Tak a je vymalováno tedy vlastně nastříkáno plničem. Definitivně tam bude lehčí kit Gutmanna. Zadní nástavce pod lemy, přední rozšířené lemy, zadní nárazník trochu upravený-nebude z jednoho kusu, ale ze dvou - nárazník/spoiler. Ten již máme z předešlého GTI... chybí už jen ten přední Kdyby někdo měl, klidně rozlámaný, tak koupím
Přílohy
205 1,9 GTI 94kW - další gti ve věčných lovištích 205 1,6 GTI 75kW - sešrotováno 205 1,9 GTI 94kW - uloženka 205 1,9 GTI 88kW - ve výstavbě - 6q převodovka, 94kW motor DUCATI Monster 2001
Jak jsem avizoval, o víkendu přišel na řadu nástřik spodku Dinitrolem a následně ošetření dutin Dinitrolem. Až dorazí šrouby z Peugeota může se pomalu začít se skládáním nápravy a kompletací zadních brzd
Přílohy
205 1,9 GTI 94kW - další gti ve věčných lovištích 205 1,6 GTI 75kW - sešrotováno 205 1,9 GTI 94kW - uloženka 205 1,9 GTI 88kW - ve výstavbě - 6q převodovka, 94kW motor DUCATI Monster 2001
Asi nejvíc práce dalo očistit, odrezit a trochu vyztužit podlahu. Hlavní práce se dělaly na spodní straně, ale tam fotku nemám, nechtělo se mi ohýbat.
Zevnitř jsem vypreparoval přepážku sedaček, řádně obrousil, odrezil, natřel a zpět vložil na své místo. Ikdyž to tak většinou nevypadá, tak je to po zadní podlaze jedno z nejzkorodovanějších míst na 205tce, hlavně vlivem té nasákavé odhlučňovací vaty, která tam z výroby je. Takže ikdyž to na první podhled nevypadá, divili byste se, co se pod přepážkou najde, spíš tedy nenajde...
Přílohy
205 1,9 GTI 94kW - další gti ve věčných lovištích 205 1,6 GTI 75kW - sešrotováno 205 1,9 GTI 94kW - uloženka 205 1,9 GTI 88kW - ve výstavbě - 6q převodovka, 94kW motor DUCATI Monster 2001