Stránka 19 z 93
Re: 309 GTi16 :-)
Napsal: 05 zář 2010 11:42
od mi16boss
.....protitlak ve vyfukovem systemu ji chybi......kdy vy kluci pochopite ze maximalne otevreny vyfuk je dobry pro motory s turbinou nebo pro motory zavodni kde je vsechno pocitano.....atmosfera holt pro spravne plneni a fungovani nejaky ten protitlak ve vyfuku ptorebuje ...sam mam zkusenost s 205 Mi16 (ted marcelova), puvodne byl vyfuk pred tlumicem priskrcen z 57 na 48mm ...kdyz jsem dal v cele delce 57 tak to dost ztratilo kroutak ve spodnich a strednich otackach....jen pro info ke 309 GTI16 v uprave pro Rally sk.N byl vyfukovy system 57mm (ale jedna se o zavodni upravu kdy uz byly jine vacky, jine vstriky, jina ECU...) 205 1.9 GTI 8V pro sk.A mela system 63mm ...ale tady uz se bavime o opravdovém závoďáku :)
takže kluci, ne vždy je větší "tloušťka" lepší ;)
Re: 309 GTi16 :-)
Napsal: 05 zář 2010 12:04
od Stephen
ja tam tlumic mam takze to ji stopro nechybi!
A cetl jsem uz na dost forech (a u kamarada co dlouho zavodil) ze staci i jeden otevreny tlumic
Jinak ja tam mam stredni a zadni otevreny.Jediny co me ted napadlo,ze nemam poradne dotahle svody se zbytkem.Jeden sroub mi tam chybi,ale tim to asi taky nebude
Re: 309 GTi16 :-)
Napsal: 05 zář 2010 19:35
od mi16boss
:):):) .. jo tlumic mas ale urcite plne pruchozi :) no nic ...casem na to prijdes :) ze to neni jen o velce trubce ... :)
Re: 309 GTi16 :-)
Napsal: 05 zář 2010 19:44
od vinorak
kdyby so chtěl tak mám doma origo neschnilej koncovej tlumič na míčko (405) tak si na něj navař nějakou koncovku
(jinak mě taky přišlo, že můj 8v jel líp s origo tlumičem, než teď s tou rourou od Remusu.
Re: 309 GTi16 :-)
Napsal: 05 zář 2010 19:48
od Max
asi to nedělaj takhle pro nic zanic
Re: 309 GTi16 :-)
Napsal: 05 zář 2010 20:06
od MSCH205
(jinak mě taky přišlo, že můj 8v jel líp s origo tlumičem, než teď s tou rourou od Remusu.
taky mi to tak příjde
Re: 309 GTi16 :-)
Napsal: 06 zář 2010 21:03
od Stephen
kluci mam to odskousene tak mi to nevymluvite.Tim to opravdu nebude!
Re: 309 GTi16 :-)
Napsal: 08 zář 2010 07:00
od jurash
pokuds nedelal nic jinyho nez ten vejfuk, tak bych taky rek ze je to tim..
Re: 309 GTi16 :-)
Napsal: 08 zář 2010 07:05
od Stephen
Kuba u 306 S16 to same akorat vyndal vse a nechal jen ten zadni plne pruchozi a uplne v pohode.Porad zkoumam,zda nejake cidlo nebo tak od te vody nemuze byt v cudu...
Re: 309 GTi16 :-)
Napsal: 08 zář 2010 11:41
od KuBik205
jak rika stepan ja jsem vyndal kat i stredak a proste to auto jde lip do otacek a hlavne nad tima 4 tis to proste krasne zatahne a taha furt to mi predtim se seriovym vyfukem nedelalo :-))
Re: 309 GTi16 :-)
Napsal: 08 zář 2010 11:42
od vinorak
no ale on má jiný sání a řízení motoru ( i průběh výkonu má 2.0 jiný), takže to takhle jednoduše porovnat nejde
Re: 309 GTi16 :-)
Napsal: 08 zář 2010 11:52
od KuBik205
jasny ano mas pravdu ale stejne si myslimze je to divny stepanovi to auto jede faktkrasne aleproste v tich trednich otackach to je takovy liny ne ze by seto hadalo nebo neco alejakmile sedostane sotackama na 6000 tak to teprve poradne zatahne ale presne kolem tich 6 tisic
Re: 309 GTi16 :-)
Napsal: 08 zář 2010 11:55
od Stephen
souhlas.Vezmu auto na technickou kam stejne musim a poradne promerim lambdu co mi ukaze.Mozna je nic moc od te vody.Nebo ji zkusim vymenit a uvidime...
A kamarad automechanik jezdil na 309kach a 306kach zavody a vzdy delali vyfuky a bez problemu
Re: 309 GTi16 :-)
Napsal: 08 zář 2010 11:57
od vinorak
možný to je
Re: 309 GTi16 :-)
Napsal: 08 zář 2010 11:59
od Stephen
uvidime.Jinak Vas nic nenapada cim by to mohlo byt zpusobeno?!