Neřešitelný problém - spotřeba
- vinorak
- odborník
- Příspěvky: 11375
- Registrován: 10 kvě 2007 13:02
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Tomas
- tel.:: 0
- Bydliště: Praha
Re: Neřešitelný problém - spotřeba
to jsem psal drakenovi jinak u gti je problém v tom, že nikdy nevidržim jezdit celou nádrž na spotřebu
- ZdenekPaul
- Stálý inventář 205clubu
- Příspěvky: 1268
- Registrován: 04 dub 2011 21:05
- Rok narození: 1991
- Skutečné jméno: Z. Paul
- Bydliště: Most
Re: Neřešitelný problém - spotřeba
Já to znám přechod z 2.0i 110kw na 1.8D 44kw rozdíl je trojnásobná spotřeba a kopa zábavy
Peugeot 205 1.9 Diesel -> 1.8 Diesel
EX:
Peugeot 205 1.4 - byl na díly, posloužil mnoha lidem a může být na sebe pyšný
EX:
Peugeot 205 1.4 - byl na díly, posloužil mnoha lidem a může být na sebe pyšný
Re: Neřešitelný problém - spotřeba
To mi pak došlo, že to byla reakce na něj.
To já asi taky nevydržím, ale už relativně po 300-400km to uvidím sám podle nájezdu kolik bude ukazovat palivoměr. Kdyby mi to v zimě nedělalo, tak řeknu je to gumama, ale v zimě stejný (je mi jasný, že v zimě se zase musí topit apod) ale i tak si myslím, že ty gumy zase tak strašně velkej vliv nemají (nahuštěný jsou správně)
To já asi taky nevydržím, ale už relativně po 300-400km to uvidím sám podle nájezdu kolik bude ukazovat palivoměr. Kdyby mi to v zimě nedělalo, tak řeknu je to gumama, ale v zimě stejný (je mi jasný, že v zimě se zase musí topit apod) ale i tak si myslím, že ty gumy zase tak strašně velkej vliv nemají (nahuštěný jsou správně)
Re: Neřešitelný problém - spotřeba
Schválně teda zkusím tuhle nádrž vyjet a pak natankovat něco kvalitního, ale co a kde? Nějaký vysokooktanový nesmysly si myslím, že pro jednobod nemají význam, ale jednu nádrž můžu zkusit čehokoli, to mě nezabije, takže si nechám rád poradit.
- ZdenekPaul
- Stálý inventář 205clubu
- Příspěvky: 1268
- Registrován: 04 dub 2011 21:05
- Rok narození: 1991
- Skutečné jméno: Z. Paul
- Bydliště: Most
Re: Neřešitelný problém - spotřeba
Benzina má podle mě kvalitní benzín. Sice asi nejdražší ale kvalitní.
Peugeot 205 1.9 Diesel -> 1.8 Diesel
EX:
Peugeot 205 1.4 - byl na díly, posloužil mnoha lidem a může být na sebe pyšný
EX:
Peugeot 205 1.4 - byl na díly, posloužil mnoha lidem a může být na sebe pyšný
- draken
- Club admin
- Příspěvky: 7972
- Registrován: 12 črc 2009 18:21
- Rok narození: 1991
- Skutečné jméno: Honza
- tel.:: 732440821
- Bydliště: Hr. Králové, Nový Bydžov
Re: Neřešitelný problém - spotřeba
já beru převážně u benzíny
Re: Neřešitelný problém - spotřeba
A obyč 95 nebo něco lepšího? Koukal jsem, že mají i ty jejich verva 95 a nebo verva 100, ale ani jedno u nás nemají.
Jinak všechny svíčky mají stejnou barvu, když se na ně podíval táta, tak říkal že úplně ideální to není a že to bude trochu bohatší směs. Jinak jsem utěsnil napojení filtrboxu na sání, přetěsnil jsem vstřikování, prověřil podtlak a všechny hadičky a všechno OK. Potenciometr naprosto v pohodě, vstřikovací tryska taky nejeví žádný problém. Z autodat jsem si vyjel data a proměřil jí. Sice jsem naměřil jiný hodnoty, ale i podle čísla je to 1.4 takže tohle by snad mělo být taky všechno v pohodě. Jednotka nic nehlásí, celej motor naprosto čistej ani kapka mastnoty takže všechno evidentně pracuje tak, jak má.
Takže musím přesně nastavit ten předstih, prověřit lambdu na osciloskopu a omrknout katalyzátor. S tím, že příští nádrž tedy vezmu na Benzině a uvidíme. Pokud se ani potom nic nezmění, tak budu muset hledat dál, případně zkusit sehnat jinou trysku (mám jenom z 1.1)
Jinak všechny svíčky mají stejnou barvu, když se na ně podíval táta, tak říkal že úplně ideální to není a že to bude trochu bohatší směs. Jinak jsem utěsnil napojení filtrboxu na sání, přetěsnil jsem vstřikování, prověřil podtlak a všechny hadičky a všechno OK. Potenciometr naprosto v pohodě, vstřikovací tryska taky nejeví žádný problém. Z autodat jsem si vyjel data a proměřil jí. Sice jsem naměřil jiný hodnoty, ale i podle čísla je to 1.4 takže tohle by snad mělo být taky všechno v pohodě. Jednotka nic nehlásí, celej motor naprosto čistej ani kapka mastnoty takže všechno evidentně pracuje tak, jak má.
Takže musím přesně nastavit ten předstih, prověřit lambdu na osciloskopu a omrknout katalyzátor. S tím, že příští nádrž tedy vezmu na Benzině a uvidíme. Pokud se ani potom nic nezmění, tak budu muset hledat dál, případně zkusit sehnat jinou trysku (mám jenom z 1.1)
- draken
- Club admin
- Příspěvky: 7972
- Registrován: 12 črc 2009 18:21
- Rok narození: 1991
- Skutečné jméno: Honza
- tel.:: 732440821
- Bydliště: Hr. Králové, Nový Bydžov
Re: Neřešitelný problém - spotřeba
já beru klasiku natural 95 a do béžovky naftu. jinak ještě vyzkoušej, jestli se ti vrací benzín. jestli neskapal regulátor tlaku
Re: Neřešitelný problém - spotřeba
A to poznám jak? Dneska když jsem měl vstřikování venku, tak na přívodu benzín pod tlakem byl a na odvodu byl taky, ale tak tam jenom něco málo co vyteklo z hadičky.
- draken
- Club admin
- Příspěvky: 7972
- Registrován: 12 črc 2009 18:21
- Rok narození: 1991
- Skutečné jméno: Honza
- tel.:: 732440821
- Bydliště: Hr. Králové, Nový Bydžov
Re: Neřešitelný problém - spotřeba
odpoj zpětnou hadici, připoj tam jen kus hadičky s petkou, nastartuj a měl by do petky týct benzín
Re: Neřešitelný problém - spotřeba
OK, zítra to zkusím. Jinak na vstřiku by podle autodat měl být odpor 1,3-1,7 Ohm a já naměřil 3,4 a po vyčištění 1,9 a pak 2,4 tak bůh ví, ale celý autodata beru trochu s rezervou takže podle mě to nic neznamená jinak všechno OK.
- vinorak
- odborník
- Příspěvky: 11375
- Registrován: 10 kvě 2007 13:02
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Tomas
- tel.:: 0
- Bydliště: Praha
Re: Neřešitelný problém - spotřeba
vstřik u 1.1. a 1.4 je snad stejněj, měl sem to různě proházený a jelo to pořád stejně i se spotřebou....
Re: Neřešitelný problém - spotřeba
Takže jsem zkoušel tu zpětnou hadici.
Podle autodat je postup takový, že se odpojí relátko, propojí konektory a za 15 vteřin by mělo na zpětný hadici natéct 420ml. Všechno jsem udělal tak jak bylo psáno a vyteklo mi 65ml. Jako autodata nemusí mít vždycky pravdu, ale takovej rozdíl si myslím že značí nějaká problém.
Podle autodat je postup takový, že se odpojí relátko, propojí konektory a za 15 vteřin by mělo na zpětný hadici natéct 420ml. Všechno jsem udělal tak jak bylo psáno a vyteklo mi 65ml. Jako autodata nemusí mít vždycky pravdu, ale takovej rozdíl si myslím že značí nějaká problém.
- vinorak
- odborník
- Příspěvky: 11375
- Registrován: 10 kvě 2007 13:02
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Tomas
- tel.:: 0
- Bydliště: Praha
Re: Neřešitelný problém - spotřeba
tak to by ale nnaopak znamenalo nízkej tlak paliva ne
Re: Neřešitelný problém - spotřeba
V týdnu zkusím změřit tlak na přívodu a i odvodu a uvidím jakej bude. Ale jinak by to znamenalo nízkej tlak, protože pochybuju, že 3dcl za 15 vteřin by se někde ztratily.