Stránka 177 z 427

Re: pokec o článcích zde

Napsal: 30 lis 2009 17:32
od tomas1280
ten štangl ma silentbloky za +-8€ takže prečo davat 1300sk za rameno ked neni poškodené..


-tie ceny su aspon na moju 1.1ku :roll:

Re: pokec o článcích zde

Napsal: 30 lis 2009 19:12
od Sparco900
no prave som bol pozriet nato aj z bratom takze rameno bude musiet ist druhe z vrakacu lebo cap je uplne vybity, cize bytocne nove silenty ked capp sa neda vymenit, hadicky nemam prerezane tycka stabilizatora je tam kde ma byt a ihlicky co su na kynetaku mam setky, cize len vymenit ramena na obe strany a poskladat naspat, dufam ze to bude fahcit dalej, v nedelu by to malo byt hotove :car:

Re: pokec o článcích zde

Napsal: 30 lis 2009 19:49
od Gordy
Sparco900 píše:no prave som bol pozriet nato aj z bratom takze rameno bude musiet ist druhe z vrakacu lebo cap je uplne vybity, cize bytocne nove silenty ked capp sa neda vymenit, hadicky nemam prerezane tycka stabilizatora je tam kde ma byt a ihlicky co su na kynetaku mam setky, cize len vymenit ramena na obe strany a poskladat naspat, dufam ze to bude fahcit dalej, v nedelu by to malo byt hotove :car:
http://www.e-cat.cz/p-17398/peugeot/205 ... 35_2520536

Re: pokec o článcích zde

Napsal: 30 lis 2009 21:57
od Sparco900
auto ma stalo 5000sk a nedam urcite za rameno 2500sk :m: strasne drahe ramena su nato auto :roll:

Re: pokec o článcích zde

Napsal: 30 lis 2009 22:38
od MSCH205
Sparco900: cus hele já už na podvozek nedám nic než nové věci, starš jsou na 99% KO, plechy na auto to jo ale podvozek a brzdy jedině nový :up:

Re: pokec o článcích zde

Napsal: 03 pro 2009 08:32
od weslo
ludvik: nezavidim teda. ale neda sa mi spytat: ako si prisiel na tych 220PS? nebude dolezitejsi krutiaci moment? predsa Mk max nebudes mat pri max otackach. Alebo pripadne ak by tieto kolesa boli pouzite pri preplnovanom vznetovom motore o tom istom vykone Mk by bol vyssi. :urg:

Re: pokec o článcích zde

Napsal: 03 pro 2009 18:09
od Ludvik2
weslo:Tak částečně máš pravdu ale výkon se počítá z otáček a kroutícího momentu,kroutící moment u převodovek se uvádí jako mezní pro krut kterou hřídele a kola dokážou přenést,co se týká toho výkonu to jsem si nevycucal s prstu ale našel na forech plus minus stejně,co se týká kol v tom problém zas až tak neni problém je v koši planetového soukolí na kterém je hřídel s tisícíhranem plus čepy ozubených kol,jenom ten koš z jiného materiálu stojí 30tis a to je problém,jinak jsem to ještě nezavrhnul akorát se musim podívat po jiném systému 4x4 tak uvidíme :up:

Re: pokec o článcích zde

Napsal: 03 pro 2009 19:58
od Klobe
ludvík:
kamarád má T16ku a už půl roku mu stojí na zahradě, rozletěla se mu rozvodovka nebo co a nemůže to sehnat :down:

Re: pokec o článcích zde

Napsal: 03 pro 2009 21:26
od Ludvik2
No to je ono,ale zase záleží co mu tam lehlo pokud se strhnul ten tisícíhran což by se dalo opravit nebo praskl čep kola nebo kolo a nebo ta ozubená redukce všechno ostatní než tisícíhran je smrt

Re: pokec o článcích zde

Napsal: 03 pro 2009 23:57
od weslo
ludvik: Suhlasim so vsetkym co si napisal, akurat sa mi nepaci, ze si mi dal len ciastocne za pravdu :m: :m: :roul:
ja viem ako sa pocita vykon, ale islo mi len o to, ze priamo MAX vykon nieje dolezity pri namahani hriadelov a zubov kolies pretoze sam vies ake su charakteristiky krutiacich momentov spal motorov, ze nikdy nieje max krutak pri max otackach (vykone)

PS: dnes uz na to kaslem, ale zajtra som nuteny prepocitat nejake ozubene sukolesia, prave na zatazenia zubov :D tak si potom na teba spomeniem a budem drzat palce nech najdes nejake riesenie :up:
PS2: Efektivny vykon = zvihovy objem x pocet valcov x otacky x k(2-takt,4-takt) x stredny efektivny tlak - hlavne z tohto sa pocita vykon. :vul:

A este jedna vec pre klubakov len tak zo zaujimavosti. Za bc. pracu som si zvolil "vypocet zatazenia klukoveho hriadela" pre Peugeot 205 GTi 1.9l XU9JAZ. Ak by bol potom niekto zvedavy moze si to aplikovat na svoje auto. Jeden z vystupov by mal byt uni program na vypocet zatazeni KH. cize nielen pre GTi.

Re: pokec o článcích zde

Napsal: 04 pro 2009 11:23
od Ludvik2
ÁÁÁÁ debata se nám rozjíždí,tak pro mě je duležítý bod maximálního kroutícího momentu kterou dokáže hřídel přenést ale i výkon vycházející podle nm-ot a to s toho důvodu že posunutí kroutícího momentu třeba o 500ot víš narůstá zatížení neúměrně linearně něco jako zatížením motoru které roste druhou mocninou zrychlení.
To zatížení té kliky je zajímavá věc ale jsem na to zvědav jak se ti to podaří v tom ti držím palce jelikož jsem to už řešil a to i se zatížením ojnic které složitě počítá a i známí se škody motorsport co staví WRC motory mi řekl že je to tak složité že se to normálně nepočítá ale jestli to máš jako BC. práci tak ti asi nezbude nic jinýho než to spočítat :m: :m:

Re: pokec o článcích zde

Napsal: 04 pro 2009 11:32
od Ludvik2
jinak jsem zabrousil do svých info a knih a těch vzorců je více třeba
efektivní výkon-objem motoru x střední ef.tlak x otáčky to celé děleno 120 pro 4takt nebo děleno 60 pro 2takt takže bych řekl že ten tvůj vzorec moc nesedí ale možná že se mýlim potom se výsledek veme a ještě se vynásobí koeficienetm mechanické účinosti a je to,samozřejmě že tu není bráno v potaz tepelná účinost a další faktory ovlivňující konečný výkon motoru toto je jenom orientační výpočet měrného objemového výkonu,dalo by se říct že je to pro nás zbytečný vůbec počítat ale jestli je zájem abych tady popisoval svoje úpravy vzorcema a výpočtama neni problém :fran: :fran:,jinak já jsem spíše praktik než vzorečkář ale když je potřeba a nutnost tak počítám a počítám :car:

Re: pokec o článcích zde

Napsal: 04 pro 2009 12:31
od weslo
Ludvik2 píše:jinak jsem zabrousil do svých info a knih a těch vzorců je více třeba
efektivní výkon-objem motoru x střední ef.tlak x otáčky to celé děleno 120 pro 4takt nebo děleno 60 pro 2takt takže bych řekl že ten tvůj vzorec moc nesedí ale možná že se mýlim potom se výsledek veme a ještě se vynásobí koeficienetm mechanické účinosti a je to,samozřejmě že tu není bráno v potaz tepelná účinost a další faktory ovlivňující konečný výkon motoru toto je jenom orientační výpočet měrného objemového výkonu,dalo by se říct že je to pro nás zbytečný vůbec počítat ale jestli je zájem abych tady popisoval svoje úpravy vzorcema a výpočtama neni problém :fran: :fran:,jinak já jsem spíše praktik než vzorečkář ale když je potřeba a nutnost tak počítám a počítám :car:
120 a 60 nieje presna definicia... su v tom zahrnute otacky, ktore treba predelit z [min^-1] na zakl. jednotky t.j. [s^-1]
k=1/2 pre 4takt a k=1 pre dvojtakt ... ako pises keby to bol presny vykon 2takt vy bol 2nasobne ucinny, ale nieje tomu tak... tam hraju ulohu napr, schopnost vyplachu valca, naplnenia zmesi, chemicka ucinnost, mech. ucinnost, termicka ucinnost atd.

k tomu dole este nieco napisem :fran: , ale teraz fakt nestiham pisat vela:D

Re: pokec o článcích zde

Napsal: 04 pro 2009 14:15
od Ludvik2
Jak píšu je to z materiálů které mám já např. z knihy co napsal Julius Mackerle a další a jelikož tyhle vzorce nepoužívám tak jsem se potom až tak nepídil,škoda že jsi si nevzal téma přeplňované motory :m:

Re: pokec o článcích zde

Napsal: 04 pro 2009 19:34
od Zdenek
-> Bartiku čemu říkáš klepání tlumiče? :m: