Stránka 17 z 279
Napsal: 04 pro 2007 08:38
od Milhaus
Ale ET se měří od poloviny disku k vnitřní hraně, tak jak můžeš mít stejné ET? Pokud to teda dobře chápu :?
Napsal: 04 pro 2007 11:53
od makovice
Ne ET se meri od dosedaci plochy k polovine disku ;) .. jinak neni potreba ne? Pulku disku si spocitas z rozmeru ... :D
Napsal: 04 pro 2007 12:49
od Milhaus
ano přesně tak k dosedací ploše, tak jak můžeš mít na dvou kolech s jiným límcem stejné ET

Napsal: 04 pro 2007 14:12
od Návštěvník
Mezi límcem a ET jsou přece loukotě co spojují ráfek se středem.A jestliže jsou třeba šikmé směrem ven k ráfku,nebo jsou hodně masívní tak je límec minimální,ne?
Napsal: 04 pro 2007 14:29
od Milhaus
tohle chápu ale když se podíváš na ty kola tak ten střed je stejně utopenej a není zároveň s koncem límce a ani k němu nemíří, to máš jak převařené plecháče...
Napsal: 04 pro 2007 17:40
od Milhaus



tady je to názorné - takže velké límce znamenají většinou záporné ET
Kód: Vybrat vše
Tzv. "zális" neboli „ET“ (z něm. Einpresstiefe) je vzdálenost mezi rovinou procházející
středem disku a rovinou dosedací plochy disku. Udává se v milimetrech. Může nabývat
kladných i záporných hodnot. Čím větší je kladná hodnota ET, tím více je kolo schováno
v blatníku (obr. 2). Čím větší je záporná hodnota ET, tím více kolo vystupuje z blatníku
(obr. 3).
Příklad: a) ET45 = kolo je hodně schováno v blatníku, b) ET0 = kolo vystupuje až k okraji
blatníku, c) ET-20 = kolo již přesahuje ven, mimo blatník
Napsal: 04 pro 2007 21:51
od Hasis
No ono to n afotkach vypada, ale zas nejak moc to utopene neni ET je 18 a jestli sou palce vzdy u toho cisla J tak ty gutmanny maji 7palcu

Napsal: 05 pro 2007 17:53
od vincent
Napsal: 05 pro 2007 18:04
od Hasis
jej tak ot si do nej musel celkem dost vrazit co?
Napsal: 05 pro 2007 18:10
od Milhaus
Hasis píše:jej tak ot si do nej musel celkem dost vrazit co?
Hm, spíš ještě vrazí, pokud to nemá jen tak na dojezd...
Napsal: 05 pro 2007 18:15
od vincent
ne to auto je po motorovy strance je super,jeste sem do nej nic moc nevrazil.jenom je proste obouchany a poskrabany,ale jezdi fajn.jen sem musel vymenit kabely,svicky,blinkr,predni a zadni naraznik i ze spojlerama jo a jeste rozvodak.ale vubec nerezne coz je fajn :D
Napsal: 05 pro 2007 19:30
od hugo boss
chi chi , takový rozebírám na díly :lol:
koukám že moje winter car je možná lepší...
když to ale uděláš ,tak by mohl bejt dobrej

, je na něm kus práce.... no uvidíme jak bude vypadat až se do něj pustíš :D
Napsal: 05 pro 2007 19:41
od vincent
no na dily tohle asi ne ma to novy loziska v zadni naprave novy predni ramena,naboje,vodni pumpu a pak mi to nabidl za 4500kc tak bych byl blbej kdybych to nevzal a zrovna sem nemel zadny auto na ted,ale necham si ho na furt 8)
Napsal: 06 pro 2007 00:23
od Marcell
Hodne stesti...a penez...

:D
Ale jinak za 4500 bych rek dobry, bejt bez papiru tak bych do nej sel

:D :D
Napsal: 06 pro 2007 00:36
od vincent
jezis bez papiru tak mu ho necham a evemu ho

ale dik za stesti,ale spis ty penize