Re: Pokec o autech v showroomu
Napsal: 01 říj 2009 06:35
me se libi.Tamty by byly super,ale 15ky a ne 14ky a Et33 Tyhle jsou lepsi! A casem az budou limcaky bude to nejlepsi!
no vis co hele ty novy typy..... ja vim je to pozink ale me se nelibi ten facelift prdele a hlavne tahle kara..... ja jsem se na ni temer naucil jezdit tak bych ji nerad poslal do sveta i kdyz me sere!! a taky kdyz uvazim v jakym je stavu.... asi si zkusim sehnat to VINko a nejak to privarim k tomu. pak bych tam dal nejakyho smradocha :) HDi bych chtel zkusit budto 1,6 80kW a nebo rovnou dvoulitr :) dvoulitry jsou dost brutalni :) tam je jeden twinturbo 170 kobyl :D diesel :D myslim ze 370Nm309GT píše:Než to pracně překopávat a aložitě běhat po úřadech a mít akorát nejistý výsledek,je lepší fakt sehnat celého diesela a začít znovu.Navíc se dnes nechají sehnat kamínka za pár korun a už v novém pozinkovaném modelu.Jak píšeš že je to oťukané a bourané,tak počítej s tím že po zimě budeš řešit problém s korozí kvůli absenci pozinku....Navíc ty naftový motory jsou takřka nesmrtelný.Kamrád teď má druhou naftovou 205ku,ta předchozí měla najeto asi 800000km a šlapala furt,jen shnila kastle.Jedné co dělal tak olej a rozvody,jinak jen A co se týče HDi,tak to tam nacpeš docela v klidu třeba z Partnera nebo 306ky (66kw) a bude to letadlo.Hodně lidí v německu do 205-309 dává i 3.0 V6 24V kde je taky elektriky mrtě,ale většinou to zapojí i d***l protože je každej konektror jinej nebo barevně odlišenej
caff. koukni sem. jsou to ty novejsi motory s FAP ( filtrem pevnych castic ) http://peugeot.katalog-automobilu.cz/au ... -bi-turbo/309GT píše:Twinturbo 170PS?určitě ne Dělá se akorát 2,7 HDI Bi-turbo,dává se do 407ček a vejš,ale jen ve spojení s automatem,protože Peugeot nedokázal ještě udělat manuální převodovku kterou ten výkon neroztrhá (říkal mi to kámoš co dělá v Peugeotu když jsem 407 Coupé očumoval na zdviži ) a má výkon něco přez myslím 220PS,ale s 309kou by hodně slušně mávalo HDi z 306ky (90PS) Ale jak bude sedět na poloosu netuším,nemám s tím zkušenosti.Ale někde jsem viděl 205HDi,ale bylo to na zahraničním fóru a už nevím na jakém,ale byl taky z 306ky nabo Partnera
no hele ty 2,7-micky jsou sestivalce. V6 benzin bych tam narval ale nevim nevim jak s dieselem :D ty HDIcka uz jsem vzdal :D zvlast to twinturbo a sestivaly :D hold se zkusim spokojit s tou 1,6-kou. 90 kobyl je celkem fajn ale stale se toho nejak bojim. a po pravde receno bych rad sel do starsiho TDi-cka pac kdyz se mi na HDi-cku neco posere tak koncim :D ale TDi zas bude mit nizsi spotrebu a kroutak, ne?309GT píše:Tak to koukám,o bi-turbu ve 2,2 jsem neměl ponětí Ten motor by jsi možná sehnal (2,7) ale za hodně velký peníze.Jen ta automatická převodovka (repas origo peugeot) stojí 160tisíc,s montáží a podobně stojí o 120K víc,a to je "jen převodovka" Ale byl by to masakr,to jo,ale pak bych s tím bourat nechtěl Myslím že ten 90PS HDi by tam mohl sednout docela v pohodě,nebo tam dát TDčko z old 306-405,to mělo taky 90koní,ale nemělo to tolik elektriky,čidel a podobnejch píčovin,bylo by to jednodušší a hlavně by tam nebyl problém se sehnáním dílů a zapojením
len tak btw nebol ziadne TDi...ale iba TD co sa tyka pezotuvztekloun píše:no hele ty 2,7-micky jsou sestivalce. V6 benzin bych tam narval ale nevim nevim jak s dieselem :D ty HDIcka uz jsem vzdal :D zvlast to twinturbo a sestivaly :D hold se zkusim spokojit s tou 1,6-kou. 90 kobyl je celkem fajn ale stale se toho nejak bojim. a po pravde receno bych rad sel do starsiho TDi-cka pac kdyz se mi na HDi-cku neco posere tak koncim :D ale TDi zas bude mit nizsi spotrebu a kroutak, ne?309GT píše:Tak to koukám,o bi-turbu ve 2,2 jsem neměl ponětí Ten motor by jsi možná sehnal (2,7) ale za hodně velký peníze.Jen ta automatická převodovka (repas origo peugeot) stojí 160tisíc,s montáží a podobně stojí o 120K víc,a to je "jen převodovka" Ale byl by to masakr,to jo,ale pak bych s tím bourat nechtěl Myslím že ten 90PS HDi by tam mohl sednout docela v pohodě,nebo tam dát TDčko z old 306-405,to mělo taky 90koní,ale nemělo to tolik elektriky,čidel a podobnejch píčovin,bylo by to jednodušší a hlavně by tam nebyl problém se sehnáním dílů a zapojením
teda ale to jsou pekny palky ty ceny... automat bych tam stejne nechtel :P
dik za pochvalu,dal jsem za ni 30,je na tom delana spojka,zapalovani a rozvody..Jak jsem psal,musim vymenit silentbloky na motoru,obcas piskne pravy lozisko na kole a dneska kdyz jsem si to v servise zvednul,tak jsem nasel prasklinu na svodech,nekdo ty svody provaroval trubickama(asi nezna pojem tepelna dilatace) a jeden svar prasknul,takze je sundam a necham u nekoho odborne zavarit,jinak jsem tam nic dalsiho spatnyho nenasel.....ale za to jsem tam nasel sportovni podvozek Je to super auto,strasna pila,uz ho pomalu dostavam pod rukuvinorak píše:309Fun: nádhera hlavně to nikde nerozsekej, přece jenom máš 2x tolik kW Vim o čem mluvim, 1.1 má 44 a moje griffe 88kW kolik tě stála ?