech v showroomu

Napsal: 18 říj 2009 12:20
od riderRLM
vztekloun píše:
309GT píše:Tak to koukám,o bi-turbu ve 2,2 jsem neměl ponětí :wau: Ten motor by jsi možná sehnal (2,7) ale za hodně velký peníze.Jen ta automatická převodovka (repas origo peugeot) stojí 160tisíc,s montáží a podobně stojí o 120K víc,a to je "jen převodovka" :urg: Ale byl by to masakr,to jo,ale pak bych s tím bourat nechtěl :fran: Myslím že ten 90PS HDi by tam mohl sednout docela v pohodě,nebo tam dát TDčko z old 306-405,to mělo taky 90koní,ale nemělo to tolik elektriky,čidel a podobnejch píčovin,bylo by to jednodušší a hlavně by tam nebyl problém se sehnáním dílů a zapojením
no hele ty 2,7-micky jsou sestivalce. V6 benzin bych tam narval ale nevim nevim jak s dieselem :D ty HDIcka uz jsem vzdal :D zvlast to twinturbo a sestivaly :D hold se zkusim spokojit s tou 1,6-kou. 90 kobyl je celkem fajn ale stale se toho nejak bojim. a po pravde receno bych rad sel do starsiho TDi-cka pac kdyz se mi na HDi-cku neco posere tak koncim :D ale TDi zas bude mit nizsi spotrebu a kroutak, ne?
teda ale to jsou pekny palky ty ceny... automat bych tam stejne nechtel :P
len tak btw nebol ziadne TDi...ale iba TD ;-) co sa tyka pezotu

Re: Pokec o autech v showroomu

Napsal: 18 říj 2009 12:52
od Kenny
vztekloun:TD bohatě dostačuje,mám to v 205 1.9TD a maže to jako prase,ted ještě pročítám jedno forum a půjdu z těch 90 koní na 110,zmáknou to i komponenty co tam jsou origo nemusí se nic předělávat,jen tomu přitlačíš víc nafty a přidáš na tlaku turba,jediný co tam budu dávat je budík na tlak turba abych měl přehled kolik to tlačí,jinak se dá stím motorem jít ještě víš ale to už jsou pak nutný určitý úpravy,možná ještě popřemýšlím a dám turbo s naklápěcíma lopatkama :up:

Re: Pokec o autech v showroomu

Napsal: 18 říj 2009 12:55
od Klobe
dej si i nasávač na kapotu kvůli IC, dost tomu pomůžeš, k němu nemůže letět moc studeného vzduchu ;-) taky to tak budu dělat

Re: Pokec o autech v showroomu

Napsal: 29 říj 2009 18:36
od vinorak
309Fun: nádhera :up: hlavně to nikde nerozsekej, přece jenom máš 2x tolik kW :m: Vim o čem mluvim, 1.1 má 44 a moje griffe 88kW :smich: kolik tě stála ?

Re: Pokec o autech v showroomu

Napsal: 29 říj 2009 19:21
od 309Fun
vinorak píše:309Fun: nádhera :up: hlavně to nikde nerozsekej, přece jenom máš 2x tolik kW :m: Vim o čem mluvim, 1.1 má 44 a moje griffe 88kW :smich: kolik tě stála ?
dik za pochvalu,dal jsem za ni 30,je na tom delana spojka,zapalovani a rozvody..Jak jsem psal,musim vymenit silentbloky na motoru,obcas piskne pravy lozisko na kole a dneska kdyz jsem si to v servise zvednul,tak jsem nasel prasklinu na svodech,nekdo ty svody provaroval trubickama(asi nezna pojem tepelna dilatace) a jeden svar prasknul,takze je sundam a necham u nekoho odborne zavarit,jinak jsem tam nic dalsiho spatnyho nenasel.....ale za to jsem tam nasel sportovni podvozek :m: Je to super auto,strasna pila,uz ho pomalu dostavam pod ruku

Re: Pokec o autech v showroomu

Napsal: 29 říj 2009 21:03
od vinorak
jo tak to bych za ty prachy taky koupil :m: jinak první co ti doporučuju po opravách jsou velký brzdy ;-)

Re: Pokec o autech v showroomu

Napsal: 29 říj 2009 21:10
od Kenny
Klobe:bude bude nasávač,nějak to splácám z lamina :up:

309fun: krasavec :slint: