Stránka 170 z 427

Re: pokec o článcích zde

Napsal: 11 lis 2009 18:45
od Max
Klobe píše:maxi :up: taky jsem dělal těsnění pod víkem na stejném motoru, hlavně nekupuj victor reinz. 3 krát jsem ho koupil a pokaždé to zase chcalo, potom jsem koupil těsnění febi a v pohodě :urg:
Díky za radu :up: :up: :up:

Re: pokec o článcích zde

Napsal: 11 lis 2009 18:48
od WoMec
klobe: ... ja tam ted mám Reinz a zatim vpoho .. ale ř íkáš že febi je lepší ???
max: čoveče koukni se jestli ty tam nemáš turbo .. protoze všechno tomu nasvedčuje

Re: pokec o článcích zde

Napsal: 11 lis 2009 18:55
od Klobe
toš mám takovou zkušenost že 3 krát jsem dával victora a pokaždé olej protékal (zkoušel jsem to na sucho i se silikonem po celé ploše). tak jsem objědnal FEBI, dal jsem silikon do rohů a je klid

Re: pokec o článcích zde

Napsal: 11 lis 2009 18:57
od WoMec
mě to jako asi sere nekde vzadu .. zepředu do je OK ...

Re: pokec o článcích zde

Napsal: 11 lis 2009 18:58
od Klobe
jo pokaždé se mě to těsnění rozthlo v těch půlměsíčkoch

Re: pokec o článcích zde

Napsal: 11 lis 2009 19:02
od WoMec
aha .. budu si to tam hlídat :) .. dík za info ;)

Re: pokec o článcích zde

Napsal: 11 lis 2009 19:05
od Klobe
ještě tady

já mám taky pochcaný celý motor ze zadu a nechápu z čeho, turbo to není a těsnění pod hlavou taky nee, ale už jsem se s tím smířil a neřeším to, když mě nevyteče litr oleje za týden tak na to prdím(mě vyteče tak půl litra oleje za cca 3-4 měsíce), přece je to diesel a jak je známo tak staří nafťáci jsou olejničky :m:

Re: pokec o článcích zde

Napsal: 11 lis 2009 20:26
od TomGTI
Thyoridas:Tvůj odhad je pěkný ale nereálný,technicky nemožný ;-).Doufám že bude ještě nějáký moravský sraz,jsem zvědavý jak ti to pojede.

Re: pokec o článcích zde

Napsal: 11 lis 2009 20:38
od TomGTI
Ještě mě napadlo,nevím sice už co máš za jednotku,jestli Motronic nebo Jetronic.Nevím co máš v plánu nebo jaký máš sehnaný čip do jednotky ale pokud máš Motronic tak bych měl jednotku Gutmann,však kdyžtak kontakt máš :up:

Re: pokec o článcích zde

Napsal: 11 lis 2009 21:07
od Thyoridas
Tome, pravdepodobne si machr pres motory, nic proti nicemu, ale: 1 deci na objemu: 15k, 4trubkove svoty by mely papirove pridat AZ 10% vykonu, misto kompresu 9,4:1 bude 10,5 ku jedne, odhadem 5 koni + chip dalsich 10 %... Kdyz to veznem realisticky tak dame 2deci objemu 15k coz je 135 ze 120, dame 7% svody coz je 9,5, dohromady144,5 + daslich 10% z chipu (14,5k) a dohromady mame 159k... cista matematika, nerikam ze to tak bude, sam su zvedavy jak to dopadne, samo ze pojedu na brzdu do Policky k TommuTuning. Znova opakuju ze ti nechcu odporovat ani rozpoutavat vasnivou diskuzi, su to enom cisla o kterych sem sa bavil s chlapem co me vrta vlozky ... ;-)

Re: pokec o článcích zde

Napsal: 11 lis 2009 21:37
od TomGTI
Nejsem žádný machr natož nějáký odborník na motory.Já zase jenom říkám že je to technicky nemožné,moje úvaha je podložená fakty z reality od lidí kteří se pecializují na Peugeoty a už mají takové úpravy za sebou a změřené na brzdě a mnoho mnoho zkoušení a ladění.Nevím kdo ti co dělá ale pokud háže takové čísla tak je to pouhý teoretik.Jinak ovšem přeji hodně štěstí z laděním,já tohle už mám za sebou ;-) .

Re: pokec o článcích zde

Napsal: 11 lis 2009 22:09
od Thyoridas
uvidime co potom rekne brzda... ;-) Mimochodem, ta Gutmann jednotka ma co jinak nez klasika motronic ? Vic benzinu a jiny predstih ?

Re: pokec o článcích zde

Napsal: 12 lis 2009 10:53
od manko
Thyoridas : na kolko ta vyšla oprava hlavy ?

Re: pokec o článcích zde

Napsal: 12 lis 2009 20:00
od draken
alka: ty opěrky se ti povedli a ten volant tam prostě patří, už ti zbejvaj jen budíky s kroutimetrem :up:

Re: pokec o článcích zde

Napsal: 12 lis 2009 20:04
od alka
thx ;-)