Stránka 20 z 93

Re: 309 GTi16 :-)

Napsal: 08 zář 2010 12:42
od vinorak
no pokud máš při tom plný plyn tak vylučuju váhu vzduchu a spínač na klapce (teoreticky, ale pro jistotu ho změř, jestli spíná při plnym plynu) tak pak jedině lambda, čidlo klepání.... nebo řídící jednotka, kdyžtak mám doma jednu ze 108čky na vyskoušení :up: :myslim:

Re: 309 GTi16 :-)

Napsal: 08 zář 2010 13:12
od Stephen
to me tez napadlo.Myslis,ze bych se mohl teda u ebe nekdy stavit a zkusit tu rj? :Merci:

Re: 309 GTi16 :-)

Napsal: 08 zář 2010 13:20
od vinorak
jo třeba dneska tak v 10 večer :m: nebo až v pátek odpoledne :up:

Re: 309 GTi16 :-)

Napsal: 08 zář 2010 14:16
od Stephen
dneska nemuzu.Kdyz tak asi ten patek :urg:

Re: 309 GTi16 :-)

Napsal: 09 zář 2010 20:17
od Stephen
origo manual... :urg:

Re: 309 GTi16 :-)

Napsal: 09 zář 2010 20:23
od vinorak
hezký, já to měl dokonce i v autě když sem ho kupoval
:vul: zejtra budu doma už od 1 hodiny :up:

Re: 309 GTi16 :-)

Napsal: 09 zář 2010 20:25
od Stephen
super.Ja jak se uvolnim z prace tak ti pisnu a stavil bych se kdyz tak :Merci: :car:

Re: 309 GTi16 :-)

Napsal: 09 zář 2010 22:24
od Mef
Moc bych se divil, kdyby to bylo řídící jednotkou. Mám sice novější Mi16, ale problém s tim, že mi ve středních otáčkách netáhne řešim taky. Odpal celkem dobrej, ale v rozmezí cca 3000 - 4500 je to prostě na 155k káru strašně líný. Až pak zatáhne. Jelikož jsem tyhle auta měl dvě naprosto stejný, tak pátrám po tom, proč jedno lítalo jak postřelený a tohle je taková mrcha chcíplá. Už jsem s tim zkoušel snad všechno možný a furt bez výsledku, včetně výměny ŘJ. Podle servisáka má motor tlaky perfektní, prostě skoro jak novej a rozvody jsou nastavený správně. Už mi to hlava prostě nebere :myslim:

Re: 309 GTi16 :-)

Napsal: 10 zář 2010 07:50
od KuBik205
mef: ty mas druhou generaci Micka (2.0 16V) ? jeslti jo tak mozna mas stejny problem co ja a to ty ovladaci ventily na zmenu delky sani kratke dlouhe :-))

Re: 309 GTi16 :-)

Napsal: 10 zář 2010 08:47
od Mef
KuBik205: Jo to je přesně ona. Kdekdo říká, ať to radši hodim ze skály, že je to snad nejhorší motor na opravy, kterej kdy sjel z výrobní linky.

Re: 309 GTi16 :-)

Napsal: 10 zář 2010 10:02
od Stephen
a nemuze byt zaklety cert v tom? Jinak ja uz taky nevim cim to... :myslim:

Re: 309 GTi16 :-)

Napsal: 10 zář 2010 10:41
od KuBik205
mef: :vul: hele ja ty ventily mam taky v hajzlu je to nejvetsi nemoc nasich motoru takze sem si mohl vybrat bud ty klapky v sani budu mit otevrene a nebo zavrene takze jsem si to nastavil tak aby to jelo proste hodne pekne do cca 6000ot. potom se tomu uz nechce ale aspon netrapim tolik motor jinak origo v peugeotu mi Vinorak zjistil ze jeden ten ventil stoji 1600 tusim :(:( :vul:

Re: 309 GTi16 :-)

Napsal: 10 zář 2010 17:15
od Mef
:vul: KuBik205: Tak jsem ty membrány odpojil, manuálně jsem zavřel klapky a hle... ONO TO JEDE :m: Dík za radu :up: . Sice to ještě není 100% ono, ale to připisuju prasklejm svodům.

Re: 309 GTi16 :-)

Napsal: 10 zář 2010 18:40
od Stephen
paráda aspoň někdo :m:

Re: 309 GTi16 :-)

Napsal: 10 zář 2010 20:25
od Mef
Stephen: Teď už jenom splašit ty membrány. A jak jsi dopadl ty s testem ŘJ?