OK...Ja 205-ku nechcem mat ako veterana...ale skor ako "fun" car.Zdenek píše:Netvrdím, že se přímo Ty snažíš na opravě šetřit, ale i tady v tomto tématu se objevují rady na prostředky, které stojí za prd. A proč to většina lidí používá? Protože je to levné...
S kyselinou OK, ale když jsem zhlédl tvojí nápravu na té fotce je už vidět opět náznak koroze - možná špatná fotka, zasviněný foťák apod. to z fotky nevyčtu. Ovšem, jak jsem uvedl již tam, je třeba holý kov který byl očištěný za účelem další úpravy zakonzervovat/nalakovat alespoň základní barvou do 4h. Pravděpodobně i špatně očištěný povrch nějaký ten rok vydrží bez úhony. Nevím jak ty, ale mám gti jako "veterána" neboť druhé auto mám, a představa toho, že bych někde jen malou část zanedbal a dělal to za nějaký rok znova mě docela děsí. Takže vše dělám tak aby se čas, kdy se do toho budu muset zase nějakým razantnějším způsobem vrtat, počítal na desetiletí a ne roky...
Samozrejme, aj ja mam ine priblizovadlo...inac by som si nemohol dovolit tolko sa s tym piplat.
Tiez neznasam 1/2-nu robotu a na auto som halivy...specialne ked ho odnesiem do servisu a vrati sa mi v "horsom" stave v akom som ho tam priviezol. Preto si robim na aute vacsinu oprav sam (pokial mi to umoznuje cas a mam na opravu patricne naradie a vedomosti).
Dalsia vec...naozaj neviem posudit ci su spominane prostriedky na prd, nie som klampiar ani lakirnik. Hammerite by som na to urcite nedaval ani ja..

P.S.: na tej fotke je diel, ktory je z jednej 1/2 vykupany v roztoku. Jam je najlesie vidiet povodny stav pred a po kupeli.
