Stránka 175 z 427
Re: pokec o článcích zde
Napsal: 26 lis 2009 21:48
od WoMec
tak sakra ja uz nevim ... budto tady kolem brna mame nejvic rozmrdany silnice .. nebo schválně vymetám každou škarpu ... :/
EDIT: nebo se tohle děje jenom ropákuk který mají tě těžsí bloky XU ... oproti lehučkým TUčkům ...
Re: pokec o článcích zde
Napsal: 26 lis 2009 21:49
od Bartik333
Re: pokec o článcích zde
Napsal: 26 lis 2009 21:53
od vinorak
nebo si měl holt smůlu na blbý díly
Mě se třeba taky zkroutily kotouče po 8000km a to sem jim rozhodně nějak nešlapal na krk. na druhym autě je najeto na ramenou asi 10000km a na technický mi řikal, že už má jedno celkem vůli u stabilizátoru
a to tam jsou sériový kola....
Re: pokec o článcích zde
Napsal: 26 lis 2009 21:56
od LukasGT
ja je tam mel dval jsem je tam novi po pul roce meli uz vuli a to jsem jezdil na 13, tet tam je naprava z GTi jsem velice spokojen
Re: pokec o článcích zde
Napsal: 26 lis 2009 21:56
od Kenny
podobně jak wom sem měl problem,kanály jsou moc,po sezoně spíš ani ne to mlátí jako prase no ale tady u nás na tankodromu a po D1 a D2 se není čemu divit na panelkách
Re: pokec o článcích zde
Napsal: 26 lis 2009 21:58
od WoMec
dily beru přimo od peugeotu ... takze tam doufám zrada nebude ... po havárce se to levý rameno davalo nový a jezdilo tyden na zimákách a pak celou sezonu na tech 14kách ... a te na technický bylo řečeno že špatný ještě není ale vůle už tam je ... mechanik me před tím varoval že budu menit ramena jak na běžícím pásu ... asi na tom neco bude ...
jenom tak nahodou nevíš jaky je váhový rozdíl motoru TU a XU (včetně převodovky)
Re: pokec o článcích zde
Napsal: 26 lis 2009 21:59
od Klobe
nebo to je taky tím že ty ramena co jsou na obyč dieselu jsou velice jednoduché a nejsou prostě stavěné na větší zátěž, ještě k tomu težký motor tak co to potom může udělat
Re: pokec o článcích zde
Napsal: 26 lis 2009 22:00
od WoMec
Klobe píše:nebo to je taky tím že ty ramena co jsou na obyč dieselu jsou velice jednoduché a nejsou prostě stavěné na větší zátěž, ještě k tomu težký motor tak co to potom může udělat
a co tady asi celou dobu říkám
:)
Re: pokec o článcích zde
Napsal: 26 lis 2009 22:00
od Klobe
wome váhu nevím ale stačí si uvědomit že ten motor je celý litinový, tam už nějaká váha musí byt.
nevím všechno jsem nečetl
Re: pokec o článcích zde
Napsal: 26 lis 2009 22:01
od Milhaus
pochybuju že podvozek je přesně počítanej na nějakou zátěž (13ola a přesnou váhu auta) a není to předimenzovaný
Re: pokec o článcích zde
Napsal: 26 lis 2009 22:02
od vinorak
colorline
motor TU1M - 790kg
motor XU9D - 880kg
to máš ropu těžkou jak moje griffe s katalogovou váhou 890kg
Re: pokec o článcích zde
Napsal: 26 lis 2009 22:05
od WoMec
tak či tak ... praxe ukázala ze konrétně na mojem aute nejsou na stávající napravu 14ky dobrý ... jinou napravu se mi dávat nechce takze zbyva jenom přejít zpět na 13ky :)
na jiných autech to třeba muze byt vpohode, to nepopírám .. asi mam v rukách nasraný a hodl si umím vybrat vzdycky ten "nejlepší" kus
P.S. 100Kg rozdíl je podle me dost a namáhání je tam rozhodně vetší .... howk
Re: pokec o článcích zde
Napsal: 26 lis 2009 22:12
od LukasGT
ty tam mas ramena primo na diesela?
Re: pokec o článcích zde
Napsal: 26 lis 2009 22:52
od WoMec
nemyslim že existujou nejaky "ramena na diesla" ... mam tam normalní ramena pro jednoduchou (nonGTi) nápravu
Re: pokec o článcích zde
Napsal: 27 lis 2009 00:12
od Mitja
Ja jsem zvedavy na ty svoje ramena, co jsem daval na jare.. Kager, mely by byt slusne kvality. Jinak predtim jsem mel jedno rameno pekne stare, netroufnu si odhadnout jestli nebylo dokonce jeste z vyroby.. a druhe menene za nejakou levnejsi nahrazku. Ta levnejsi nahrazka se za ujetych 30 tisic vyklepala jen trochu, ten original byl uz hoooodne jety :-D. No snad pojezdim dost kilometru aniz to zacne poklepavat
.¨
Mimochodem Peugeota jsem dal dokupy prave vcas.. kamarad totiz bude casme mozna odchazet z te firmy, kde dela a pres kterou sem mel vsechny ty firemni slevy.. a za druhe ted nemam penez nazbyt, tak bych nemohl Puga tak moc krmit.
edit: A mam tu jeste jeden poznatek, ty Matadory s velkyma vysokyma blokama jsou v normalni rychlosti (do 100 km/h) docela tiche.. to huceni co sem v zime slychaval byly nejspise ty sjete Barum Polaris. Nebo jeste mozna kombinace velkych bloku na pneu + spatne vsechny cepy : ). Jo a pointa je, jestli nemaji na zivotnost cepu vliv taky pneumatiky a vyvazeni..?